Owh das idd een flinke daling!! Misschien stomme vraag , maar heb iets anders gedaan bij het tempen.. bv minder of meer uren geslapen? Niet op dezelfde tijd als gewoonlijk getemp? Of vaker opgestaan in de nacht?!
Gefeliciteerd, die is duidelijk, hoeveel dpo ben je? Succes en veel plezier met t vertellen? Wat zijn je symptomen?
Hier men temp weer wat gezakt dus verwacht vandaag of morgen op rood te kunnen... balen... maar blij met een LF van 13/14 dagen weer! Dus hopelijk volgende ronde echt weer normaal! Verwacht dat t ziekenhuis mij vandaag belt voor de datum van de intake. Mocht ik niks horen bel ik maandag even zelf. Iedereen heel veel succes verder. Heb niet meer getest vanmorgen. Miss vanmiddag nog een keer voor de zekerheid zodat ik straks een wijntje kan drinken... Het worden lastige weken nu met de uitgerekende datum erbij... maar hopelijk komt t geluk snel aan onze zijde. Succes allemaal nog en voor sommige tot in de volgende lijst!
Ik denk dat ik de hoop maar opgeef.. Nu 12 dpo en in mijn ogen witter dan wit.. althans ik zie niks. Heb getest met 1e ochtend urine..
Dit is niet leuk 12 dpo is nog wel 12 dpo maar is beter als je het los laat idd dan dat je jezelf hoop blijf geven voor deze ronde want dan als het doorbreekt komt het echt hard aan!! Maar leuk is het zeker niet ! Ik baal zo erg met je mee, ik had eigenlijk wel gehoopt dat het iets goeds voor jou zou betekenen, die lichte test van de week en de spotting die je had
Ik scheet in mn broek, want vorige x bleef clear blue negatief en kreeg ik een vroege miskraam. Nu godzijdank ook positief. Wij gaan ook maar slingers ophangen en doorgaan met de positieve roze glitter affirmatie
Ik temperatuur altijd random. Er is geen nacht doorslapen hier met dochterlief Was 1.5 uur later als normaal en tsja door de stress pas 2.30 gaan slapen en slecht geslapen... 1.5 uur na de 36.5 was die 36.8 had ij de tussentijd weer geslapen en geen moment bewogen na de eerste x tempen dus niet eruit gegaan
Vandaag ineens een sterke stijging van temp. Vanochtend wakker geworden met een bloedneus. Wat een vervelend gevoel. Alsof er vloeistof naar mn keel en hoofd ging. Werd wel op tijd wakker, meteen hand eronder en badkamer in. Tijdens mijn vorige zwangerschappen had ik ook veel last van bloeden uit neus. Maar mn gevoel is niet happy ofzo, zo van: t KAN raak zijn.... ik voel ook totaal geen spanning ofzo.
Heel veel sterkte deze maand. Het is niet leuk. Zeker als je weet dat je normaal bijna zou bevallen. Hopelijk betekent het iets goed dat je cyclus zich herpakt. Ik duim mee.
Ik denk dat dat het misschien kan verklaren! Dat je laat bent gaan slapen. Ik hoop het zo voor je en dat je testen netjes mogen oplopen lieve dame