Hier neemt misselijkheid toe, heb ik nooit als ik ongesteld moet worden.. maar het hoeft niets te zeggen natuurlijk
25 oktober IVF/ICSI intake. Psychische screening hoeft gelukkig niet. Hopelijk in november of december starten met traject.
Goeiemorgen dames, oh my God, @mamamarloes jij kan gewoon vandaag testen! Nou wordt ik ook wel benieuwd naar je test, fingers crossed!
Ahhh lieve lieve meiden!! Wat ontzettend lief van jullie!!! Sorry voor de vertraging, geen soepele ochtend 11DPO (om moed te houden misschien 10) . Helaas...omowit Mijn lijf en hoofd houden me goed voor de gek! Ik heb een K2V5 en gewone action gedaan . Zal ik morgen of overmorgen nog een early proberen?
oh nee wat balen! maar het kan nog steeds… zou over 2 dagen nog eens kijken als je nog niet ongesteld bent
Arghh dit is niet leuk!! Ik zou idd wachten tot overmorgen en dan ja, de early doen kan geen kwaad! Maar bedoel je early van de Action?? Je zou ook gewoon overmorgen een Kv 2voor5 kunnen doen..
Overmorgen zou idd een early ook niet persee meer hoeven natuurlijk. Nou ik houd nog een klein beetje hoop!
Gister belde de vk-praktijk. Hoe het ging, hoe het met man ging. Dat ze het zo jammer vonden dat dit mijn eerste indruk van deze praktijk was met deze vmk. Terwijl: ik vind dit echt een fantastische eerste indruk, zó betrokken, zó lief! Daar werd ik natuurlijk een beetje emo van. Kwam misschien ook omdat ik net een kitten langs de weg gered had. Die was mager en zwak en vies en sleepte met 1 achterpootje. Maar heel mooi, wit met rode vlekjes en groene oogjes. De dierenarts gaat de kitten oplappen en een mooi huisje zoeken. Oh ik heb wel een foto gemaakt. Beetje opfleurbericht vandaag.
Had ik ook met mijn vk praktijk, zo lief en betrokken, nog telefonisch contact erna. Wat goed dat je een kitten gered hebt! Ahhh niet zelf houden?
Jaaa dat dacht ik wel even. Maar allergisch helaas voor de gewone huiskat. Heb twee Siberische waar ik niet allergisch voor ben.
Hoi allemaal!! Ik ben helemaal in de war. Ik testte negatief op nod, maar ben nog steeds ook niet ongesteld geworden.. en nu bijna een week later, heb ik allerlei symptomen en test ik lichtpositief?? Late eisprong ofzo?? Ben helemaal in de war.. Het is wel echt een tuurstreepje, dus kan alle kanten nog op.. dus we wachten af (-: