Ik mocht kiezen van de gyn. Maar kreeg toch wel het dringende advies te beginnen met de pillen. Kans van slagen was erg hoog. En mocht het dan niet volledig zijn dan was een curretage ook minder risicovol werd mij verteld.
Ja voor verklevingen van de baarmoeder denk ik ofzo? Maar wel minder pijnlijk maar goed hier dus nog eens de keuze gehad maar vond het fijn en snel,wel nog eerst voor gekozen om het een week uit te stellen zodat het misschien zelf eruit zou komen maar het zat zo goed vast ook
NOD-lijst 14 t/m 20 maart 2019 14 maart (0) 15 maart (1) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 16 maart (0) Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje -ronde 2 LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA dec '18) 17 maart (0) 18 maart (0) Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 5 19 maart (0) 20 maart (0) Totaal (4) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Klopt inderdaad. De reden waarom ik niet heb gewacht is omdat de vruchtjes waren gestopt met groeien rond 5 weken en we met de echo op 7+4 er achter kwamen dat dat zo was. Langer wachten zou waarschijnlijk niks gedaan hebben.. Uiteindelijk wel een week moeten wacht ivm doorverwijzing naar de gyn.
NOD-lijst 14 t/m 20 maart 2019 14 maart (0) 15 maart (1) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 16 maart (0) Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje -ronde 2 LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA dec '18) 17 maart (1) Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 5 18 maart (0) 19 maart (0) 20 maart (0) Totaal (5) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Vandaag ongesteld geworden dus ik sluit me graag aan bij deze lijst. Omdat ik nog niet weet wanneer de volgende IUI zal zijn zet ik mijn datum op voorlopig.
♥ NOD-lijst 14 t/m 20 maart 2019 ♥ 14 maart (0) 15 maart (1) ♥ Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 16 maart (0) ♥ Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 (IUI) (voorlopig) ♥ Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje -ronde 2 ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA dec '18) 17 maart (1) ♥ Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 5 18 maart (0) 19 maart (0) 20 maart (0) Totaal (5) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ja jammer.... maar door naar de volgende ronde! De lijst gepimpt met hartjes en vrolijke kleurtjes! Leuk
♥ NOD-lijst 14 t/m 20 maart 2019 ♥ 14 maart (0) 15 maart (1) ♥ Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 16 maart (0) ♥ Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 (IUI) (voorlopig) ♥ Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje -ronde 2 ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA dec '18) 17 maart (1) ♥ Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 5 18 maart (0) 19 maart (0) Kaatje13 - 40 jaar - 4e kindje - ronde 1 20 maart (0) Totaal (6) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Goedemorgen allemaal! Ik heb mezelf ook op de lijst gezet. Vandaag eindelijk ongesteld geworden, dus mijn NOD is voorlopig op 19 maart. Wat een heftige dingen hebben veel van jullie meegemaakt zeg, erg verdrietig. Hopelijk heel veel mensen op roze eind van deze ronde. @Visje79 zou dat even een geweldig verjaardagscadeau zijn zeg!
Oh ja, ik heb geen idee hoe ik die hartjes erachter krijg, dus als iemand zich nog geroepen voelt om dat aan te passen.... en daarbij ook even vertelt hoe dat moet, dan kan ik het de volgende keer zelf
Hoi dames, Ik sluit graag aan. Wij gaan nu ronde 5 in. Mijn cyclus is nog niet heel regelmatig , de laatste keer 41 dagen en de twee keren daarvoor tussen de 28-30 dagen. Met een cyclus van 30 dagen is mijn verwachte menstruatie op 19 maart. Hebben jullie allemaal wel een regelmatige cyclus of verschilt dit bij jullie ook per maand? Veel succes dames dames!
♥ NOD-lijst 14 t/m 20 maart 2019 ♥ 14 maart (0) 15 maart (1) ♥ Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 16 maart (0) ♥ Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 (IUI) (voorlopig) ♥ Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje -ronde 2 ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA dec '18) 17 maart (1) ♥ Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 5 18 maart (0) 19 maart (0) ♥Patricia8 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kaatje13 - 40 jaar - 4e kindje - ronde 1 20 maart (0)