Welkom nieuwe dames! Fijn dat alles goed gaat! Aaah pioenroos! Kop op! Maar snap je hoor. Ik word hier ook heel erg oud! En nog geen eens 38 weken. Bloeddruk was vandaag weer goed 115/85, denk dat dit komende week wel anders word. Jeshh fijn dat je weer lekker slaapt! Hmm nog niks qua gekkigheid dus?
Dankjewel dames! Essje, haha dat is waar! Was jij nu ook gestript (als ik het goed onthouden heb)? Wel spannend, al 3cm! Wie weet kunnen ze je vliezen het weekend wel breken en komt het dan alsnog vanzelf op gang, mocht het niet eerder gebeuren. Ik duim iig voor je, die vermoeidheid lijkt me ook echt geen pretje. Manaolana, ik smokkel ze dan lekker mee, het is toch bijna weekend Jij al lekker aan het genieten van je verlof, ik kijk daar zooo naar uit. Nog 6 weken (min een weekje vakantie).
Zenuwslopend! En ja, ik heb echt nachten met Dr. Pol op NG doorgebracht. Om uiteindelijk uitgeput op de bank in slaap te vallen en daar overdag weer last van te hebben. Vreselijk! Maar wel veel van deze man geleerd! @Ladylola Nee nog niks concreets. Af en toe een krampje, een steekje. Gisteravond wel iets waarvan ik dacht: Misschien..? Maar niet echt iets waarvan ik zeg: Nou, dat is wel wat!
Bizar dan he. Jeeetjemineetje. Maar wie weet binnen een week anders. Hier wel al 2 nachten gerommel. Ben benieuwd of het nu weer is.
Ja ik had toch ook al wel wat gerommel verwacht. IETS! Maar baby heeft het blijkbaar nog heel goed naar de zin in mn buik! Wel al compleet ingedaald en vast in het bekken. Dus dat scheelt al Ik ga er voor nu weer even vandoor dames, fijne avond nog en slaap lekker straks!
Haha ja klopt. Moet vrijdag avond heen en dan gaan ze kijken of een ballon nog nodig is, zo niet beginnen ze zaterdagochtend inderdaad meteen met vliezen breken vind het wel spannend allemaal hoor! Haha @jeshh hahaha ja hier veel nachtelijk YouTube en tv kijken idd overdag dan ook weer doodmoe, maar meestal slaap ik dan nog 1 hooguit 2 uurtjes bij wel balen dat het gerommel niet doorzet bij je! Maar wie weet een dezer dagen! wel fijn dat de kleine al helemaal ingedaald is
Welkom nieuwe dames! @Jairy0811 @manaolana Spannend weer he?! En ach die paar dagen maakt ook niks uit haha @Pioenroos92 Jaa baalde er vandaag best wel van vandaag, zeker omdat de pijn met de dag erger word. Gelukkig heb ik een kruik die ik overal mee naar toe neem haha Hopelijk doen de voorweeen wat bij je! Maar vervelend is t wel idd @Essje balen dat t strippen ook niet gewerkt heeft! Maaaarrr jij word zowiezo zaterdag ingeleid en met 3cm ontsluiting kun je er wel vanuit gaan dat je zaterdag je meisje lekker vast hebt! Dus je hebt ieder geval iets van hou vast. Ben benieuwd hoelang we hier nog geduld moeten hebben, liever vandaag dan morgen. Ml zei al duurt niet lang meer.. vandaag of morgen. Nou daar geloof ik geen reet van haha t hele dorp roept al een week dat ik eruit zie alsof ik ga bevallen. Mooi niet dus.. komt gewoon omdat ik een dikke kop krijg en loop alsof er een stok in mijn 'oeh-hoe' zit door die klote bekken en zenuwen Ik lig nog lekker op de bank te relaxen met mn kruikje. Dacht eerst vroeg naar bed te gaan maar dat doe ik al dagen en dan lig ik weer zolang wakker.
