♡ De laatste 10 weken! - afteltopic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Florina, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Het is hier inderdaad erg stil.

    Hoe is het bij jou, Wenda?


    Hier gaat alles rustig aan (en steeds langzamer :roflmao:).
    Gisteren weer bij de VK geweest, dit keer ook voor het bevallingsgesprek. De controle was weer helemaal goed en de kleine man was al iets in de bekken gezakt, dus onderweg naar de uitgang haha. Hopelijk daalt ie gauw volledig in want ik merk wel dat ik zijn kontje onder mijn maag en middenrif steeds minder fijn begin te vinden. Zit af en toe gewoon te zuchten omdat hij er zo recht onder ligt.
    Bevallingsgesprek ging ook goed, nog even wat kleine dingetjes genoteerd voor als het straks zover is en het verzoek meegekregen niet te lang wachten met bellen eens de weeën straks begonnen zijn ivm mijn vlotte bevallingen.

    Ik merk de laatste dagen wel steeds meer dat mijn lichaam subtiel snakt naar meer rust. Als ik een ochtend gewerkt heb is mijn energie aardig op aan het raken en dan moeten er thuis natuurlijk ook nog wat dingen gedaan worden. Gelukkig helpt vriendlief geel veel uit na zijn werk nog, dus ik mag niet klagen. Wat dat betreft alleen al zal ik in iedergeval blij zijn als mijn verlof over 2 weken begint. :rolleyes:
     
  2. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Gaat goed hoor. Alles gaat z'n gangetje. Ik merk inderdaad ook dat ik echt minder energie heb. En mijn lijf gaat nogal snel protesteren. Krijg steeds meer last van mijn heupen.
    Gisteravond had ik ook flink last van mijn buik. Weet niet wat het precies was maar ik dacht even dat de kleine er bij mijn navel uitkwam ofzo:D

    Dinsdag controle gehad. Alles was helemaal prima, dus dat is mooi. Ook even over de bevalling gehad, omdat ik daar erg tegenop zie. Maar goed, ze kunnen ook geen garantie geven dat het dit keer beter gaat ofzo dus we gaan het zien:o:
    Over 3 weken de liggingsecho en weer controle.

    Fijn dat jou controle ook goed was! Oh heb je zulke vlotte bevallingen?
    Haha hoop voor je dat hij snel indaalt. Hier is ze daar nog niet eens aan begonnen:p
    Gelukkig dat je vriend veel helpt! Dat is wel fijn. Nog even volhouden tot aan je verlof. Werk je veel?
     
  3. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113

    Dat protesteren van je lijf is zo herkenbaar! Ik tel ook zo erg af naar mijn verlof, gewoon omdat dat alleen al iets meer rust gaat geven.
    Hahah, was de kleine zo fanatiek bezig met een subtiele uitbraak daarbinnen? :p

    Wat fijn dat je controle goed was! Is je vorige bevalling zo tegen gevallen dat je er tegenop ziet?

    Hier over twee weken de liggingsecho en een controle, ben benieuwd weer. Dat zal tevens ook gewoon de laatste echo alweer zijn! Het lijkt even zo snel te gaan ineens haha.
    Ik heb inderdaad vrij vlotte bevallingen. Bij dochterlief heb ik er 4 uur over gedaan, waarvan 1 uur persen, en zoonlief was er met 3 uur, waarvan 10 minuten persen. Nu is dat natuurlijk geen garantie dat het dit keer ook zo vlot mag gaan, maar ergens hoop ik er wel een beetje op :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina