Hoi dames, ik wil me hier ook graag weer aansluiten. Heb al veel meegelezen en afgelopen rondes met sommige van jullie meegeschreven. Ik was van plan om er deze maand niet teveel mee bezig te zijn, maar dat is moeilijk (= lukt eigenlijk niet ). Mijn NOD is 14-3. 17-2 was mijn vorige menstruatie en ik had een positieve ovutest op 27-2. Weinig geklust. Alleen op 26-2, 27-2 en 2-3. Maar nu had ik net een beetje roze/bloed bij afvegen. Dit geeft me dan toch een beetje hoop. Zou het teken van innesteling kunnen zijn? Ik word er helemaal zenuwachtig van. Of is het een verlate eisprong? Wat denken jullie?
♥ NOD-lijst 14 t/m 20 maart 2019 ♥ 14 maart (0) Mopsie83 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 5 15 maart (3) ♥ Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 (IUI) ♥ Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♥ Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 5 16 maart (1) ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA dec '18) 17 maart (0) 18 maart (2) ❤️ Blijeitje198 - jaar - 2e kindje - ronde 01 ❤️ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 06 19 maart (2) ♥ Kaatje13 - 40 jaar - 4e kindje - ronde 1 ♥ Patricia8 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 20 maart (2) ♥ XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 ♥ Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 ❤ Ilona82 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 15 Andere nod datum : 12 maart (1) ♥ Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje -ronde 2 Totaal (12) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi klinkt wel positief, dat bloed. Je zit nu 5 of 6dpo, dus qua termijn zou het prima kunnen hoor. Ik heb bij de jongste op donderdag de innesteling gevoeld en op zondag had ik al een duidelijke 2e streep. Ga je wachten met testen tot na nod of haal je dat niet?
Haha ja dit is mijn eerste en meteen de laatste poging hoor . Lukt toch niet!! Vanavond nog maar eventjes gezellig maken hier dan.. beter teveel dan te weinig! Hoeft echt niets te betekenen hoor! Heb het een keer gevraagd aan de dokter. Scheelt bij iedere vrouw, en iedere cyclus. Heb het zelf soms super veel, en soms ook helemaal niet gehad.
Ik wou wachten tot NOD 14-3 maar 13-3 hebben wij een eerste afspraak in het ziekenhuis staan. Dus denk dat ik dan maar ga testen, mocht ik nog niet ongesteld zijn. Ik heb bij mijn eerste 2 zwangerschappen nooit mogelijke (innestelings)bloeding gehad. Twee maanden geleden wel zoiets gehad, maar dat leidde uiteindelijk tot een vroege menstruatie.
Meestal gesprongen na de pijn weg is maar gewoon lekker sexse met je partner vandaag en morgen Hier word de ovu test wat donkerder..knalde toen ik zwanger was djs ben benieuwd,vanmorgen lichter Nu zijn ze op,me mond is beetje verdoofd achtig,rare smaak.. sinds de middag
Dit was.me ovu test van vanavond,afgelopen dagen was hij minder zichtbaar Op foto minder duidelijk,zie ik wel Vanmorgen was zw test iedergeval wit
Ovulatiepijn is de laatste groeispurt van de follikel. Ik heb een artikel gelezen over ovulatiepijn. Bij die vrouwen werden echo’s gemaakt en ze deden ovutesten. Bij bijna alle vrouwen die ovulatiepijn hadden was eitje nog niet gesprongen toen de pijn weg was. Dus ik zou uitgaan van vandaag of morgen ei. Dus vandaag en morgen nog super vruchtbaar en dan wrsch (als je had getest) gisteren LH piek. Succes!
Nou 8 dpo..net getest,negatief lijk alleen een schaduwstreep te zien waar de streep zou moeten komen Voel me ook niet zwanger nu dus denk dat helaas toch niet word deze maand en andere moment van de dag heb ik soms wel beetje hoop
En nogmaals hier. 8 dpo is echt veel te vroeg. 80% van zwangeren test nog negatief dan! https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=8
Ja voorheen zag je dan altijd wel wat maar goed word ook ouder he Maar voel ook niet iets gebeuren in me buik ofzo..toen ook wel Maar goed blijft afwachten idd helaas
Innesteling vindt plaats tussen dag 4 en 10, dus op 8 dpo testen zegt echt heel weinig. In januari deed ik mijn eerste test op 9 dpo en die was negatief, op 11 dpo had ik een tuurstreepje en 12 dpo pas een duidelijke streep
Ik voelde niks twee keer. Testte eigenlijk voor de vorm omdat ik wilde drinken. Maar goed, dat is bij iedereen verschillend. Dus geduld, onze grootste vijand in de wachtweken.....
Om die reden durf ik niet zo vroe te testen, beetje hoop voelt wel fijn. Dus ik ga pas 12 dpo testen (wilde eigenlijk wachten maar heb een etentje die avond)
Ik heb zondag een vrijgezellenfeestje van mijn beste vriendin, ik ben dan 9 dpo, vind ik eigenlijk echt te vroeg om te testen en als hij negatief is durf ik alsnog niet te drinken omdat hij zomaar een dag later wel positief kan zijn. Dus maar gewoon niet drinken en wachten met testen
Ja had gisteren ook getest maar toen zag il echt niks na een half uur en nou lijk je te zien waar het lijntje komt maar kunnen ook me ogen zijn haha.. kwam nog extra zwangerschaptesten tegen dus kan er iedere ochtend een doen tot nod haha
Als ik mezelf niet in bedwang hou, test ik al op 5dpo, ik ben echt erg maar goed, wel handig om te weten of ik überhaupt dpo ben. De kwaaltjes waar ik nu al een paar dagen last van heb, doen me eerder denken aan kwaaltjes door progesteron. Maar goed, dan zou mn ei al geweest moeten zijn. Ik blijf gewoon doortesten, zowel met ovulatietesten als af en toe een zw.test. Frustrerend dit