Na mijn 1e vaccinatie een week te vroeg ongesteld en nu dus weer te vroeg maar in beide cyclussen na vaccinatie geen ei kunnen vinden
Is dat echt een bekend verschijnsel? ik heb maandag vaccinatie (2e) en heb dan denk ik ook nog geen ovulatie gehad
Dinsdag weer een potje inleveren en dan gaan ze het bewerken. 31 augustus dan een uitslag.. aankomende week gaat mijn eitje ergens springen (als het goed is). Ik denk zelf vrijdag zaterdag of zondag.. als ik naar me vorige keren kijk. Proberen het toch maar.. hopen op een wonder, gaan er niet vanuit dat het natuurlijk gaat gebeuren na wat de arts zei
Lief dat je vraagt, nog niet best. Loop nu bij de fysio en die zegt ook dat het wel een jaar tot anderhalf jaar kan duren voordat de uitstralingspijn weg is
Uhm ik lees het steeds meer dat vrouwen afwijkingen hebben Ik heb mijn prik ook voor ovulatie gehad. Ben voor de tijd nog bij de gyn geweest op cd4 en zij zag een groeiend ei maar door alles wat ingespoten is ( injectie in mijn heup en vaccinatie) heeft ie niet willen springen of goed kunnen rijpen
Ik heb toch nog even een testje gedaan, het lijkt erop dat ik gelijk had dat m'n eisprong gisteren was.. maar ik heb ook twee weken geleden m'n tweede vaccinatie gehad en afgelopen week dus niet kunnen testen. Ik ga maar het wachtbankje op!
NOD-lijst 16 t/m 31 augustus 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 augustus (1) Groenebomen -36 - 3e kindje - ronde 0 (niet bezig voor kindje) 17 augustus (2) Mentos8 - 34 jaar - 2e kindje- ronde 7 Tweedewondertjee - 27 jaar - 2e kindje - ronde 9 (1e ronde na vmk) 18 augustus (6) Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 GabrielaH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 BKD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 SLP - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA Sjuwene- 32 jaar- 1e kindje - ronde 2 19 augustus (4) Rnsk - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sparkles - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Kinderkopje- 37 jaar- 1e kindje- ronde 7 Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 6 20 augustus (3) Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sillemie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 15 21 augustus (2) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 4 PeppaP - 34 jaar - 3e kindje - 1e ronde 22 augustus (1) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 19 23 augustus (2) Niena01-35 jaar - 3e kindje - ronde 5 LLxx32 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 24 augustus (0) 25 augustus (1) Mamamarloes - 38 jaar- 4e kindje - ronde 2(juni mk, 9e ronde totaal) 26 augustus (0) 27 augustus (0) 28 augustus (3) Shirley1987 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Flien13 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 29 augustus (3) DZ91 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Wishfull123 - 34 jaar - 1ste kindje - ronde 5 Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 30 augustus (2) Bambiniheart- 32 jaar- 1e kindje- ronde 6 Meisjeeigenwijsje- 27 jaar- 2e kindje-ronde 5 31 augustus (2) Carpe226- 32 jaar- 3e kindje- ronde 2 na vmk Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (32) Wachtend op de eisprong (24) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren ♡♡♡♡♡♡♡♡
Snap ik! Ik heb vorige cyclus ook geen piek/ei gevonden. Ik geloof wel dat t door vaccin komt. Heb t ook gemeld als bijwerking.
Heb het nu ook van beide vaccinaties gemeld, wel frappant dat het bij beide vaccinaties voorkomt. Beide cyclussen geen ei en te vroeg ongesteld
Heeel trots op en blij met mijn lichaam!!! Vandaag Op dag 13 na mijn miskraam een positieve ovulatie test in handen. Super dat dr cyclus gelijk hersteld/hervat is. Zo blij
Ik had mijn vaccinatie op de 1e dag van menstruatie, nergens last van gehad maar vreemd is het wel bij jullie. Goed wel dat je het gemeld hebt