Nee, ik ben niet zwanger.. begin oktober mogen we onze 2 kittens ophalen! Ik twijfelde eventjes of ik een raskat of niet zou nemen, maar na deze prachtige dame en heer gezien te hebben was ik wel om. We hebben een aantal momenten vast staan om wat tijd met ze door te brengen en als het klikt (wat ik me niet kan voorstellen, maar het kan echt) dan mogen ze begin oktober mee . En dan de zoektocht voor deze prachtige 2 Maine Coons. Dame is een pikzwarte poes en haar broer is een lichtrood / crème katertje (lastig te zeggen welke kleur het uiteindelijk wordt). We houden van korte namen, liefst 1 lettergreep, max 2. Zo vinden we James en Jimi leuk en zoontje kwam met Fos en Flo. Mag best wat majestueus trouwens. Beetje jut en jul mag ook, maar geen Tom en Jerry gehalte. Wie denkt mee? ♡♡
Als er hier een poes in huis komt gaat ze Marie heten (Aristocats). Als je een jut en jul gehalte wilt kun je het mannetje dan naar de kater in Aristocats vernoemen kun je voor Thomas, Thom of O'Malley gaan of voor het broertje van Marie; Toulouse.
Schattig! Ik ga toch voor twee namen beginnend met een O hoor anielle Odin en Odile Of anders: Lux en Liva Foss en Pomm(e) Juul en Joolz Nimm en Nomi Wess en Xara Leo en Cleo Prince en Queen Fos en Flo vind ik ook leuk!
Hm.. t zit er nog niet bij. Mijn vorige kat heette Prins dus dat gaat m ook niet worden. Cleo en Leo vind ik té.
Veeeeeel te veel jut en jul haha. Ons lijstje nu: Zane & Ziva James & Jimi Fos en Flo Los vind ik leuk: Pip, Coco, Shira, Lily, Cleo, Teddy En Lenny en Wolf