@Kinderkopje helaas zijn deze bekend als hele slechte testen die helaas vaak een vals streepje geven. Evenals andere blauwe + testen als de kv early Bv
Ja ik zie wel heel licht een streepje...maar als ik het bericht van@ Shirley1987 lees dan denk ik jaaa miss dan toch vals positief
@Kinderkopje ik lijk ook idd iets te zien!! Maar helaas klopt het dat deze testen soms een vage valse streepje geven. Heb je andere testen in huis bv een Kv 2voor5? Ik zou dan morgen met een andere merk testen
Gefeliciteerd! Wat leuk dat je reageert. Wat hebben je dochters prachtig namen gekregen (Lea stond ook op mijn lijstje in 2007 en we hebben hier een heel lief poesje die Mila heet) en wat ontzettend verdrietig dat jullie Mila zo snel moesten missen. Ik ben blij voor je dat je na die miskraam en die lange nasleep nu weer zwanger bent. Heel veel geluk gewenst voor jullie! Dat dit ook maar weer een zonnestraaltje mag zijn.
Owwwwh jaaaa dat is balen...nee andere heb ik niet in huis helaas dus ik wacht even af tot maandag...
@Mamavandrie34 Hoe gaan de jongens om met een zusje? Ik heb een zoon van 12 en het idee van een baby benauwde heb een beetje en ik ben erg benieuwd.
Ja dat kan zeker zo lang, al is het wel een hele vroege innesteling. Max 2 dagen is denk ik in de meeste gevallen. In de meeste gevallen is het ook rond een week na je ei. Terwijl het in de praktijk ook nog later kan zo'n bloeding. Over drie dagen zou een testje misschien wat duidelijkheid brengen. Ben je zeker van je ei?
Ik heb op 10, 11 en 12 dpo getest. Mooie oploop. Op dei van 10 zie je bijna niks, alleen voor het geoefend oog (de mijne haha). En ik ga morgen of overmorgen nog een keer testen want er ligt nog eentje haha.
Pfff heb zo'n spanning voor morgen.. Vandaag kv 2v5 testen gehaald en deze wilde ik morgen gaan doen. Morgen ben ik 12 dpo en blijf zo ontzettend moe.. Na het slijm met rode afscheiding in combinatie met hele lichte krampjes (totaal niet lijkend op menstruatie) heb ik geen bloed oid meer gehad. Ik ben gewoon zo ontzettend bang voor weer een teleurstelling...
Hoe betrouwbaar is deze sensitest Ik ga hem flippen!!! Mijn vermoedelijk eerste eisprong sinds 2.5 jaar ?! Zou het in ronde 22 raak zijn?! Na 21 eiloze cyclussen en niets uithalende hormoon behandelingen Onze laatste cyclus in de MedischeMalleMolen?!
Wow!! ik lijk ook iets te zien ! Ik ken deze testen niet dus weet niet hoe betrouwbaar ze zijn maar ik denk wel dat je goed zit! Fingers crossed!! Over 2 dagen weer testen?
Ja ik begrijp je helemaal meid! Vanavond ff ontspannen en proberen goed te slapen !! En morgen ochtend met ochtendurine je test doen! Ik weet het klinkt hard en het is zeker moeilijk maar probeer niet vast te binden aan dat het positief moet zijn! Go with the flow. Verwacht er niet echt iets van als het ware, (ik hoop echt dat ik me goed kan beschrijven ) dan komt het minder hard aan als het niet is wat je ervan verwacht had! Succes meid! Ik duim in iedergeval met je mee! Trouwens, jij had van de week een action test toch? Waar een vaag streepje op te zien was?
@LLxx32 wat heftig zeg. Wat zou het een leuke verrassing zijn als het deze maand dan toch gelukt blijkt. @Malavita ik read ook an te temperaturen bij de testen anders weet je niet zeker of je ei ook echt gesprongen is. Vorige cyclus heeft mijn lichaam 3 pogingen gedaan bijvoorbeeld zonder tempen had ik er niks van gesnapt. @JEKplus1 do3 van sensitest vind ik fijn en goedkoop. Je zou ook kunnen temperaturen als controlle je weet het dan pas achteraf maar als je het vaak zat doet maakt dat ook niet meer uit en heb je wel je bevestiging. @mamamarloes wat fijn je ei!
Gefeliciteerd wat een moeilijke tijd hebben jullie doorgemaakt... Een mooie test, heel veel geluk toegewenst