@Tuttebelleke heb je ook last van striae? Ben benieuwd wat je vk zegt!! Ik ben zelf vandaag ook geirriteerd aan iedereen, vooral mn dreumes (arm schaap) het liefst ga ik nu alweer naar bed haha. Hoop dat de gyn zo nog even belt.
@Tuttebelleke dit heb ik ook mijn buik staat ook enorm strak maar kleine man heeft nog wel ruimte gisteren zei de vk dat t me banden of spieren zijn
@Stardust27 Geen striae nog gelukkig! Heb wel gelezen dat dat tot op het laatst nog kan komen, dus durf nog niet te hard te juichen. Heheh lekker zo'n dagje. Ik had er vorige week ook zo één en toevallig kreeg ik toen van best veel mensen berichtjes met de vraag hoe het ging... Wel in iedere reactie braaf gezet dat ik af en toe wat last had van hormonen, maar toch ook heel duidelijk laten blijken dat ik er helemaal geen zin meer in had Succes vandaag @kim2306 Aah, dat zou goed kunnen ja! Hopelijk hoeft 't allemaal niet heel veel verder meer uit te rekken!
Pfff heel vorige week jurken aangehad met het warme weer. Heb me net weer in een broek moeten hijsen... zit niet lekker!! Hopelijk is 't gewoon weer even wennen
@Louloute aah nee getver wat balen zeg! Rustig aan doen..hopelijk koelt het snel af en is iedereen er gauw bovenop @Tuttebelleke Hier staat het ook voornamelijk strak, maar ik heb dan wel iets minder ruimte en vruchtwater. Als ik loop of bezig ben is het continu hard. haha dat is ff wennen dan he.. ik kom al tijden niet meer in mijn gewone broeken. en pas mijn zw broek amper meer @Mutsefruts88 jeej 40 weken alweer! Ik zal een weeendansje voor je doen haha wie weet helpt het Hier regent het dus het is lekker aan het afkoelen gelukkig,kids liggen op de bank een film te kijken en ik ben bezig met lijstjes afwerken. moet nog even kijken aar een Kolf, die heb ik niet meer en wil graag vrij snel beginnen met kolven ipv na een paar maanden. Over kolven gesproken, mijn linker boob lekt echt regelmatig.. net dacht ik weer wat voel ik nou.....zit er weer een natte kring haha Ik leg de laatste hand aan de geboortekaartjes,stickers, enveloppen en etiketten. En de raamsticker. Alvast beetje kijken voor een traktatie voor de kids voor op school ect. Halen deze laatste keer alles uit de kast hahaha Jeetje ik heb toch een spierpijn in mijn liezen en schaambot/streek.. alsof ik zwaar gesport heb.. heb gisteren wel lekker gewandeld dus dat zal er wel mee te maken hebben.
Even ego Wat voel ik me beroerd vandaag zeg Enorm misselijk veel krampen maagzuur en veel naar de wc en nog maar niet over de vermoeidheid te spreken hoop geen griep te krijgen zit daar echt nie op te wachten pff
Oh jeetje zeg! Lekker is anders! Wie weet voorwerk, heb wel eens gelezen dat het lichaam zich leegmaakt voor de bevalling enzo hopen dat het met rust nemen of even slapen weg trekt
Alleen zou t wel vroeg zijn ben zaterdag pas 37 weken. En t is voornamelijk plassen en gevoel dat ik ontlasting krijg maar vervolgens niks zo irritant
@Tuttebelleke Hahah, dan heb je altijd nog de foto's van je grote boobies @kim2306 Fijn dat de baby goed ligt, super! Zo spannend hoe je kindje eruit ziet straks hé! Ben ook onwijs benieuwd! Wat vervelend dat je je zo voelt, hopelijk gauw weer helemaal beter. Lekker uitrusten vandaag? @Mutsefruts88 Lekker vroeg donker, ik hou ervan! Kan ook echt niet wachten tot het straks herfst/winter is, kaarsjes aan, met een dekentje op de bank, warme chocomel en de sinterklaas periode vind ik ook zo leuk met kindjes! @ryanne1989 Ik had zonder dat ik het door had 4cm ontsluiting, echt helemaal niks van gemerkt verder..
Ja dat is ook weer zo idd lijkt me heel irritant gevoel inderdaad! Gewoon lekker rustig aan doen vandaag, hopen dat je je snel beter voelt
Wat klote zeg, idd lekker rustig aan doen vandaag hopelijk zakt t gevoel dan weer. En ja wie weet wel voorwerk? beterschap! Miss een warm kruikje erbij?
