♡ NOD 14 maart tot en met 20 maart ♡

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1987, 13 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Zo hier vandaag begonnen met ovu testen,begin ook al redelijk nat te worden beneden :rolleyes:

    Lekker gesprekstof weer haha

    Dus mogen van het weekend beginnen met gezellig maken

    Man had er vanachr al zin in denk,pff lag eindelijk diep in slaap,slaap slechter laatste weken en dan komt hij weer :mad:
     
    LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  2. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Jij ook goedemorgen hahaha :D nou, ik zou hem gewoon aan de kant duwen hoor. Mijn slaap is mij heilig! Welke cd zit je dan?
    Mijn menstruatie is weer over, joehoe! Ik kan de tijd wil vooruit kijken, pfff, ik heb echt geen geduld:cool:
     
  3. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Heb ik ook gedaan!!hier ook hoor,die uren die ik kan pakken,heb ik echt nodig :roflmao:

    Ik zit nu op cd 10 dus verwacht me ei ergens maandag/dinsdag

    Streepje was al redelijk zichtbaar dus zal nu wel op gaan lopen

    Haha herkenbaar! Als je het wil dan liefst gisteren nog;)
     
    XMamaMX vindt dit leuk.
  4. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Ja hè. En waarschijnlijk zal het ook wel ff duren bij mij ivm leeftijd, maar goed, op mn 36e was ik ook in 1 keer zwanger
     
  5. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier cyclusdag 8, zondag weer starten met ovutesten. Moet eerlijk zeggen dat ik een beetje opzie tegen deze ronde. Bij mijn beide kinderen was ik in ronde 3 zwanger, ben zo bang dat het nu niet lukt en ik dan extra teleurgesteld ben. En ik weet dat die angst onterecht is, want was natuurlijk ronde 1 al even zwanger, dus waarom nu die angst? Normaal ben ik dol op seks en kan ik niet wachten tot mijn menstruatie over is, maar nu ben ik er al 4 dagen vanaf en heb totaal geen zin en zie op tegen de vruchtbare dagen. Maar wil ook geen ronde overslaan, want ik wordt 37 dit jaar en wil elke kans benutten.
    Bah, ben het gewoon even zat.

    En voelt ook niet eerlijk dat ik me zo voel, terwijl er dames zijn die al zoveel meer rondes bezig zijn, dus voel ik me weer schuldig dat ik me nu al zo voel.
     
  6. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Ik vind niet dat je je daar schuldig over hoeft te voelen hoor. Er staat toch een soort van extra spanning op deze ronde. Een beetje het gevoel van teleurgesteld in je lichaam en een deuk in je vertrouwen daarin als het deze ronde niet raak is. Ik snap je precies, want ik ben 2 keer in de eerste ronde zwanger geworden, en heb dat gevoel nu al een beetje. Maar ik probeer ook realistisch te blijven, omdat het gewoon ook best (veel) langer kan duren. Ik hoop dat je je gauw weer kunt herpakken en je snel weet vrolijker voelt. En ik duim heeeel hard voor je:)
     
  7. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja je weet het niet he,voor je gevoel duurt het gewoon lang..

    Was ook iedere keer in 2 maanden zwanger behalve laatste keer 6 maanden,nog niet lang maar omdat zo gewend was sneller zwanger te zijn begon je ook aan je lichaam te twijfelen
     
  8. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Je moet je niet schuldig voelen hoor!

    Hier ook snel zwanger en klaag al na 1 ronde dat het niet gelukt is terwijl sommige langer dan een jaar bezig zijn

    Maar snap we dat je een bepaalde druk voelt deze maand,zie mij vorig bericht

    Je hebt iets voor je ogen en een bepaald "doel" die al eerder rond die periode gelukt is en als dat dan niet werkelijkheid word dan denk je dat er iets is maar goed een lichaam is niet af te stemmen en te sturen

    Lang verhaal,kan zo moeilijk iets duidelijk formuleren wat ik denk:cool:o_O
     
    all4love vindt dit leuk.
  9. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Hahaha het komt echt duidelijk over hoor. Wat dat betreft lijk je net op mij, als ik het ene bedoel komt er soms iets anders uit. Ik ben soms best een weirdo :D
     
    nicole1987 vindt dit leuk.
  10. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Haha dan lijken we idd op elkaar:roflmao:
    Of ik leg het soms heel moeilijk uit,zo slecht in nederlands geschrift en spraak ook trouwens :cool:
    Hier me test van vanmorgen
     

    Bijgevoegde bestanden:

    all4love vindt dit leuk.
  11. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Twijfel of ik niet al 2 x per dag moet gaan testen,is al vrij goed begin dit
     
  12. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Die is al best donker. Ik zou 2x per dag doen. Dan mis je hem niet.
     
    nicole1987 vindt dit leuk.
  13. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Herkenbaar, ik ga nu ronde vijf in. Nog nooit zo lang geprobeerd. Was zwanger in ronde 3 en ronde 2. Nu op zich wel weer zin in vruchtbare periode. Maar tegelijk zie ik ook meteen weer op tegen de testweek, weer een negatieve test (denk ik dan). Maar dan denk ik idd dat ik totaal niet mag klagen, alle kans heb en mijn zegeningen moet tellen met een gezond kind en twee keer snel zwanger. Bluh. Onze kansen zijn goed, dus hopelijk snel een positieve test voor ons! En alle anderen uiteraard!
     
  14. XMamaMX

    XMamaMX Actief lid

    26 jan 2019
    232
    328
    63
    Vrouw
    Misschien ga ik dat nog wel doen als ik blijf twijfelen, maar ik denk dat het echt teveel rood was voor een innesteling! Verder ook totaal geen andere (eventuele) symptomen :)
     
  15. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Pff wat een nacht..vorige maand rond eisprong de kleinste in ziekenhuis met 2 virussen en nou is hij weer aan hoesten en gister 38.5 graden en heel de nacht lopen spoken

    Ben gebroken,en weer rond de eisprong he.. volgens mij wil hij de jongste blijven:roflmao: en na zo nacht dan heb ik dat gevoel ook wel want moet nu gewoon door

    Sorry even klagen:oops:
     
  16. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wat een pech. Hopelijk geen ziekenhuis dit keer. Beterschap en hoop dat je een beetje bij kunt tanken.
     
  17. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nee hoop het ook niet, hij is wel de enigste waar we mee "afzien" kwa ziek zijn

    Jaa zal vanavond pas weer worden,moet toch echt door en me man staat er toch niet bij stil om even te zeggen,ga jij maar even terug na bed ofzo.. al kan ik nu toch niet meer slapen of word dan alleen maar beroerder wakker.

    Gelukkig kan ik wel tegen korte slaap,alleen niet iedere keer tegen het vaste aan en weer wakker worden maar daar had ik geen kans voor :roflmao:
     
  18. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Klagen mag hier hoor. Hopelijk kom je de dag een beetje door. Het wordt in keer geval lekker weer. En hopelijk is je kleine snel beter!
     
  19. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja dat zoiezo..

    Haha ja kan wel extra lang van de dag genieten :roflmao:
    Zo zin in de zomer he,heerlijk
     
    all4love vindt dit leuk.
  20. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Hè, stom lichaam :mad: sinds vanmorgen hele aparte krampen in mn onderbuik, en nu verlies ik ineens bruin bloed. Ik ga er maar vanuit dat het nog van mijn menstruatie is. Ik weet het anders ook niet.
     

Deel Deze Pagina