Ik heb net de halve action geplunderd haha. Zie nu op de test van vanmorgen met daglicht ook een licht streepje... Oh wat spannend dit. Ben nog nergens van overtuigd maar toch. Nog nooit iets gehad op die van de action. Ook niet na dagen drogen.
Ja hij ziet er wel super sterk uit voor 9 DPO. Maar goed! Positief is positief Goed aangevoeld dus! Voel je ook iets? Iets waar wij op het wachtbankje op kunnen letten whaah
Het was vooral een voorgevoel. Niet echt eerlijk gezegt. Alleen verdikte aders op borsten en wat steken onder in buik. Maar ik zal de komende dagen het in de gaten houden.
♥ NOD-lijst 14 t/m 20 maart 2019 ♥ 14 maart (1) ♥ Mopsie83 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 5 15 maart (3) ♥ Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 (IUI) ♥ Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♥ Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 5 16 maart (2) ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA dec '18) ♥ Wielrenster - 32 jaar - 1 kindje - ronde 9 - MK in september/VMK in december 17 maart (1) ❤️ Nora92 - 26 jaar- 1e kindje - ronde 15 18 maart (2) ❤️ Blijeitje198 - jaar - 2e kindje - ronde 01 ❤️ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 06 19 maart (3) ♥ Kaatje13 - 40 jaar - 4e kindje - ronde 1 ♥ Patricia8 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 ♥ EveH - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 20 maart (3) ♥ XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 ♥ Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 ❤ Ilona82 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 15 Andere nod datum : 12 maart (1) ♥ Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje -ronde 2 Totaal (16) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (2) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Even de lijst ge-upt voor de testers Is nog wel heeeeel vroeg he.. De moed niet opgeven hoor ❤️ kan nog alle kanten op
Als ik morgen weer mooie testen heb, durf ik me misschien wel op roze te zetten En de AH heeft de CB met wekenindicator 1+1 gratis, ik heb net de laatste 2 uit het schap gevist die ga ik donderdag doen denk ik en dan nog 1 voor volgende week
Oeh misschien haal ik die deze week ook nog wel als ik duidelijkere streepjes krijg. Bedankt voor de tip! En laat maar komen die mooie testen.
Helaas negatief Balen, ik had zo’n goede hoop. Voortekenen het laatste uurtje waren ook niet zo lekker. Haalde m’n kind op met koorts en daarna veroorzaakte ik een klein aanrijdinkje. Op naar de volgende ronde. Een kerstbaby.