Jaaa! Wel een bizarre gedachte hoor, dat we zaterdag onze kleine meid gewoon hebben! Oh man wat beschrijf je dat toch weer heerlijk hoop zo voor je dat het deze week alsnog doorzet! Zou je echt gegund zijn
Goedemorgen! Lijkt mij een hele gekke gedachten zeg. Wel heel bijzonder Toevallig vannacht niks gebeurd? @Donutlover hihi jij ook zo lekker opgeblazen Hier nog 1 hoor. Ben echt net een aangespoelde walvis. @Ladylola hopelijk blijft je bloeddruk stabiel deze x.. Ik heb een goede nacht gehad! 5 keer eruit maar super snel weer in slaap gevallen. Vandaag naar de vk, ben benieuwd.
Jaaa hinderlijk! Hier idem nou jij redt de datum niet hoor. Was van de week bloeddruk niet goed. En gister wel weer acceptabel. Hebzelf ook een metertje. Ga daar niet vanaf lezen direct hoor. Ding kan in 5’min 3 verschillende waarden geven. Wel tussen 115-130 en 83-98. Lager kom ik niet meer. Maar als dit structureel bovenin of er overheen gaat zitten een hele dag, ga ik wel bellen. Want precies dit ging ook zo bij mijnndochter en met 38.2 had 160/115 (was wel op dag 2 van inleiding) en maandag ben ik 38.2. Dan moet ik ook pas terug komen.
Ben benieuwd! Echt naatje dat je dus miss volgende week ingeleid word als t niet stabiel blijft! Ik ga duimen
Pff wel zenuwslopend lijkt me! Hopen dat hij zo lang mogelijk stabiel blijft, maar anders inderdaad gewoon aan de bel trekken! Hier vanochtend vroeg de slijmprop verloren(wat een smerig ding is dat) voor de rest nog niks gebeurd in de tussentijd. Dus ben benieuwd heb zelf niet het idee dat ze zich voor zaterdag meld Haha
Mwah net in winkelcentrum wat omruilen voor me dochter, valt me heel zwaar. Wel lichte hoofdpijn. En inleiden liever niet. Wil dat ze zelf komt. Tjah ze strippen maar maandag anders! Oooeehhe spannend essje maar goed tis al bijna zaterdag! Hopelijk lukt het zonder inleiden.
@Ladylola kijk maar goed uit meis En doe rustig aan. @Essje oehhh spannend, je weet maar nooit he ik duim voor je x
@Pioenroos92 Ben je al bij de VK geweest vandaag of moet je nog? @Essje, ik hoop voor jou dat het verliezen van de slijmprop toch een goed voorteken is en dat er nu echt wat gaat gebeuren. Anders lijkt het me in ieder geval een fijn vooruitzicht dat je sowieso zaterdag wordt ingeleid of dat ze je vliezen gaan breken. @Ladylola hopelijk blijft je bloedruk binnen de perken en als je twijfelt gewoon aan de bel trekken hoor! Beter een keer te veel dan een keer te weinig. @Donutlover neem jij nou ook frambozenblad thee en capsules of heb ik dat verkeerd onthouden. Want dat lijkt dan niet echt wat te doen of wel . Ik heb het al wel klaar liggen en wil met 36 wkn beginnen.
@manaolana ja ik kom er net vandaan! Goed nieuws meiden...de baby is volledig ingedaald zooo blij mee! Ze is in 1 week tijd van niks ingedaald naar vast in bekken. Bloeddruk ietsjes omhoog maar nog dikke prima. Gelukkig in gewicht deze x niks aangekomen Hoe voel jij je @manaolana? Kom je een beetje de nachten door?
Pioenroos, yes, super goed dat de kleine meid nu helemaal is ingedaald en ook lekker snel, zo in een week tijd! Essje, spannend hoor! Wie weet is het verliezen van je slijmprop toch een voorteken en gebeurd er snel wat. Ik duim in ieder geval voor je, en anders op naar zaterdag. Heb je zelf eventueel een voorkeur qua ballon of meteen vliezen breken? Ladylola, wat enorm vervelend van je bloeddruk, hopelijk blijft hij een beetje zo stabiel mogelijk en komt jullie meisje vanzelf zodat je geen inleiding krijgt.
Hier ook even niet gereageerd..druk met van alles en nog wat en beetje in mn eigen bubbel.. Vandaag voor controle geweest. Alles was goed...dus zoals het nu lijkt vandaag over precies 2 weken de keizersnee...toch wel spannend nu het dichterbij komt Zal proberen weer wat meer te reageren...