NOD-lijst 1 t/m 15 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Redrose28, 4 feb 2022.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voila86

    Voila86 Actief lid

    2 jan 2022
    151
    155
    43
    Vrouw
    Dit idee had ik bij mezelf ook, slik je wellicht al extra natuurlijke vitamine E? Ik ben daar mijn laatste cyclus mee begonnen en nu zwanger. Wellicht helpt het jou ook?
     
  2. angel02

    angel02 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik slik deze. Ik zou eens kijken naar vitamine e erbij . Maar waar kan die voor zorgen precies
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Voila86

    Voila86 Actief lid

    2 jan 2022
    151
    155
    43
    Vrouw
    Natuurlijke vitamine E zorgt voor een verdikking van het baarmoederslijmvlies. Ik gebruikte eerst tarwekiemolie maar omdat daar ook Omega-6 in zit is dat niet heel best daarom overgestapt op pure vitamine E.

    Ik ben het gaan slikken halverwege de periode tussen eerste dag menstruatie en ovulatie. Daarnaast las ik online artikelen dat natuurlijke vitamine E ook kan helpen bij het voorkomen van een miskraam. Ik neem 3 druppels E-olie van Holland&Barret, dan krijg je 40 mg vit E binnen.

    Van de site van Ouders van nu:
    "De positieve effecten op de vruchtbaarheid zouden komen door de samenstelling van de olie en dan met name door het hoge vitamine E-gehalte. Er zou namelijk een verband zijn tussen een tekort aan vitamine E en een verminderde vruchtbaarheid. Voedingsmiddelen met veel vitamine E, zoals tarwekiemolie, kunnen dat vitamine E-tekort oplossen.

    Daarnaast zou de olie een positief effect hebben op de doorbloeding en de dikte van je baarmoederslijmvlies, waardoor de innesteling van een bevruchte eicel beter kan verlopen. Ook wordt er gezegd dat tarwekiemolie stress kan verminderen. Stress kan een grote boosdoener zijn in het geval van verminderde vruchtbaarheid, dus over het algemeen geldt: hoe minder stress, hoe beter."
     
  4. Kvinne

    Kvinne Actief lid

    4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    dank je! Maar helaas mag ik niet komen omdat ik ziek ben door Corona.. ik moet nog tot dinsdag wachten en als ik geen klachten meer heb mag ik dan komen… ik heb nu 4 dagen flink gebloed en ik hoop dat het nu stopt! Hoe gaat het met jou?
     
  5. Momoftwo12

    Momoftwo12 Bekend lid

    30 dec 2021
    756
    501
    93
    Vrouw
    Beterschap! Hopelijk kan je dinsdag gewoon gaan! Heb je zelf nog iets van een testje gedaan of dat niet meer?
     
    Kvinne vindt dit leuk.
  6. Kvinne

    Kvinne Actief lid

    4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Nee tot nu toe was dat niet mogelijk vanwege het bloeden, ik wil het komend weekend proberen.
     
  7. angel02

    angel02 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Oké dat klinkt wel goed. Als er uit de bloedtest blijkt dat ik tekort heb aan vitamine e dan ga ik die zeker slikken
     
  8. angel02

    angel02 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik ga duimen dat je snel van de corona afkomt en je dinsdag een goede echo krijgt ❤ hoe gaat het met bloeden nu .
    Hier vind ik.het onduidelijk. Had een paar uur bloedverlies ben met vlagen misselijk maar testen negatief hele gevoelige borsten . Als maandag een innestelingsbloeding was dan zou ik volgende week positief moeten testen .dus ik ga woensdag weer testen en donderdag een bloedtest doen .
     
  9. Kvinne

    Kvinne Actief lid

    4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Spannend joh! Bloeden is bij mij zo goed als afgelopen nu..

    Net een testje gedaan en er staat nog een heeel dun lijntje.. kortom het kan niet anders dan dat het echt een vroege miskraam is.

    Ik duim voor je en hoop echt dat je zwanger bent!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. FlowerRose

    FlowerRose Bekend lid

    12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    lief dat je het vraagt! Paar dagen flink verdrietig geweest en wil nu vooral vooruit gaan kijken. Heel erg veel behoefte om door te kunnen naar de volgende ronde, al voelt dat soms ook een beetje gek.. Alsof dat te snel zou zijn volgens de geldende maatstaven. Maar toch voelt het echt zo, een zwangerschap is zo gewenst, ik wil gewoon doorgaan. Ingewikkelde gevoelens!!
     
  11. angel02

    angel02 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Niks aantrekken van de maatstaven maar gewoon je eigen gevoel volgen . Ik had 1 januari de mk en ik dacht meteen ik wil weer door gaan .meteen proberen zwanger te worden .❤
     
  12. Roosje67

    Roosje67 Actief lid

    13 nov 2021
    484
    281
    63
    Vrouw
    Sorry echt een hele late reactie van mij! Ik ben helaas gewoon ongesteld geworden. Ik heb waarschijnlijk over 2 dagen mijn eisprong. Spannend! Hopelijk deze maand een positieve test☺️❤️
     
  13. angel02

    angel02 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Oh dat is zeker spannend . Ik ga hard duimen voor je ❤
     
    Roosje67 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina