Helaas inderdaad een vals lijntje, vanmorgen mijn menstruatie in alle heftigheid doorgebroken. Voor alle zwangeren nogmaals gefeliciteerd, en voor diegene die nog even moet wachten succes ❤
Wat ben je toch een lieverd, dankjewel! Vanmorgen echt even de balen erin, maar nu weer positief proberen te zijn, want er is nog geen bloed in zicht. En dat betekent in ieder geval een lf van ten minste 10 dagen (was stiekem ook bang dat ie maar 9 of korter zou zijn, maar gelukkig..) Ik kan ook wel blij worden van al dat roze hier hoor, zo heerlijk voor jullie allemaal!
Ja dat snap ik wel! Maar het zoals je zelf zegt! Je lichaam heeft nu wel bewezen, ook al is het maar 1dag, dat ie wel een langere lf kan hebben! Nou hopen dat het ook wat goeds uit komt!
Denk toch vals streepje gisteren… wel veel last van krampjes sinds gisteren avond… test vanmorgen voor we naar attractiepark gingen…
@bambiniheart spannend!! @Niena01 yeahhh heerlijk!! ♡ @Kinderkopje @shirley1987 wat jammer meiden!! Dikke knuffel Ik had vanmorgen nog steeds een knallende ovulatietest én een smiley, 48 uur dus al? Best gek ook toch! Gaat ie nou weer niet springen? Grrr
Hier een kv test gedaan. Omo wit helaas. ik heb twee dagen geleden een dip gehad in mn temperatuur, als dat een innestelingsdip is had ik toch al positief moeten testen?
Dacht ik ook, maar dacht dat ik dat te graag wilde zien en line eyes kreeg… maar het is niet zo goed zichtbaar als gisteren
We wachten het maar weer af thnx meiden hoop dat ik dan maandag wel een mooie positieve test heb voor mijn mannetje zijn verjaardag om 12 uur in de nacht… heb een nieuw horloge voor hem… wat vinden jullie van: het wordt tijd om je voor te bereiden… je wordt papa! En dan de test erbij in het doosje van de horloge
Gefeliciteerd voor alle zwangeren! En voor degenen die op rood gaan een hart onder de riem. Hopelijk is het snel raak! Er wordt hier zoveel gekletst dat op alles reageren ongeveer onmogelijk is haha. Ik krijg de afgelopen twee dagen van allerlei mensen uit mn omgeving ineens vragen of ik zwanger ben of wanneer er een derde komt. Vanochtend smaakte mn brood niet en mn man is er nu van overtuigd dat het deze ronde raak is. Zelf heb ik ook een onderbuikgevoel dat het zo zou kunnen zijn, ik had gisteren en eergisteren ook krampen in mn bm. Het zou dan wel echt een lucky shot zijn, gezien we niet op mn vruchtbaarste dag hebben geklust. Maargoed ik gebruik geen testen dus daar ben ik niet 100% zeker van. Het wachten tot je kunt testen vind ik echt zoooo lang duren.. Verschrikkelijk...
Ben nu 8dpo denk ik. Wil wachten tot maandag of dinsdag... Heb nu ook geen testen in huis, dus dat scheelt voor de testdrang haha