Bovenste is inderdaad positief. Heb je altijd een regelmatige cyclus? Hcg is het hoogstwaarschijnlijk niet, dan zal hij nog meer moeten knallen plus dat de tweede test dan ook knal zou moeten zijn (als ik de info hier op zo moet geloven tenminste ) Zou het kunnen zijn dat je ei vorige keer niet gesprongen is? Dat hij nu pas gaat springen?
Ja, dat dacht ik al, bedankt nu vraag ik me alleen af of ie op lh of op hcg reageert. Ik hoop natuurlijk het laatste. Ga morgen toch maar even een zw.test halen. Ik hou het niet meer van de zenuwen
Dit is mijn eerste ronde na het stoppen met de pil. Dus dat kan maarzo hoor, dat hij nog niet gesprongen is. Wat ik wel vreemd vind, is dat ik wel heel veel kwaaltjes heb waarvan ik dacht dat ze door progesteron veroorzaakt werden. Maar goed, misschien doet mn lijf gewoon raar
Na mijn "veeg" van vanmorgen is er niets meer gekomen Mijn lichaam maakt het weer lekker spannend (terwijl ik me er al prima bij neergelegd had hihi)
Ja zou gewoon doortesten met de ovulatie testen en klussen voor de zekerheid. Als hij reageert op LH zou dit over twee dagen wel weer af moeten nemen. Weet van mijzelf dat ik een korte piek heb maar zie ook wel sommige die drie dagen een piek hebben. Een zwangerschap test reageert volgens mij ook op LH?
Pfff onzekerheid idd! Kan zijn dat het alsnog doorbreekt. Maar een beetje bloedverlies bij zwangerschap is ook niet vreemd!
Ja, dat heb ik dus ook gelezen en als de vorige keer mijn eisprong wel is geweest , zit ik nu op 11dpo. Vandaar dat ik morgen toch maar een testje ga doen. Just 2 be sure
Ik denk ook dat je ei eraan komt, als je zwanger zou zijn lijkt het me dat je ovulatietesten allebei positief zouden zijn, maar ik kan het mis hebben. Een testje doen kan sowieso geen kwaad
Gaan we ook doen maar jij maakt het ook spannend zeg. Mocht er geen bloed meer komen, wanneer ga je dan testen?
Ik ga er wel vanuit dat het door zet hoor, is niet de eerste maand dat het ineens zo vaag gaat bij mij
Oh ja, dat is waar ook. Me inderdaad niet te blij maken als er een 2e streep komt. (Maar wel als hij zondag oploopt )