Gelukkig niet de enigste gek Is je test nog niet donkerder geworden Dacht dat hij nu wel zou oplopen na die laatste test die je liet zien
Nee zelfs nog lichter. Ik hou maar gewoon maandag aan als dag van de eisprong. Ivm de redelijk donkere action ovulatietesten icm de ovulatiepijn. Ik weet het anders ook niet ik zit al op dag 18 tenslotte.
Ja écht, ze zijn zelfs goedkoper dan de action. Hoe zit het trouwens met de zw.testen van 2besure? Weet jij hoe die zijn?
Ja dat is zo’n rotperiode. Te vroeg om te testen maar laat genoeg dat je niet wil riskeren dat het raak is en je teveel drinkt. Hebben ze dan meteen in de gaten dat er iets speelt? Of drink je wel vaker fris op feestjes? Wel gelukkig zondag, dus een latertje zal het niet worden. Veel plezier!
@Wielrenster32 welkom! Even de quotes weghalen en de [ ] dan krijg je de lijst niet als quote te zien
Ik woon het verst weg van iedereen die komt, dus ik moet sowieso rijden, dus was hoe dan ook bij 1 drankje gebleven, dus als ik zeg dat ik helemaal niet drink als ik rij, zal het niet opvallen
♥ NOD-lijst 14 t/m 20 maart 2019 ♥ 14 maart (0) Mopsie83 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 5 15 maart (3) ♥ Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 (IUI) ♥ Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♥ Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 5 16 maart (1) ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA dec '18) ♥ Wielrenster - 32 jaar - 1 kindje - ronde 9 - MK in september/VMK in december 17 maart (0) 18 maart (2) ❤️ Blijeitje198 - jaar - 2e kindje - ronde 01 ❤️ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 06 19 maart (2) ♥ Kaatje13 - 40 jaar - 4e kindje - ronde 1 ♥ Patricia8 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 20 maart (2) ♥ XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 ♥ Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 ❤ Ilona82 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 15 Andere nod datum : 12 maart (1) ♥ Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje -ronde 2 Totaal (14) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ja wel gewoon goed volgens mij alleen die dipstick leek vorige keer een schaduwlijntje maar dag erna wit dus volgens mij doen ze wat ze moeten doen
Pff kan ik uitslapen want de oudste heeft nog vakantie..ben ik wakker,snel.me plas opgevangen maar doorgespoeld Denk echt dat deze ronde niet gelukt is en stop hierna ook want die 2 weken ben ik er constant mee bezig en dat is niet leuk voor me andere kids
Te zwak, kon het toch niet laten maar wederom negatief Voel ook helemaal niks in me buik dus denk dat het klaar is voor nu
Ga je stoppen met proberen zwanger te worden? Ik begrijp je heel goed hoor, ik ben er ook veel te veel mee bezig. Maar dat komt ook wel weer goed denk ik dan. Hopelijk voel je je gauw weer beter. En ik duim voor een positieve test voor je!