Ik hoop het ook. Ik denk dat we allemaal gewoon heel bewust zijn van wat er met ons lijf gebeurd, vooral down there.. maar voor hetzelfde geld is het een innesteling.
Irritant he, je let op alles in de hoop dat het iets goed is, maar eigenlijk maakt het alleen maar onzekerder..
Jullie hebben weer flink gekletst heb weer veel gemist op een dag Deze ochtend opgestaan met best veel bloedverlies , het liep plots langs men benen naar beneden. Hebben gisteren ook niet geklust ofzo dus dat kan het niet zijn deze ochtend wel een best hoge temp maar had dan ook 3u later getempt (dat gebeurd als je kind is een keer op logeren is ). Ik weet het niet misschien een ovulatiebloeding, maar daar vind ik het best veel bloed voor. Denk verder ook niet dat ik al geovuleerd heb
He, wat raar zeg.. maar gezien de periode waar je in je cyclus bent klinkt het wel als een ovulatiebloeding. Maar aan de ene kant klinkt het ook veel bloed voor een ovulatie bloeding! Hopelijk snel duidelijkheid. Heb jij toevallig vaccin gekregen deze dagen ? ( afgelopen 2/3 weken of zelfs een maand geleden? ) het blijkt namelijk veel cycli in de war te hebben gebracht
Oke dames, ik kon het weer niet laten Na een dutje van ander half uurtje werd ik wakker en ik dacht, " laat me maar even nog een test doen " Ik hoop dat het te zien is! Hebben jullie ervaring met deze testen? Geven ze "vals positief " indrooglijntje of iets dergelijks?! Het zijn de testen van de Big Bazar. Moet er wel bij zeggen dat die van de ochtend omo wit bleef en bij deze heb ik de eerste foto genomen toen het nog nat was! Wel goed doorgelopen maar nog nat en het streepje was daar wel vrij snel.. Kan natuurlijk allemaal aan mij liggen en ik ben ook nog echt vroeg maar ja kon het niet laten.. tweede foto is nu al wat meer opgedroogd
Ben vandaag 8 dpo. Hmm symptomen heb ik nou niet echt is echt meer rommelend/gehorige buik, en wat "gespannen gevoel rond schaambeen en hoofdpijn!! Oe en veel slapen, al sinds gisteren zijn dutjes heel populair hiero
Daarom vraag ik of deze testen ook met de bekende voorgedrukte lijntje komen, want hij was wel gelijk te zien bij het doorlopen en opdrogen.
@GabrielaH hahaha ik hou van jouw testdrang, heerlijk getuurd en ik zag een 2e streep dus ik hoop het voor je, je maakt het spannend!! Geen ervaring met deze testen, ik blijf trouw aan de KV 2 voor 5.
Hahahha heerlijk toch.. hmm zal ook wel kv 2 voor 5 kunnen proberen, maarja heb nog van deze test liggen en heb ook nog de Clearblue voor het weekend!. Heb ook nog 1tje , van Action, Early.. maaar eerlijk vorige maand had ik roze indroger of voorgedrukte streepje dus vind ze al niet zo fijn meer durf m daarom niet aan te raken.