♡ De laatste 10 weken! - afteltopic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Florina, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Donutlover, wauw dat is toch nog snel gegaan ineens! Gefeliciteerd met jullie knappe mannetje en wat een leuke naam!

2. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Donutlover aahhhb gefeliciteerd!!! Ik heb aan je zitten denken vandaag hoor hihi ik dacht nog..ze reageert wel lang niet:rolleyes: Wat super fijn voor je. En wat een pracht ventje! Onwijs gefeliciteerd! Lekker uitrusten en genieten. Dikke knuf!

@jeshh Hup in bad jij!! Tijd dat het bij jou ook gaat gebeuren:oops:
    :thumup:

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
  4. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
    @Donutlover Gefeliciteeeerd! fijn dat het zo snel gegaan is! Geniet ervan!

5. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Dat is uiteindelijk snel gegaan @Donutlover ! Gefeliciteerd! En wat een knap mannetje :)

6. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Donutlover gefeliciteerd met jullie mooie mannetje! Dat is mooi vlot gegaan!

7. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Jaa @donuterlover gefeliciteerd!:D daar is hij eindelijk:)

8. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Goedemorgen deze morgen zonder babyo_O

Hoe gaat het met jullie? Hier weinig verandering behalve dan dat ik net mijn slijmprop ben verloren. Al zegt dit natuurlijk helemaal niks..maar er gebeurd iets:roflmao:

Donutlover, Ladylola en Essje vinden dit leuk.
  9. jeshh

jeshh Niet meer actief

Hey dat is tenminste al iets :D:thumup:

Hier niks. NOG STEEDS NIET! Aaargh.

10. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Pff nou je houd het wel spanmend hoor:( ben je al gestript of iets? Wat is nu de planning bij je? Word je doorgestuurd naar het ziekenhuis?

11. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Balen zeg @jeshh en @Pioenroos92 :cool:. Het is nu net zulk mooi weer om te bevallen.

Ik ben vanmorgen bij de verloskundige geweest. Alles was goed. Bloeddruk blijft mooi laag.
    Ze ligt alleen in stuit en dat lijkt ook wel haar voorkeurshouding. Maar goed, ze heeft nog 6 weken de tijd om goed te gaan liggen :D

Pioenroos92 vindt dit leuk.
  12. jeshh

jeshh Niet meer actief

Nee nog niet. We hebben straks een afspraak in het ziekenhuis en kijken van daar uit verder! Verder zijn er geen zorgen, want de baby doet het nog hardstikke goed, beweegt nog volop en ik voel me lichamelijk ook nog best oké. Het is meer mijn hoofd dat even niet lekker meer meewerkt, waardoor we nu wel actie willen ondernemen.

Ladylola en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  13. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Geheel begrijpelijk!! Wat fijn dat de baby het nog naar zijn zin heeft en dat jij je lichamelijk goed voelt! Succes strakjes in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd wat de volgende stappen zijn..

@Wenda blij dat de controle goed was! Deze baby lag bij mij ook in stuit tot week 36 dacht ik. Toen opeens gedraaid! Komt vast goed:thumup:

14. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    jeshh, ooh ik kan me voorstellen dat je er nu wel een beetje klaar mee bent. Hopelijk kan het ziekenhuis vandaag iets voor je betekenen! Hoe laat mag je?

Wenda, super fijn dat de controle bij de VK goed was! En qua stuitligging heeft ze inderdaad nog alle tijd om te draaien, sommige weten het zelfs nog op het allerlaatste moment te doen ;)

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou jeshh hopelijk komt de kleine snel! Wel fijn dat jij je nog goed voelt! Scheelt een hoop!

Ooh pioennnn whoop whoop! Zegt idd nog weinig! Maar wie weet :)

Wenda fijn dat de controle goed was!

Hier acupunctuur gedaan in de hoop dat morgen de vk goed kan strippen. Bloeddruk was vandaag behoorlijk randje, veel hoofdpijn en vocht. Dus zat op de wipkip van bellen ja of nee. Maar goed zakte weer af naar onderdruk 85-90, dus het gelaten. Hoop dat het zo blijft tot strippen morgen en ik niet direct wordt doorgestuurd naar zkh.

Pioenroos92 en Essje vinden dit leuk.
  16. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Het blijft ook spannend bij jou @Ladylola luister vooral goed naar je eigen lichaam. Doe wat goed voelt!

Hier een gewone avond zoals elk andere. Baby wanneer kom je nouuu:(

17. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
  18. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Morgen is het dan zover..40 weken:eek: nooit gedacht dat ik dat zou halen eigenlijk. Ik word soms wel gek van alle berichtjes van vrienden en familie..duurt wel lang he of is het al zo ver, ik denk dat je vandaag gaat bevallen... Allemaal super lief natuurlijk maar geen nieuws is geen nieuws:$

Vandaag een beetje schoonmaken en rommelen. Wat gaan jullie doen Vandaag?

19. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @jeshh , hoe is het nu?

@Pioenroos92 , hoop voor je dat de kleine snel komt!! Waarom had je niet verwacht de 40 weken te halen?

@Ladylola , spannend van je bloeddruk. Hopelijk kan de vk je strippen!

Ik merk dat mijn energie echt minder wordt. Ik vind het soms best pittig met 2 kleine kinderen thuis. En mn buik is al aardig dik terwijl de vk dochter niet zo groot vond. Maar bij mn jongste was ik op het laatst ook mega dik

20. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He! Dat zal best zeg, 2 kids en zwanger! Lijkt mij best pittig! Kan je wel een beetje je rust pakken tussendoor? Smiddags of als ze naar bed gaan?

Nou dat gevoel had ik hahaha. Dacht nou tussen 38 en 39 zal ze zich wel melden:roflmao: NOT dus. Mijn 1e bevalling begon met 38.5 Dus misschien dat ik daarom dacht dat deze ook iets eerder zou komen. Ach vol verwachting klopt ons hart:rolleyes:

Deel Deze Pagina