Ja is misschien ook handiger idd. Heb tot nu toe ook alleen de action testen gebruikt. En vorige rondes ook eens een predictor toen ik opeens 5 dagen overtijd was vorige ronde. Dan begin je overal aan te twijfelen. Maar las online dat die van kruidvat wat gevoeliger waren. Dus hoopte op een mooi duidelijk streepje vandaag. oeps, iets teveel gehoopt denk ik. Super lief dat jullie allemaal zo meeleven hihi. Enige waar ik nu last van heb is hele zere borsten. Alsof ik ze hard gestoten heb. Had afgelopen week telkens steekjes en pijntjes in onderbuik maar dat is sinds gistermiddag opgehouden... afwachten afwachten. Zo slecht in hihi.
Ik lees nog stil mee hoor.. Balen visje! Nou weet niet of ik in dezelfde nod groepje kom als jij weer Kaatje kan nog he,je bent nog vroeg toch?
Ja klopt, dat stijgt alleen maar, maar je doet wel andere testen steeds. Dus in principe 1 merk, dan oploop het beste. Hoor beste verhalen over predictor, kruidvat is niet zo goed meer begreep ik.
Dankjewel voor de tip! Heb net even predictor gehaald. En dan blijf ik eerst maar even de action gebruiken. Of ik bewaar wat voor de volgende ronde.
Omg wat kan je hoofd je voor de gek houden zeg! ! Ik was er stellig van overtuigd dat ik bij de oudste twee binnen 3 maand zwanger was . Blijkbaar voelde dat toen gewoon erg snel, want ik heb net (met heel veel moeite) mijn oude account berichten hier op zp opgezocht, en wat blijkt? Ik was bij de oudste in ronde 7 zwanger en de jongste in ronde 5 Echt serieus .. Vind het heel bizar dat ik dacht dat het beide binnen 3 maand was Maar goed, ben blij het te hebben gevonden, want maak me nu wel iets minder zorgen over nu.. Was stiekem wat ongerust over of het nog wel zou lukken (ja, wat wil je als je denkt veel langer bezig te zijn dan met de andere twee) Echt bizar dit Ik dacht ik wil het hier toch ff melden ben helemaal onder de indruk dat ik het blijkbaar zo anders in gedachten had
https://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/22f111da-9da2-4a05-a588-8d66d7166394-jpeg.610050/ Doet ie t?
Haha tijd gaat ook veel te snel Hier ook nog last van zw dementie..komen we nooit meer vanaf Me hoofd is net een zeef dus na de volgende ben ik dement
Ik zit op t wachtbankje, ben even afwezig geweest want wilde me zo min mogelijk focussen op het wel/niet zwanger zijn, maar dat lukt niet zo goed. Mijn eisprong is wat later geweest , 9 maart. Ik hoor dus eigenlijk in een ander groepje maar blijf hier gezellig mee kletsen. Hoe verloopt het bij jou tot nu toe? En bij de andere meiden?
Hoeveel dpo ben jij? Voel je iets anders dan normaal ? Ik voel me heel licht misselijk sinds mn eisprong, maar dat kan denk ik niet zo snel door een zwangerschap. Ik zit nu op 5dpo
Nu 2/3 dpo.. paar steken in Mn liezen en onderbuik maar verder weinig nieuws. Misselijk ben ik ook altijd van eisprong tot menstruatie
Die steken heb ik ook en gevoelige borsten. En licht misselijk. Maar dat is waarschijnlijk normaal. Nou afwachten maar! Hoop op goed nieuws deze maand. Hoe lang ben jij bezig? En voor het hoeveelste kindje ben je bezig?