Jaaa!! Kijk nou. 2 is goed toch? Oh ik ben zo blij!!! Vriend slaapt nog loop als een kip zonder kop rond.. hoe zal ik het zeggen moet ik hem wakker maken, slingers ophangen, is de bakker al open (maar nog helemaal geen zin in taart)
@Mamavandrie34 Welkom! En gefeliciteerd! Heftig verhaal zeg, zo verdrietig. Ik heb ook een dochter, Mila, wel al 13. @MotherOfAnAngel: ik zie m niet, maar de rest wel! Spannend!!! Duim heeeel hard mee voor je♡ @Niena01 : lief! Jaaa 2 avonden gestoeid. Nu hard duimen !! @Mentos8 wowww dat is heeeel duidelijk!! Gefeliciteerd
Dames (of meiden ) een vraagje... Hier nog steeds geen spoor van een echte rode vlag, wel sinds gisterenmiddag wat bruin/rozeverlies (echt heel minimaal). Lijkt nu alweer gestopt ook. Gisterochtend nog getest, witter dan wit...Als ik er even (heel positief) vanuit ga dat ik niet alsnog hartstikke ongesteld word, wat zou dan weer een handig moment zijn om nog eens een testje te wagen? Dacht zelf het maar vol te gaan houden tot woensdag, maar dat klinkt zooooo ver weg
Hello, uhm gisteren spotting?! 2 of 3 dagen na spotting! Als het innesteling spotting was dan is er over 3 dagen echt wel wat te zien! Succes
@Mentos8 Wauw heel duidelijk, gefeliciteerd! Heerlijk, zoveel roze deze lijst! (Stiekem wel een beetje jaloers) Hier vanmorgen een negatieve test, 1 dag voor NOD. Ik weet dat het allemaal nog kan op 9dpo, maar ben bang dat mijn korte lf toch weer een zwangerschap in de weg staat het kleine beetje vertrouwen dat ik had deze maand is nu wel weg.
Hai! Bij ons wordt aangegeven in de kliniek om 16 dagen na je eisprong te testen. Het is wel laat maar misschien dat je er wat aan hebt
Aargghh war vervelend meid, maar dan ook nog die korte lf. Want in principe ben je nog vroeg! 9dpo. Maar als dat voor jou al 1 dag voor NOD is is dat echt vervelend! Ik duim heel hard mee dat je een langere lf hebt deze maand en dar het een positieve resultaat ga hebben.
Ik denk dat het pas maandag wordt. Vandaag gaan we een dagje weg en zondag hebben we verjaardagsfeestje deel 2 dus het wordt nog een druk weekend. Gefeliciteerd! Hoe heb je het aan jouw vriend verteld?
Meiden ff serieus wat is die clearblue digitaal duur zeg. Moest voor 1 test 18 euro betalen bij de kruitvat. Zat me nu af te vragen of ik niet beter een ouwe muts had kunnen blijven hahaha maar ik heb hem! Morgenochtend is ie aan de beurt
3 positieve testen vandaag maar een enorm gekelderde temperatuur Test die gisteren wit was is nu duidelijk ! Easyhome is opgelopen Sensitest gelijk/opgelopen was wel sneller duidelijker zichtbaar ! Maar heb weinig hoop icm temperatuur (klik banner)