Echt zeg, ik voel me precies hetzelfde vandaag!! Bizar he.. hopen dat we snel opknappen! Heb je ook kort lontje? Alles is me teveel vandaag, stiekum blij als de kleine zo ff naar bed gaat en ik ff kan liggen! Net nog grbeld door de gyn. Afspraak gemaakt voor 18 sept inleiden (kan wel janken) en dan is mn man ook jarig... en val nu weer onder de vk. Ga hun straks even bellen of ze me eerder willen strippen, dat kan geen kwaad lijkt me mits ik ontsluiting heb uiteraard. Pfff wat een k..dag. Ik ga ff janken denkik
Ga zo weer een buikfoto maken, precies 36 weken vandaag! Wat gaat het hard! Zo'n gek idee dat E. met 37w1d geboren is en er dus over een +week al was Vluchttas is nu ook helemaal klaar Mocht wel een grotere hebben trouwens haha, maar alles past. Heb helaas geen klein koffertje, alleen zo'n XXXL ding van 80 cm hoog, vond ik ook weer zo overdreven
Ohh spannend zeg, komt dichtbij ineens dan he! Hier ook onwijs de drang om de vluchttas klaar te zetten, dus ga ik vandaag maar gewoon aan toegeven en aan beginnen Ik moet trouwens ook nog voedingsbh's kopen, weet alleen echt niet wat en welke fijn zijn met beugel/zonder beugel etc. Etc, dus mochten jullie aanraders hebben, hoor ik het graag
@Stardust27 Pff wat een teleurstelling dan, kan me echt goed voorstellen dat je er van baalt! Dus je blijft nu bij de verloskundige en als het dan 18 september nog niet is gebeurd toch weer terug naar de gynaecoloog en dan inleiden? Knuffel voor jou!
Moet je gewoon doen hoor, is ook best leuk om mee bezig te zijn en dan heb je het maar gehad Heb je alles al wel in huis? Ik vond een eerste pakje zooo moeilijk, vond niets leuks waarvan ik echt dat; jaaaaa! Dus nu toch maar iets gekozen en heb alle kleertjes voor in het ziekenhuis in van die ziplock zakjes gedaan, zo weet m'n man en de verpleegkundige straks precies wat ze aan moet en wat een setje is Ik heb voedingsbh's van de H&M, vind ik echt prima zitten! Ik heb deze: Beugelloos en lekker rekbaar, heb de grootste maat genomen en zou er nog wel een beetje in kunnen groeien.
Zit lekker buiten met glaasje water en boekje dus rustig aan doen lukt wel net ook eindelijk ontlasting gehad (sorry beetje ranzig) voor mij heel gek gister avond ook al gehad en nu weer normaal maar 1x per 3 dagen ofzo en soms 1x per 2 dagen. Gevoel trekt niet weg dus misschien idd voorwerk we wachten t af en hopen dat ik me vandaag of morgwn toch beter ga voelen
Ja heb er echt behoefte aan om alles klaar te zetten Haha dus ga het gewoon lekker doen! goeie trouwens van die ziplock zakjes! Heb volgensmij wel alles al in huis en gewassen, op voedingsbh's na dan bedankt voor de tip! Denk alleen niet dat h&m mijn maat heeft(cup F) Hier ook heel lang gezocht naar het eerste pakje, toevallig gister eindelijk bij elkaar gevonden grijs pakje is van Babidu en roze vestje en mutsje is handgemaakt door iemand
@kim2306 Inderdaad lekker rustig aan doen hoor! En lijkt me wel fijn dat je nu wat vaker moet, toch? Is het er in ieder geval maar uit Hoop voor je dat je je gauw weer wat beter voelt. @Essje Groot gelijk! Is dat ook maar weer gedaan, toch? Ah inderdaad jammer, ze gaan tot maat E. Heb even voor je gezocht, vind dit er ook wel goed uitzien: https://www.bonprix.nl/product/voedingsbeha-set-van-2-ecru-gedessineerdblauw-931933/#image En wat een onwijs schattig pakje zeg! Zo lief, past ook perfect bij elkaar! Zal zo ook even een foto maken van wat ik ga meenemen.
Kan naar klaar staan inderdaad Haha Ja schattig he! Ben er helemaal verliefd op! Ah bedankt voor de link! Ga ik daar even kijken