Ja klopt dat was ik inderdaad. Maar na die kleine bloeding en krampjes van gister zo onzeker geworden. En je hebt inderdaad helemaal gelijk. Ik zie het wel. Mijn vriend blijft volhouden dat het wel eens raak kon zijn nu.. haha.
En alle meiden/meisjes/dames die nu op roze mogen of een tuurstreep hebben. Gefeliciteerd!!! Ik zie toch een paar wondertjes/regenboogvissen voorbij komen heerlijk!!
Aha, maar die kleine spotting van gisteren kan juist iets goeds zijn! Houd moed meid! Ik duim mee voor een mooie test morgen! Je vriend kan zomaar gelijk hebben
@Kinderkopje die blauwe testen worden hier op het forum altijd als slecht gezien, zo erg dat ik me afvraag waarom @knorretje94 ik hoop dat je test morgen positief zal zijn!
@Mamavandrie34 de Clearblue + testen en de Kruidvat early + testen zijn niet meer zo betrouwbaar en geven vaak een lichte tuur streep ! Evenals de Action testen geven tegenwoordig ook een vage lichte (in mijn geval vorige maand een roze) voorgedrukte/indrooglijntje..
@Lintje Mijn jongens waren 9, 7 en 4 toen we se vertelden dat ik zwanger was. Ze waren ontzettend enthousiast, ook heel blij toen het er twee bleken te zijn. Ze hebben het alledrie erg moeilijk gehad toen er iets mis bleek te zijn en mila uiteindelijk overleed (veel ziekenhuisbezoelen vanaf de 20 wkn echo). Ze zijn dol op hun zusje! Het is ook zo ontzettemd leuk om grote(re) kinderen te hebben en een baby (inmiddels peuter), zo anders dan toen ze 4-2-net geboren waren, man wat was dat aanpoten zeg! We genieten allemaal zoveel meer van de kleine! De oudste wordt over twee weken twaalf en gaat naar de basisschool maar hij speelt veel met de jongste, zo lief en leuk ❤️
Ik bedoelde dus :ik vraag me af waarom die testen verkocht worden! En @MotherOfAnAngel ik zie een streep op de gewone foto!
Ja nou dat begrijp ik dan ook niet misschien dat er bij vals streepje door de ene persoon niet meer gekocht wordt maar wel door andere.. dus de company merkt alleen dat ze nog steeds verkopen dus, doen ze er niks aan ?! Denk ik
Vandaag had ik mijn kinderen naar werk genomen (ik ben juf) en kijk wat mijn oudste op het schoolplein gevonden! als dat geen teken is (Jongste jongen had er zelfs twee meer gevonden! Maar die waren zo hardhandig geplukt dat ze niet meer te bewaren waren helaas ) Edit: ik moet wel de bijlage toevoegen natuurlijk!
Ik ben vrij zeker van mijn ei. Ik heb een hele regelmatige cyclus van 27/28 dagen met mijn eisprong (en vruchtbaar slijm) net voor het midden van mijn cyclus. Ook deze maand had ik 2 dagen voor mijn eisprong vruchtbaar slijm. Voor mijn vorige zwangerschap heb ik ovulatietesten gebruikt en toen kwam de eisprong overeen met het vruchtbare slijm. Volgens de planner zit ik nu op 7 dpo - maar aan de hand van vruchtbaar slijm twee dagen eerder, denk ik zelf dat ik op 8 dpo zit. Misschien toch maar zondag of maandag een testje wagen. Ze liggen al in de kast
Deze zijn heel betrouwbaar. Als ik zwanger was een streepje en zo niet dan echt Omo wit (ook na opdrogen. Hopelijk lopen ze mooi op, het is je gegund!!
@mamamarloes hebben jullie een leuke avond gehad Alle nieuwe Meiden welkom!! @MotherOfAnAngel op de gewone foto zie ik ook een streep!!! Duim voor je
Na een hele drukke week dat mijn grote meid weer thuis is van bij haar vader kom ik hier ook weer eens meelezen. Vandaag is mijn NOD, nog geen enkel drupje bloed gespot. Maar verder voel ik ook echt niks, ja iets pijnlijke borsten maar dat heb ik altijd paar dagen voor mijn ongesteldheid. Ik heb al wel een test gedaan maar die is Omo wit. Al had ik bij mijn dochter ook dat de testen pas een week na mijn NOD positief werden. Maw, het blijft nog eventjes afwachten.
Zou ja willen zeggen op het testen over 2 dagen.. maar ik ken mezelf en sla door met dit soort gevallen alle stress en angst van de miskramen komt gelijk op. Heb dus nu al nog eens getest en daar zie ik niet echt iets op Kan mezelf niet inhouden na zulk soort dingen Heb ergens weinig vertrouwen Of een biochemisch zwangerschap die ik vaker Heb gehad.. of ik heb line eyes of vals positief. Maar voelt zo niet alsof ik zwanger kan zijn Pffoe Heb me suf getuurd de hele avond Nu oogjes toe en hopen op morgen ochtend een streep Of morgen avond Ben in elke zwangerschap duidelijker geweest in de avonden dan in de ochtenden
@MotherOfAnAngel oh ik begrijp dat zo goed. Ik had afgelopen dinsdag een lijntje sindsdien niks meer. Heb zoveel testen gedaan de afgelopen dagen. Letterlijk de kruidvat leeg gekocht. gisteren niet getest. Mn temp blijft mooi hoog, dus ik ga vanmiddag weer een testje wagen.