Ja getest maar je hebt de leesbril er nog steeds voor nodig. :'( ik zie hem in het echt wel duidelijk. Maar probeer het nu maar een beetje los te laten. Blijkbaar maak ik langzaam HCG aan. heb ook rare hormonen. Bijna geneigd om een CB te doen. Maar die zal dit nog wel niet op kunnen pikken. Zit natuurlijk ook nog 3-5 dagen voor NOD.
Geduld is een schone zaak zeggen ze toch Vorige week ook naar fertiliteitskliniek geweest om alles te laten checken.. genoeg follikels in ieder geval dus ben benieuwd wat de toekomst brengt
Onee dat is echt niet wat je wilt zien.. inderdaad wat de andere meiden al zeiden, dat het met concentratie urine al veel verschil kan hebben. Ik hoop zo dat het goed komt meis❤️❤️
Ja vreselijk. Ben er misselijk en wanhopig van. Vandaag ook wat eerder weg gegaan van het werk. Ben gewoon op na deze week.
Hoop dat die lijn toch snel zichtbaar wordt! Ik duim voor je.. Even off topic.. ben ik de enige die steeds die 2 kabouters door elkaar haalt: @kwebbelsnoes en @Langmuts
Oké laatste fotootje van de dag... Dit zijn de testen van vandaag. Ochtend, tweede en middag urine. Heb foto's gevonden van vorige maanden. Daar zag ik nooit zulke lijntjes. Dus kan toch geen indroog zijn? Zoveel foute testen? Vandaag dus 9-10 DPO.wat vinden jullie? Bedankt iedereen voor het mee duimen. Vind dat zooo lief! Ga het nu even proberen los te laten. Plas over alles hier heen whaha maar resultaat blijft hetzelfde. Ga zo maar even het huis poetsen met harde muziek aan, vanavond filmpje kijken met een vriendin.
Dit zijn de normale van de action. Niet de early. Gelukkig zien jullie ze ook! Word nog niet helemaal gek dus hahaha. @EveH
Hahaha nee niet in deze groep. Maar in een ander groep zitten een jeansflower en een missmorrow, in het begin snapte ik niet wie wie was..... Hahaha twee kabouters, ik kom niet meer bij..... komt misschien omdat @kwebbelsnoes eerst een andere foto had van haar twee kinderen dat ik haar nu niet verwar met @Langmuts die idd een langer mutsje heeft dan @kwebbelsnoes
Ik zie wel een vaag streepje. Enige ding is, dat als er al hcg te zien was vanaf 7/8 dpo, dat je wel enige oploop zou verwachten. Maar goed, misschien ben je een trage opbouwer. Pas vanaf 12 dpo kun je echt een goede lijn verwachten denk ik. Dan hoop ik dat die er zondag staat!
Ik dacht..missmorrow.zit toch hierin,maar wij zitten samen in 3 groepen denk ik word een beetje veel om bij te houden
Nou dat is dus ook precies mijn gedachte! Maar ik zie wel een heeeel klein beetje oploop maar niet veel. Dan hoop ik nu op zondag idd. Mijn LF is 12 dagen. Moet maandag of dinsdag ongesteld worden...
Ik doe nog steeds trouw mijn ovulatietestjes iedere dag, omdat ik nog steeds niet helemaal zeker weet of de action testen positief waren. Nu was mijn test vanmorgen met de 2e urine (heel erg geconcentreerd) al een stuk donkerder, maar nu net (niet zo erg geconcentreerd) was dit het resultaat. Is hij positief? Ja toch? Morgen voor de zekerheid een zw.test halen. Bovenste is van zojuist.