Nou, ik word echt mega gestresst van dat testen. Mijn Action test is nauwelijks donkerder dan eergisteren De Kruidvat 2v5 is volgens mij wel ok voor 12 dpo?
Oh shit ja. Op zich ben je nog vroeg, maar ja je had ook al een tuurstreep met 9 dpo. Toch een andere test doen? Pfff. Lastig he. Hoe liepen ze op bij jouw vmk?
Ik vind ze voor 12dpo wel netjes hoor. Van de actiontesten weet ik dat ze niet zo lekker oplopen, duurt heel lang voordat ie knalt (mijn ervaring tenminste). Die Kv is mooi duidelijk hoor.
Voor mij is het waarschijnlijk game over, weer een negatieve test. Ik koop ook geen nieuwe meer. Eerst mijn nod maar afwachten. Ondanks dat ik beter weet, laat ik m'n hoofd toch op hol slaan door alle dingen die ik voel. Stom hè
Bij mijn vmk heb ik alleen met Predictor getest, die was 10 dpo negatief, 12 dpo licht positief, 13 en 15 dpo nog iets opgelopen, 16 dpo veel lichter en 18 dpo negatief.
Ik vind ze nog mooi duidelijk hoor! Hier zou ik wel een dansje op doen tenminste hihi. Ben dus niet de enige waar de action test niet oploopt. Ik heb vanochtend getest met de action early. Die van gistermiddag was vanochtend echt duidelijk. Maar het loopt niet echt op of zo? Het is nu bijna 36 uur later sinds de eerste. Moet gewoon wat meer geduld hebben denk ik. Maar ze zijn zeker niet omo wit! Maar zooo vaag dat ik nog niet durf te juichen... :'(
Oeffff....ik bedacht me ineens dat ik de Action van eergisteren met 2e urine had gedaan en vandaag met de 1e urine. Ik heb geen Action meer, maar heb net nog een Kruidvat gedaan met 2e urine en die is veel duidelijker dan die van vanmorgen, dus dan zou de Action ook duidelijker zijn geweest. Ben weer een beetje opgelucht
Zo, dat is een verschil zeg. Maar wat een duidelijke test zeg, wauw! Had ik je al gefeliciteerd? Anders doe ik dat nog een keer....GEFELICITEERD! Jij bent hartstikke zwanger
Hartstikke zwanger hoor . Van harte gefeliciteerd. Komt het jullie ook bekend voor dat als je zachtjes drukt op je onderbuik dat het pijn doet?. Ik heb allerlei klachten. Een paar dagen na ovulatie op 04 -03 krampjes en een schimmel gekregen (nog bezig met behandelden nog niet helemaal weg). Gister en eergisteren steekjes in mijn buik. Op dit moment zere borsten en tepels. Hoofdpijn, dromen, moe. Heb een korte cyclus van gemiddeld 25 dagen.