Ik had vorige maand ook ongeveer 5 dagen na m Spannend..zp benieuwd naar jou test Nora wat vroeg!!maar in het klein zie ik wel iets..hopelijk loopt tie op
Ik ben vandaag 5DPO en voel eigenlijk alleen steekjes in mijn borsten (beurs gevoel ook) en af en toe rondom mijn baarmoeder :S
Dat is het voordeel van een eigen kantoor. Oh ik moet even mn Nespresso bestelling in ontvangst nemen! Ja, die heb ik hier idd staan..
Ja ik ga zo even op test jacht. Denk dat ik het toch niet kan laten om elke ochtend even te testen... Doe wel gewoon die van de action. Die zijn dan niet zo duur. Ik ben nu ook wel heeeeel benieuwd naar die van jou van vanmiddag! @Ilona0 Verwacht eigenlijk pas vrijdag echt oploop te gaan zien. Als het uberhaubt geen vals positief is... Maar ga het denk ik toch niet kunnen laten om meer te testen. :S
Ik heb vooral een soort menstruatie gevoel al twee dagen? Maar dat kan echt niet. Moet maandag pas ongesteld worden.. Echt achter schaambeen soort kramp of zo. Durf het niet hardop te zeggen want straks is het gewoon vals positief en heb ik weer allemaal dingen in mijn hoofd gehaald. Maar moest vanochtend overgeven en ben zo zo moe. Misschien iets onder de leden?
Ja hier hetzelfde, menstruatieachtige pijn. Zo kut als die test negatief is. Ik duim voor ons allebei!!!!
Ja ik ook!! Duimen vallen er bijna af haha. Zou echt onwerkelijk zijn als het dan voor de eerste keer in al die rondes eens een tweede streepje zou staan. Zelfs als het niet blijft plakken, geeft het al zoveel meer hoop.
Hier precies hetzelfde! Net echt aan het kokhalzen geweest, maar er kwam niks.. sinds vanmiddag mega veel afscheiding, zelfs meer dan met het vruchtbare slijm? Ook een beetje draaierig.. Misschien ook wel iets onder de leden, op het werk heerst de griep ook bij ons helaas..
Hallo dames, Jullie geloven het nooit maar ook ik heb een positieve test in handen. Zo vroeg al 2 strepen.