Ja ik probeer ook maar even te wachten tot 10dpo ! Ik ga het echt proberen, ook al weet ik dat ik 8dpo gesneuveld wordt door test drang
Ja dat zou inderdaad goed kunnen. Klinkt logisch eigenlijk. De kunst is om niet teleurgesteld te zijn op 8 DPO. Dan is vroeg testen wel gewoon fijn.
Ja, daarom wil ik liever wachten. Ook al weet ik dat 8dpo nog veel te vroeg is en er nog van alles kan gebeuren, het komt dan met de bijbehorende stress lading die ecchhhttt niet goed is!
Hier nog steeds geen rood gespot, tampon van vannacht zat nagenoeg niks bruins in. Vanmorgen action early gedaan, en ja ik weet dat dit niet de beste testen zijn, er staat wel iets maar ik weet dat action testen dit kunnen hebben. Zal de foto hieronder zetten maar is op de foto lastig te zien, na uploaden hier waarschijnlijk helemaal niet meer
@Maudje123 spannend!! Op de foto zie ik helaas niets. Maar t heeft ook niet doorgezet.. jeetje wat een spanning!
En nog steeds verwacht ik er niks van hoor, mijn temp is veel te laag. Zit helaas niks anders op dan gewoon maar weer afwachten
@Maudje123 ik zie ook niks, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk haha. Wel vreemd hoor allemaal..
Zie ook niets, maar als jij het zelf ziet is het wel heel goed natuurlijk! Als dit innestelingsbloed is geweest dan zit je nu wel echt bijna tegen een duidelijke test aan!
Ik gebruik zelf de vitamine van Omnibionta, nooit iets anders gebruikt. Dus kan t ook niet vergelijken. Ik mag weer beginnen met testen. Heb de testen van sensitest. Ben benieuwd. Ik heb nog een vraag... bij sensitest heb ik een soort kalender erbij gekregen om de testen op te plakken. Daar staat dus op de achterkant, dat je A) lichte resultaten kan hebben of B) donkere testen. Dus als ik t goed begrijp, hoeft dat streepje niet donkerder te zijn om je piek te vinden? Ben in de war..
Ik vermoed niks van innesteling hoor, maar ja je weet maar nooit Lichaam is een vreemd ding, dus ik als controlfreak moest natuurlijk zeker weten dat dit niks is
En als het wel een innestelingsbloeding is is het ook weer te vroeg om te verschijnen op de test misschien. Ik vind het maar stom voor je
Hier had ik ook over gehoord van mijn buurvrouw. Zij was ook bezig om zwanger te raken en zij gaf aan die van davitamon niet zo goed is. Zij was er ook mee gestopt. Zij is momenteel ook zwanger
Gelukkig heb ik vakantie, dus komt wel goed Ik vind gewoon het vervelendste dat ik niet weet waar ik nu in mijn cyclus zit
Nee slik niets, maar vermoed dat mijn klachten wel verband houden met men endo. Men linker eierstok zit ook verkleefd aan men buikvlies en aangezien de klachten toenemen is dit voor mij wel een teken. Heb van de gyn nog 6 maanden gekregen en dringt dan toch echt aan om opnieuw te opereren.
@Maudje123 geniet van je vakantie, het weer gaat ook (eindelijk) meewerken geloof ik! @noukie 1992 jeetje dat is lang! Maar als je zó kapot gaat van de pijn kun je dan niet eerder aan de bel trekken? Is toch geen doen zo..
Ja ze wou eigenlijk nu al opereren maar sta er niet meteen voor te springen. Dat zou mijn 3e operatie zijn en iedere operatie zorgt weer voor nieuwe verklevingen die ook niet gunstig zijn. Nou ik kan elk moment bellen en zeggen dat het niet meer gaat en de operatie ondergaan hoor. Maar het voelde nu no niet goed voor me.