Pffff duurt lang he! Ik had er, tegen beter weten in, toch een keer een zwangerschapstest tegenaan gegooid denk ik.. om het maar definitief uit te sluiten
Mijn borsten doen zo'n zeer, echt bizar! Mijn vorige cyclussen was dit ook wel zo maar zakte het meestal wel na de eisprong. Nu lijkt het haast wel erger te worden. Kan niet eens meer op mn buik slapen
Tja dat weet ik dus eigenlijk niet.. Mijn vorige cyclus was 42dg... Daarop gebaseerd zou vandaag (CD30) mijn ei springen. Nu had ik op CD25-28 vruchtbaar slijm en ook behoorlijk wat krampen dus dacht dat ovulatie wat eerder zou zijn dan CD30 maar nu ik dus nu al die misselijkheid heb icm pijn aan eierstok op CD12 weet ik het dus niet... Misschien morgen maar een testje ertegenaan gooien
@BKD je hoort het wel vaker hea, dat cyclus in de war raakt door vaccin.. ik hoop voor je dat je snel je ei spot! @Maudje123 afschuwelijk lang maar mee eens met @BKD, ik zal gewoon een testje wagen, je bent al 8dpo en is nog wel vroeg maar als de spotting van een innesteling is zal je morgen denk ik wel een streepje kunnen zien
Ik denk eigenlijk nog steeds dat ie vrijdag al geweest is, maar heb afgelopen week niet kunnen testen.. We gaan het zien morgen!
dus jij had niet goed je ei kunnen volgen aaahhhhh oke, dus het zal zomaar kunnen dat ie vrijdag geweest was oh wauw, spannend...
Ja dat komt wel overeen met wat ik toen voelde, alleen kloppen de steken die ik vanavond heb dan weer niet. Maar misschien heb ik morgen wel ineens een knaltest en is het gewoon in de war!
Dan zit je perfect! Hier ook even een vraagje omtrent de paarse clearblue test. Ik heb 11 dagen een knipperende smiley gehad. Dag 12; gisteren een stilstaande. De dipstick was echter geen knaller. Die was vandaag positiever. De action test is ongeveer gelijk gebleven. Ook geen knal knal. Kan ik ervan uitgaan de de smiley klopt? Terwijl de dipstick vandaag donkerder is ( nog steeds geen knal, knal) had gisteren met de vaste smiley wel echt een flinke temp dip. En vanmorgen een goede stijging... terug naar normaal basaal en hoop morgen of overmorgen de echte stijging te zien tenzij het dus allemaal niet klopt. Verwarrend zo... wat denken jullie? De testen zijn van vandaag en gisteren.. Zie nu dat ik de datum verkeerd heb gezet op de test Moet 8-8 zijn haha
Voornamelijk heel gevoelig maar ook wel wat opgezette tepels. Sowieso zijn m'n borsten een cupmaat gegroeid sinds stop met de pil. Wat ook nieuw is, zijn de vlagen van misselijkheid welke er gister waren na 10 uur in de avond en nu vanavond ook weer. Best gek, voor zwangerschap symptomen is nog veel te vroeg lijkt mij....
Verwarrend is het zeker. Wordt ook aangeraden om met 1 merk te testen, denk ook om zulke verwarring te voorkomen maar ik kan begrijpen dat je van alle kanten de bevestiging wil. Echter wordt het tegenovergestelde vaker bewezen aangezien deze testen allemaal verschillende percentages LH nodig hebben om positief ( is het Smiley of knal streep ) uit te slaan. En dus als antwoord op je vraag, ja ik denk dat je goed doet om de Smiley als positief aan te houden. De testen van de CB zijn vaker wat gevoeliger en ook aangezien tot het moment je temp ook met de CB smiley op 1 lijn loopt succes
Hoeveel dpo ben je nu? Sommige symptomen, zoals gezwollen borsten met dikke aders, kunnen al best snel optreden..
Ja klopt dat je dan aan de vroege kant zit daarvoor, Progesteron symptomen?? Ik weet niet in tot hoeverre jij hier last van heb?! Maar ieder geval deze lijken namelijk erg op zwangerschap symptomen
4 DPO, vandaar dat ik t wel een beetje.. gek vindt. Heb dit nog niet eerder gehad maar vorige cyclussen waren ook allemaal anders qua kwaaltjes dus ik kijk er niet van op haha. Hoe gaat t met jou? Liepen wij nou tegelijk?