♥ NOD-lijst 14 t/m 20 maart 2019 ♥ 14 maart (0) 15 maart (1) ♥ Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 16 maart (3) ♥ Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 (IUI) (voorlopig) ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA dec '18) 17 maart (1) ♥ Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 5 18 maart (0) 19 maart (2) ♥ Kaatje13 - 40 jaar - 4e kindje - ronde 1 ♥ Patricia8 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 20 maart (2) ♥ XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 ♥ Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Andere nod datum : 12 maart (1) ♥ Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje -ronde 2 Totaal (9) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren). Zo maar gelijk even op wachtbank gezet en andere nod
Die is positief ja. Nog even goed je best doen Een van mijn poezen deed vanmorgen ook erg haar best....over 9 weken kittens
2besure Lekker goedkoop.. Voor 18 testen 6,95 ofzo plus ze hebben voordeelpakketen mer zwangerschaptesten en bij elke revieuw krijg je gratis 2 zw testen bij je volgende bestelling Heerlijk voor testverslaafde
Allebei..begon met gevoelige en toen die ging pieken overgegaan op de normale..dat is die van hierboven
Ik heb nu nog die van de action. Ik denk dat ik de 2besure volgende maand ga bestellen. Al hoop ik natuurlijk dat dat niet nodig is
Hoop het ook niet meer zo ik ben er wel klaar mee nu denk Gisteren en eergisteren sex gehad Eerst de kleinste die niet wou slapen en gisteren de oudste op bed aan hoesten Net of ze het weten
Nogal ja maar het is gelukt Wel een drukkend gevoel nu in me buik net of ik constant volle blaas heb Of dat me eisprong is of gewoon beurs haha
♥ NOD-lijst 14 t/m 20 maart 2019 ♥ 14 maart (0) 15 maart (1) ♥ Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 (IUI) (MMM) ♥ Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 16 maart (3) ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA dec '18) 17 maart (1) ♥ Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 5 18 maart (0) 19 maart (2) ♥ Kaatje13 - 40 jaar - 4e kindje - ronde 1 ♥ Patricia8 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 20 maart (2) ♥ XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 ♥ Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Andere nod datum : 12 maart (1) ♥ Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje -ronde 2 Totaal (9) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Mijn ei is ook in aantocht, mijn ovutest was gisteren al vrij donker en flinke steken in mijn lies en hoofdpijn. Zijn vaak signalen dat hij dichtbij is
Die is al aardig donker ja. Bij mij nog verre van positief maar goed, zit pas op dag 9, beetje ongeduldig