Haai dames, Kan ik mij hier aanmelden? We gaan voor kindje nummer 2 . We zitten in ronde 1 en (als m'n cyclus 28 dagen is) is mijn NOD 27 aug. Vanochtend met een senstitest early getest maar die was spierwit.. Groetjes Oh en ik ben 28
Welkom! Ik ga je volgen, wij ook voor ons 2e kindje, 2e ronde en ook 28 jaar. Wel balen van die witte test maar wie weet is het nog te vroeg.
Dat hoop ik stiekem wel.. Bij mijn dochter testte ik pas positief ruim een week nadat ik ongesteld ''moest'' worden.. Maar ik werd maar niet ongesteld dus ik bleef testen (5 gedaan) en pas de 6e was positief.. Dus stiekem hoop ik dat ik nu nog te vroeg ben. Bij mijn dochter had ik ook totaal niet het gevoel dat ik zwanger was oid, en nu wel een beetje.. Spannend
Welkom. Ik zit nu niet achter de computer, dus kan je niet zo makkelijk op de lijst zetten, maar dat doet straks vast wel iemand even. We hebben dezelfde Nod. Spannend toch wel zo vlak voor Nod.
Mijn situatie blijft maar hetzelfde. Kramp, soms een beetje bloedverlies, maar het zet steeds niet door. Gisteravond een keer wat bloedverlies gehad en sindsdien niet meer. Elke keer als het gebeurt, verlies ik weer de hoop en als het dan stopt komt de hoop terug. Ik ben vandaag niet thuis aan het werk en dat is maar goed ook, anders zou ik elke 10 minuten op de wc zitten om te kijken of het al veranderd is. Nu beperk ik me tot 1x per uur.
Jeetje ik kan me goed voorstellen dat je daar ontzettend onzeker van word! Heel veel sterkte daar mee. Probeer er niet te veel aan te denken.. je lichaam kan ook echt spelletjes met je spelen..
NOD-lijst 16 t/m 31 augustus 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 augustus (2) Groenebomen -36 - 3e kindje - ronde 0 (niet bezig voor kindje) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 1 17 augustus (2) Mentos8 - 34 jaar - 2e kindje- ronde 7 Tweedewondertjee - 27 jaar - 2e kindje - ronde 9 (1e ronde na vmk) 18 augustus (6) Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 GabrielaH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 BKD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 SLP - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 (edit ronde 2) Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA Sjuwene- 32 jaar- 1e kindje - ronde 2 19 augustus (4) Rnsk - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sparkles - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 6 Malavita - 37 jaar - 3e kindje - ronde 1 20 augustus (2) Sillemie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 15 21 augustus (3) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 4 Zonneschijn89 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 (ronde 2 na vmk) PeppaP - 34 jaar - 3e kindje - 1e ronde 22 augustus (4) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 19 Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 Mamavandrie34 - 39 jaar- 6de kindje - ronde 7 (na miskraam) 23 augustus (2) Niena01-35 jaar - 3e kindje - ronde 5 Kinderkopje- 37 jaar- 1e kindje- ronde 7 24 augustus (1) Knorretje94 - 27jaar - 3e kindje - ronde 8 25 augustus (2) Ballys - 33 jaar -2e kindje - ronde 4 LLxx32 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 26 augustus (0) 27 augustus (3) Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje- ronde 1 Troepietroepiemonster - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Dino28- 28 jaar - 2de kindje - ronde 4 Eliizzaa - 28 jaar - 2de kindje - ronde 1 28 augustus (4) Shirley1987 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Flien13 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sophia89 - 32 jaar - 3e kindje - ronde ??? 29 augustus (4) DZ91 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Wishfull123 - 34 jaar - 1ste kindje - ronde 5 Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Nvd - 36 jaar - 2de kindje - ronde 3 30 augustus (3) Bambiniheart- 32 jaar- 1e kindje- ronde 6 Meisjeeigenwijsje- 27 jaar- 2e kindje-ronde 5 Lille - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D ronde 3 31 augustus (2) Carpe226- 32 jaar- 3e kindje- ronde 2 na vmk Mamamarloes - 38 jaar- 4e kindje - ronde 2(juni mk, 9e ronde totaal) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (45) Wachtend op de eisprong (3) Wachtbankje (19) Zwanger (6) Ongesteld (17) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst
Hi welkom, ik heb je even op de lijst gezet!! Welkom, Ik wilde jou ook op de lijst zetten maar heb geen NOD.
Hoi allemaal Ben hier al even aan het meelezen ! Normaal is vandaag mijn Nod maar nog niks te bespeuren... Ik heb deze middag test gedaan omdat ik me niet kon houden. Ik zie precies wel een plusje.....
heb je toevallig ook andere testen? Met roze streepjes ipv blauwe plusjes ik zie het pluisje maar deze geven heel vaak vals positief
Helaas niet het waren de enigste die er waren in het kruidvat. Heb wel.nog een digitale gekocht maar die wil ik maar binnen een paar dagen doen omdat ik dan nog meer zekerheid heb....
Deze + testen van de kruidvat merk geven idd vaak valse strepen maar ik vind die van jou wel te duidelijk voor een valse streep! Heb je toevallig een Etos in de buurt? De verkopen namelijk ook testen 2voor5! Misschien is dat een idee of idd een paar dagen wachten en dan de digitale ( van de Clearblue neem ik aan) doen! Succes
Een Etos hebben we hier niet in de buurt. Ik zal nog even geduld uitoefenen en kijken wat het de volgende dagen zegt. De digitale is idd de clearblue . We gaan hier voor een derde kindje na al 2 grote jongens van 10 en 7 jaar!
Vreemd. Ik dacht altijd dat positief gewoon positief betekende... Sorry dan dat ik je al heb gefeliciteerd..
@Liessb88 misschien een idee om je test in de topic ‘vage en duidelijke testen’ (zoiets heet dat topic) in het gedeelte ovulatie- en zwangerschapstrsten te plaatsen, daar kijken veel meer mensen dan indit groepje! Ik vind hem wel heel duidelijk