• Mutsefruts88, zwanger van een meisje, verwacht op 30 augustus '17 • Ryanne1989, zwanger van een ??, verwacht op 1 september '17 • Stardust27, zwanger van een jongen, verwacht op 11 september '17 • Louloute, zwanger van een jongen, verwacht op 18 september '17 • Tuttebelleke, zwanger van een meisje, verwacht op 18 september '17 • Kim2306, zwanger van een jongen, verwacht op 23 september '17 • Gouda, zwanger van een ??, verwacht op 24 september '17 • Florina, zwanger van een meisje, verwacht op 27 september ' 17 • Jeshh, zwanger van een jongen, verwacht op 29 september '17 • Poolvos, zwanger van een meisje, verwacht op 1 oktober '17 • Donutlover, zwanger van een jongen, verwacht op 3 oktober ' 17 • Essje, zwanger van een meisje, verwacht op 5 oktober '17 • Ladylola, zwanger van een meisje, verwacht op 14 oktober '17 • 2012mama, zwanger van een jongen, verwacht op 16 oktober '17 Daar is ons lijstje weer! Wie zal de volgende zijn?!
Mijn eigen vk heeft geen echo apparaat dus daarvoor moeten we naar t echo centrum. Hier houden ze 8 aan dus idd 9.6 is dan weinig maar voldoende. Ga er vanuit dat de vk vanavond ook tevreden is zeker gezien dw stijging van de groei dus nu alleen nog even een paar weken doorbroeden haha Van mij mag hij over twee weekjes al komen hoor Maar dat zal wel niet
oh dat is jammer, maar vooralsnog lijkt het nu allemaal goed! Ja dat zei ik ook met 37 weken mag het wel, maar helaas
Ahhh @ryanne1989 snap dat je beetje teleurgesteld bent. Bij ons net zo hoor. Als ik nog een week zo door loop dan word het ook een enkeltje ziekenhuis om inleiding te bespreken. En vooral met het gevoel: hoe ga ik de tijd uitzitten?! Alles klaar en af, niks bijzonders meer te doen. Maar hey, het kan ineens snel gaan hè! Dat vond ik wel fijn van de eerste. Niet zo veel voorwerk en ineens begint het Nu ist mijn beurt om naar de VK te gaan
Nee juist een heel klein mannetje van 3040gr. Haha nee heb ook geen 1 buikwee gehad dus kon me niet voorstellen dat de bevalling echt begonnen was Wilde eigenlijk in het ziekenhuis bevallen dus was heel blij dat ik toch wel een zeiltje onder het matras had en klossen onder het bed @Donutlover wat fijn dat alles goed was! @Mutsefruts88 spannend ben benieuwd of er al wat gebeurd is
@Stardust27 Snap goed dat dat een teleurstelling is. Je leeft er toch een beetje naar toe en om dan te horen dat het nog langer gaat duren... @ryanne1989 Balen dat jij ook nog een tijd moet wachten.. Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment echt niet meer weet wat je met al je tijd aan moet. Dat begint hier ook langzaamaan op te spelen. Hopelijk vind je nog een leuk boek! (Of begint het snel ) @Florina Haha dan is er nog hoop! Geen plannen voor borstvoeding hier, dus dan zalik de grotere cupmaat ook zo weer kwijt zijn vrees ik. Maar een hoop foto's maken tijdens de stuwing ofzo hihi @Donutlover Fijn dat de echo goed was! @Mutsefruts88 Veel plezier bij de verloskundige. Gaan jullie ook afspraken maken over eventueel strippen of hou je dat nog even af aangezien je je buik nog niet beu bent? Hier Hebben jullie ook zo'n last van kwijlen tijdens het slapen? Het lijkt wel of al het vocht dat ik vasthoud er 's nachts via m'n waffel weer uit moet Zou bijna een hydrofiel onder m'n eigen hoofd neerleggen
Haha nee hier geen last van kwijlen, wel sinds 2 dagen weer ontzettend pijnlijke borsten! Gister ook de hele nacht van wakker gelegen, niet te doen
Succes, hopelijk heb jij meer geluk Ja idd alles is af en klaar en schoon...de gewone huishoudelijke klusjes daar gelaten natuurlijk. Lijkt me zo gek als het 'zomaar' begint. Lijkt me toch wel dat er eerst wat rommelt? Of hoeft dat niet? @Tuttebelleke Ik heb net deel 1 van de hongerspelen besteld bij Bol dus kan morgen weer lezen. Had de film al eens half gezien en dacht dat ik het wel mooi zou vinden! En daar zijn nog 2 delen van dus kan ik nog ff vooruit En nee niet meer kwijl als normaal maar wel veel zweten
