Ja idd die van 17 dagen Ik denk dat ik pas voor de 3e prik hoor Ik zie nu al 2 keer afwijkingen in mijn cyclus en maar roepen van dat kan niet Er zijn nu toch wel genoeg meldingen waaruit blijkt dat dit toch effect heeft
Mijn cyclus was ook in de war door de vaccinaties. Ik heb in feb corona gehad (dat was echt HEL), in juni 1ste dosis pfizer en in juli 2e dosis pfizer. Van de vaccinaties totaal geen last gehad. Bij de 1ste langere cyclus. Bij de 2e geen eisprong en kortere cyclus. 3e booster vaccin ga ik niet nemen, denk ik. Ik heb al corona gehad. Dus ja.. Ik ga vanaf cd10 beginnen met testen. Omdat ik mn piek niet wil missen. Tempen moet ik even kijken wanneer nieuwe thermometer binnenkomt. Ben de mijne kwijt. Heb wel een normale maar die is niet met 2 decimalen.
@Tweedewondertjee hoe gaat het nu met jou en je zoontje? @DZ91 weet je al meer? Ik wist helemaal niet dat die vaccinaties invloed kunnen hebben op je cyclus! Ben benieuwd, afgelopen zaterdag de tweede gehad. Na de eerste wel een iets kortere cyclus gehad, misschien dat dat ook daardoor kwam
Ben wel hard gevallen op m’n schouder die nu nog zeer doet + wat stijf is.. me zoontje z’n voortandjes zijn een deel in z’n kaak “geschoten” tijdens de val.. nu afwachten en over 2 weken weer controle bij de tandarts
Ben wel hard gevallen op m’n schouder die nu nog zeer doet + wat stijf is.. me zoontje z’n voortandjes zijn een deel in z’n kaak “geschoten” tijdens de val.. nu afwachten en over 2 weken weer controle bij de tandarts
Gaat wel.. Ben wel hard gevallen op m’n schouder die nu nog zeer doet + wat stijf is.. me zoontje z’n voortandjes zijn een deel in z’n kaak “geschoten” tijdens de val.. nu afwachten en over 2 weken weer controle bij de tandarts
Nog steeds niks, vind echt wel beetje schandalig 1,5 week wachten en dan niet gebeld worden nog.. alsof ik de hele dag op m'n mobiel ga zitten kijken... je kan ook niet echt wat gaan doen als je een telefoontje verwacht.. had inmiddels al 10x kunnen douche bijv.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat "mijn" dokters er ook een handje van hebben om niet op de afgesproken tijd te bellen, maar pas bijvoorbeeld aan het eind van hun spreekuur of als ze tussendoor ergens een gaatje hebben.. Er is meestal geen pijl op te trekken. Daarom noemen we tegenwoordig maar geen tijd meer vrij waardeloos voor de patiënt. @Tweedewondertjee pfft vervelend zeg! Wel pech zeg, zowel jij als je zoontje.
Ik ben zelf van origine apothekersassistent dus weet wel ong. hoe het gaat ja. Ik snap dat ze het druk hebben enzo, maargoed ik weet dat ik tel. consulten niet meer ga doen en dan maar liever ernaartoe ga.
Slechte uitslag.. 11% bewegelijk.. wij zijn even kapot. Dit word een lang traject, over 2 weken weer inleveren en bewerken en kijken wat mogelijk. Kans op natuurlijke zwangerschap nihil en IUI gaat misschien ook niet lukken volgens de arts. We zitten met vele vragen nu