Sorry, er kwam ineens van alles tussendoor. Maar dus toch mijn eisprong, want test was negatief. Mn nod is dus op de 30e pfff NOG 2 weken wachten
Helaas..negatief. dus toch eisprong. Edit: dit zijn de testen, de lichtste van gisterochtend, de donkerste van gistermiddag. En die van vanmorgen.
Oké nu hou ik het niet meer van de zenuwen. Had net een heel klein beetje bruin slijm. Iemand anders gehad op 10-11 DPO? Was bij afvegen.
Geen idee... Lees online wel veel die dat hadden en wel zwanger waren idd op 10-11 DPO. Ben er echt trillerig van. Krijg geen hap door mijn keel. Denk dat het helaas game over is met een hele korte LF deze maand.
Balen maar goed wel weer snel een nieuwe kans zo Zo zie je maar denk je je eisprong te hebben gehad, ga je lichamelijk toch kwaaltjes aanmaken Hoezo voor de gek houden
Ja dat kan je lichaam vreselijk goed idd... Ben het afgelopen anderhalf jaar zoveel dingen te weten gekomen waar ik blijkbaar last van had tijdens cyclus maar nooit op heb gelet...
@Nora92 als ik het zo lees lijken onze kwaaltjes heel erg op elkaar! Op dag 20-21 van de cylcus steken en pijntjes sinds toen continue misselijk en stemmingswisselen, pijnlijk borsten (alles wat je bij een zwangerschap kan bedenken). Gistermiddag een test gedaan, negatief. Ik word altijd standaard op dag 30 ( dus aankomende dinsdag) ongesteld en nu vandaag, 3 dagen tot nod, heb ik opeens een klein beetje bloed. Ik heb helemaal geen ongestelheids krampen ofzo. Normaal heb ik de nacht van te voren altijd krampen en dan pas komt het bloed. Nu werd ik overrompeld. Ik snap er helemaal niks meer van. Raar he ons lichaam haha. Zo frustrerend. Ben erg benieuwd hoe het bij jou afloopt! Heb je ook dinsdag je nod?
Oh ja dat klinkt idd erg hetzelfde. Ik moet over 2 dagen ongesteld worden. Of 3... Had 12 dagen geleden op de middag positieve ovulatie test. ja heb nu nergens meer last van. Alleen dus net dat bruine... Wel dus die licht positieve testen sinds maandag middag... Hoop dat ik je volgende week kan vertellen dat ik zwanger ben!
Ij had toen der tijd lichtroze met afvegen 1x en verder niet dus kan nog oud bloed zijn van innesteling off toch voorteken van menstruatie Weet je helaas pas zeker over paar dagen
@Nora92 wat ontzettend spannend. Je kan niet meer doen dan afwachten. Maar je kunt jezelf dan helemaal gek maken hè. Die wachtdagen zijn killing. Ik denk nog steeds aan je.
Dankjewel! Heb de mini tampon net verwijderd. Geen helder bloed. Alleen wat bruin slijm... Test gedaan. Nog steeds zo vaag positief maar wel snel zichtbaar. Ben nu net thuis dus kan er niet een hele fotoshoot mee houden helaas... :/ morgen middag weer thuis. Als het dan nog niet doorgebroken is, doe ik een test. Hou jullie op de hoogte. Denk wel dat ik er van uit mag gaan dat er iets zat... Dus mijn man is dus vruchtbaar dan........
Zo spannend!! Dan is het denk ik toch wachten tot dinsdag! Ik ben heel erg voor je aan het hopen. Het is je gegund Ik mag op rood, op naar de volgende ronde o span
Oh heeft het dus wel doorgezet? Balen! Ik heb normaal altijd de dag voor menstruatie roze afscheiding en inderdaad buikpijn 's avonds. Nu nog nergens last van behalve dat bruine oude bloed gister ochtend. Ben weer één dagje verder.