@Donutlover fijn dat de groei nu weer goed loopt en je vruchtwater toch weer redelijk goed is. @ryanne1989 balen dat ze zo lang laten wachten hier doen ze er ook moeilijk over hoor pas met 41 weken doen ze een eerste strippoging @Florina t gaat jou ook niet van zn leien dakje zeg jeetje mina snap dat je t zat begint te worden @Mutsefruts88 hopen dat ze bij jou al wel wat willen doen aangezien t al zolang rommelt. Kwijlen Hier geen last van eigenlijk. Zweten Hier wel enorm als ik slaap terwijl ik normaal echt een kou kleum ben. Liggingsecho Hij ligt mooi in me bekken dus netjes ingedaald is een klein kindje maar loopt kwa groei niet ver achter scheelt maar een paar dagen tot een week. Buikje liep dan weer iets voor maar ze zei dar hij gewoon een klein spekje had was alleen maar goed. Word nu 2629 gram geschat dus een mooi gewicht. En hij heeft ook al haartjes zo schattig kan niet wachten tot ik m kan zien
Kwijlen Jaa ik slaap met een voedingskussen tussen mn benen en dan zo onder mn hoofd langs, zeiknat ding haha. Maar ook van zweten deels, please ik wil winter!! Zl en ik zitten nu maar in een badje onder de parasol, en de baby schopt erg veel. Net nog naar de winkel gelopen maar zal allemaal nog wel niks uithalen. Paar nachten geleden echt voorweeen gehad maar nu voornamelijk een voetbalbaby in de nacht. We blijven doorgaan
Nou, weinig vordering 1 cm en strippen was nog niet mogelijk. Mijn lichaam weet volgens mij gewoon niet hoe die moet ontsluiten. Vorige keer heb ik er ook zo lang over gedaan om maar een beetje te krijgen. Vrijdag nog een poging om te strippen en begin volgende week. Als dat niks uithaalt, toch inleiden. Hoezee! @Tuttebelleke het is idd zo dubbel maar de magische uitgerekende datum komt eng dichtbij en geen enkele vrouw wil daar ver overheen. Ik heb weinig last van de buik en voel me verder prima, maar wil toch echt voorkomen om ingeleid te worden. En ze moet er toch ook gewoon een keer uit natuurlijk @Stardust27 balen dat je nog even moet wachten. Als je je er al een beetje op ingesteld had, is dat wel een tegenvaller. Haha tsja, die middagslaapjes leef er ook een beetje op. En kwijlen geen last van. Wel van zweten.
@Mutsefruts88 jeetje das wel balen dat je geen vordering hebt. De baby zit veel te lekker daarbinnen! Hoop voor je dat t toch deze dagen spontaan begint! Doe je ook aan bakerpraatjes dingen om de bevalling op te wekken? Hihi
@Fizz wauw wat een bijzondere bevalling!! Lijkt me erg schrikken achteraf..gelukkig is alles goed gekomen. Jullie zijn een mooi team samen met je man!! @Stardust27 balen meid..probeer je niet druk te maken om een ks, het is niet iets dat we onder controle kunnen hebben..en die schattingen, tsja ze zitten er zo vaak naast @Donutlover wat mooi dat de echo goed was en de kleine gedraaid is! @ryanne1989 fijn dat de controle goed was!! @Florina hahah heerlijk die hormonen maar je hebt helemaal gelijk hoor, als je altijd al deze kinderwagen wilde zou ik er lekker voor gaan!! En het zijn hele mooie wagens natuurlijk! Kwijlen en zweten Check en check haha echt vreselijk dit...soms word ik er wakker van, dat kwijlen. Zooo sexy. Not @kim2306 top dat alles goed was!! @Mutsefruts88 balen dat het strippen niet mogelijk was.. Misschien toch alle huis tuin en keukenmiddeltjes uit de kast halen om de inleiding te voorkomen
Vannacht best wat voorweeën gehad. Maar toch nog best oke kunnen slapen. Merk dat de baby steeds minder ruimte heeft. En dat hij duidelijke voorkeuren heeft voor mama's slaaphouding. Steeds dat porren in m'n zij haha Hier een rustig dagje vandaag. Heb wat schoongemaakt, wasjes gedraaid, een tukje gedaan vanmiddag. Zo nog de was ophangen, droge was opvouwen en strijken. En de wieg klaar maken Ik verga van de warmte hier haha..35 graden vandaag, loop in m'n Bh rond..nog maar 2 dagen volhouden
@kim2306 Gelukkig bij jou ook alles goed vandaag. Ja hier pas echt na 40 weken gaan ze 'helpen'. @Mutsefruts88 bah balen zeg.. hopen dat het wel vanzelf gaat beginnen.. wachten we samen gewoon nog maar even @gouda82 Haha gelukkig is het dan maar 1 dagje wachten. Ik bestel ze per keer.. kijken of ik ook deze serie nog uit kan lezen voor de bevalling dan staat de teller op 3 gelezen series @Louloute Oei das wel warm, knap dat je dan zo fanatiek blijft hier porren ook steeds voeten in mijn linker zij, dus lig half op mijn rug/half op mijn zij. Vind het zielig als ie niet kan bewegen Hier vanmiddag in de tuin gelegen en het wandelen van vanavond afgezegd (liep altijd een klein rondje nog met een teamgenootje op dinsdag, is normaal onze trainingsavond). Mij te warm en benauwd. Mijn vader heeft steeds als datum de 30e gezegd.. kijken of de kleine naar opa wil luisteren