NOD-Lijst 1 t/m 15 juli 2022

Discussie in 'NOD forum' gestart door Eliss92, 4 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EMMB

    EMMB Actief lid

    7 jun 2022
    355
    361
    63
    Vrouw
    31 maart laatste gehad, dus 1 april gestopt.
     
  2. Mamajolein

    Mamajolein Niet meer actief

    Hmm, misschien nog vervelende naweeën daarvan dan :confused:
     
  3. EMMB

    EMMB Actief lid

    7 jun 2022
    355
    361
    63
    Vrouw
    Ik denk het.. we wachten af. Maar lief dat je er even naar vroeg. :thumup:
     
    Mamajolein vindt dit leuk.
  4. EMMB

    EMMB Actief lid

    7 jun 2022
    355
    361
    63
    Vrouw
    Vandaag CD63 en word wel ongeduldig nu..:confused:
    (Zelfs mijn man word nu ongeduldig :roflmao:)

    Morgen ochtend weer testen, denk dan een Clearblue (ik heb een snelle detectie meegenomen).

    Morgen zijn mijn man en ik 8 jaar samen, en wat zou het toch leuk zijn als die opeens wel positief is..:oops:

    Ik reken er niet op, maar er even over fantaseren kan geen kwaad. :roflmao:
     
  5. EMMB

    EMMB Actief lid

    7 jun 2022
    355
    361
    63
    Vrouw
    CD64 en een hele harde "niet zwanger" op de Clearblue...

    Ik begin nu toch wel een beetje bang te worden.. Is er iets mis? Werkt het allemaal wel? Waren die eerste twee rondes dan toch niet normaal? Heb ik iets fout gedaan? Hoelang duurt het nou nog?

    M'n geduld raakt op en angst neemt het over...
     
  6. Mamajolein

    Mamajolein Niet meer actief

    @EMMB, wat vervelend dat je je zo voelt :( ik lees wel vaker dat cyclus van slag kan zijn na stoppen met AC. Misschien kan je nog startten met temp bijhouden? Als je dan op enig moment een verhoging ziet dan weet je dat eisprong is geweest. Het geeft iets van houvast.
     
    EMMB vindt dit leuk.
  7. EMMB

    EMMB Actief lid

    7 jun 2022
    355
    361
    63
    Vrouw
    Ja dat is misschien wel een idee. Zijn er nog speciale thermometers voor? Ik heb nu alleen een rectale, maar dat ga ik niet elke ochtend doen..:roflmao:
     
  8. missmoobs

    missmoobs Bekend lid

    17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    Hé dames,

    Hier officieel niet meer zwanger! Negatieve zw testen sinds woensdag, maandag nog een extra echo in ziekenhuis gehad ivm 2 dagen weer heftige bloeding. Geen restweefsel aangetroffen. En sinds de echo is het bloeden gestopt. Dus ik ben blij ervan af te zijn. Wat een nasleep ervan zeg. Nu op vakantie en het helemaal los laten! @EMMB vervelend dat zo gaat zeg! Snap je frustratie goed!
     
    EMMB vindt dit leuk.
  9. Mamajolein

    Mamajolein Niet meer actief

    Fijn dat het achter de rug is @missmoobs! Voel je je ook weer een beetje oké?

    @EMMB, elke ochtend rectaal meten is het nauwkeurigste! De speciale thermometer ervoor is dan juist extra nauwkeurig (2 getallen achter de komma). Anders toch ovulatietest of slijm in de gaten houden? Uiteindelijk zullen er wel signalen zijn waarmee je eisprong kan leren herkennen. Kost misschien een paar rondes.
     
    EMMB vindt dit leuk.
  10. missmoobs

    missmoobs Bekend lid

    17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    :)
    Lief dat je het vraagt. Gaat zeker weer ok. Ik haal nu bewust ook geen ovulatie testen en zw testen meer in huis en laten het op zijn beloop. Bevalt goed en zorgt voor veel minder spanning. Volgens mij dit weekend weer een eisprong als ik naar de lichamelijke signalen kijk. Dus we gaan er nog een paar maandjes voor!
     
    Mamajolein en EMMB vinden dit leuk.
  11. EMMB

    EMMB Actief lid

    7 jun 2022
    355
    361
    63
    Vrouw
    Fijn dat het weer wat beter gaat en dat je wat rust hebt gevonden door geen testen meer in huis te halen! Hopelijk word je toch nog blij verrast binnenkort.:thumup:
     
    missmoobs vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina