Lief, komt wel goed hoor. Ik weet nu in elk geval dat ik vruchtbaar ben op mijn 38e, dat mijn partner zaadjes heeft die werken (voor hem 1e kindje).. dat vind ik al heel wat. Ik ga het volgende maand nóg vaker gezellig maken haha. Is nu alleen even afwachten. Dat is wel stom. Want morgen weer werken na 3 weken vakantie..
Ja ik heb ook de 2v5 van Kruidvat liggen… bij m’n dochter had ik met 9dpo 2 dagen bloedverlies ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Na 3 dagen geen bloed verlies meer viel ineens het kwartje… tijd voor een test. Nu nog geen signalen. Dat voornemen van geen stress we zien wel, is ver weg haha
Ik hoop het. Maar het is al nu al de 8e dag met licht bloedverlies. Het heeft weer niet doorgezet en de kramp is weer gezakt. Mijn lichaam is maar erg verwarrend deze maand.
Meiden ik wil me graag aanmelden, mijn nod is de 30e. Ik ben 28 en in ronde 2 voor ons 2e kindje. Vorige maand was ik 5 dagen na mijn eisprong al ongesteld. Ik ben nu op 6 dagen na nod dus in elk geval weer een stapje beter. Mijn eisprong was laat maar wel precies na een weekend weg met z'n tweetjes. Ik zag al het nodige roze en duim voor nog veel meer roze!
Lieverd ik had precies dat gevoel vorige maand. Voor mijn vriend ook de eerste, het was echt een shit maar gelukkig lukt het ons gevoel. Geef jezelf een beetje ruimte om ook verdrietig te zijn. En dat er maar heel veel roze glitter jouw kant op mag voor volgende maand. Hopelijk is ons verhaal ook op jullie van toepassing en heb je volgende maand wel die dikke positieve strepen! Dikke knuffel lieverd
Oké zo iets raars gehad vandaag.. 3/4 dpo vandaag dus ik weet dat het niks kan zijn maar t was echt bizar haha Heel de dag nergens last van gehad, na f avondeten ineens mega diarree, misselijk alsof eten heel slecht valt. Tussen die vlagen ineens trekkend, stekend gevoel recht bij eierstokken, trok daarna weg en ook mn diarree en misselijkheid is sindsdien weg.. heel vreemd en nogmaals weet dat t niks kan zijn maar wilde het toch even delen
Niet leuk! Maar wat bekijk je het positief, sterke vrouw! Succes komende weken, we zien elkaar in de nieuwe ronde
Hier een vaag gevoel in mn bm. Heb getest gister, maar helaas wit.. toch voel ik me vreemd. Dit is pas de eerste zwangerschap dat we er zo bewust mee bezig zijn. De vorige keren was ik zwanger voor we erover nadachten eigenlijk.. Ik word hier echt doodonzeker van.. geduld is niet mn sterkste kant..
Goedemorgen dames, wat jammer voor de dames op rood. Hopelijk mogen jullie de volgende ronde wel roze kleuren. hier heb ik goede hoop op een positieve test vandaag, ben sinds gisteravond al misselijk en heb tijdens mn vorige zwangerschap daar erg veel last van gehad.
Spannend @Ballyss wanneer ga je testen? Hier gelukkig nog niet misselijk. Vandaag mn nod. Vind het nog steeds moeilijk te geloven
Fijn hoor als je NOD geweest is, geeft toch weer een wat echter gevoel.. ik heb nog geen test in huis, dus ga denk ik zo maar een kv halen. Ik ben vandaag grotendeels thuis dus wordt moeilijk om te wachtten maar wil eigenlijk pas in de middag testen.
Jeetje wat veel geschreven. En een paar dames die in onzekerheid zitten, wat rot voor jullie! Hopelijk snel duidelijkheid. Hier net op 8 dpo getest met een early test en helaas negatief. Ik denk dat deze maand weer niet is gelukt anders had ik denk ik wel een tuur streepje gehad.
Ik sta dus ook a.w.s voor de Kruidvat te wachten tot deze open gaat.. moet zo werken, maar wil echt graag even testen voor ik ga.. Vanochtend smaakte mn brood weer niet... Dus of ik heb een virus oid te pakken of toch zwanger. Het zo graag willen dat het zo is, laat me ook allerlei dingen voelen volgens mij....
heerlijk, hier voel ik me en mijn testdrang niet zo alleen. Mijn man noemde vanochtend mijn misselijkheid “wensdenken” . ik hoop dus op een hele dikke streep straks