Uhm, hahahah ik denk dat ik dan vanmiddag de action early ga doen die ik nog had liggen! Aangezien ik al een wat duidelijke streep heb denk ik dat ik dan die van de action wel kan vertouwen ( die neigen namelijk roze indrogers/ voorgedrukte streepjes te geven ) en voor morgen of overmorgen de Clearblue 6 dagen eerder! Denk dat ik dan een mooie streep daar ga krijgen
Mogelijk is het zeker meid! Sommige innestelingen gebeuren zo vroeg als 3/4 dpo. Maar is niet gebruikelijk. En niet alle innestelingen van rond die periode blijven plakken helaas. En een innesteling duurt zo'n 2 a 3 dagen als ik me niet vergis om compleet ingesteld te zijn.
@mamamarloes wat vervelend zo!!! Sorry als ik het weer vraag, maar ben je bekend met lange cyclus? Je zit op cd 20, normaal gesproken al rond cd 17 een knaller toch?! Maar zou idd kunnen dat je deze maand een uitschieter heb?!.. maar het blijft vervelend! En test je 1 x per dag??
ik had zelf altijd het idee dat innesteling tussen 9 /12 dpo was maar als ik jou zo lees kan het wel en ben ik dus niet gek geworden hahaha. Helaas weet ik dat ze niet allemaal blijven plakken, vorige maand een miskraam gehad terwijl ik op nod nog positieve testen had. Zegt toch allemaal niks helaas.. getver wat spannend weer allemaal hihi
Nee eigenlijk had ik iig voor de miskraam een redelijk stabiele cyclus van 31 dgn en op dag 17 eisprong. Ik ga straks maar weer meer testen halen. De 2 dgn dat hij iets donkerder was heb ik wel 2 of 3x getest (ook met CB maar die heb ik niet bewaard)
Ja klopt, want die blijken uit onderzok de meest succesvolle innestelingen te zijn. Tussen 8 dpo en 12 dpo, want een late innesteling van 13 dpo of zelfs 14 dpo ook mogelijk maar deze redden het helaas ook niet! Wat een onzekerheid weer bij jou meid! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijg en dat deze wel een blijvertje is!! ❤ liefs
Hoe oud ben je? Sorry kan de lijst zo snel niet vinden. Ik las laatst ergens iets over de peri-menopauze. Ongeveer vanaf 30/35 tot aan de echte menopauze. Waar het op neer kwam is dat in die periode niet elke maand meer een eisprong is. Misschien kan je het is googelen, hoop het uiteraard niet voor je...waarschijnlijk hebben de testen het gewoon mis
Hoe meer ik van alles lees hoe moeilijker het lijkt om er niet mee bezig te zijn/me druk te maken hahaha. We wachten het gewoon maar weer af. En gelukkig héb ik 2 prachtige jongens al rondlopen.. Vraag me nu af of ik jou wel had ge @ in mijn felicitatie voor je streepje op de vorige pagina. Zo niet dan nogmaals van harte meid!!
Aha oke, ja dan is wat nu gebeurd wel beetje vaag, en je hebt ook geen vaccin gehad .. hmmm door testen ja klopt! Oh met de Clearblue ook een daar ook niks te vinden. Het lichaam is soms zo raar
Zit vandaag op 7/8 DPO, borsten zijn sinds eergister gevoelig en dus dat gekke 'trekkende' gevoel gister, is vandaag nog heeel lichtjes aanwezig. Net met afvegen dacht ik een puntje bruin te zien maar zo klein dat ik 't me ook kan inbeelden Ook meer afscheiding. Stomme is, ik 'vergeet' gewoon elke keer hoe t de ronde ervoor was als ik gewoon ongesteld werd Terwijl ik sommige dingen toch noteer haha.. Merk dat ik deze ronde even helemaal van de rel ben door dat trekkende gevoel rechts onder... hoop zooo dat het iets goeds betekend
Hmm de rest herken ik niet.. moet ook eerlijk zeggen de symptomen die ik heb zijn echt minimaal tot op het moment. Maar oh die trekkend gevoel onder ik de buik die herken ik wel. Sinds 5 dpo werd ik rond 4/5 uur in de nacht wakker door felle steek linker onder en die bleef met golven, tot gisteren dat ik echt een wat gespannen gevoel kreeg bij schaambeen. Hopelijk betekent het ook voor jou iets moois!
@MonaB, het is heftig maar ik ben wel heel gerust gesteld dat je antwoorden op vragen hebt en puzzelstukjes in elkaar vallen. Toch klinkt het nogal heftig van de hypofyse, maar zoals ik begrijp kan het geen kwaad? Ik ben blij dat jullie nu geholpen gaan worden! Hier ook wat vragen nog naar de arts toe over mijn man zijn hypofyse qua aansturing. Hopelijk is de medicatie voldoende en zijn jullie binnen no time zwanger ♡
Vind het ook zo lastig want uiteraard denk ik bij elke dingetje JA dit is het Pffff dat wachten is vreselijk Kan dat trekkende gevoel dus ook niet helemaal omschrijven, herken het dus alleen van toen ik die cyste had maar de pijn was toen veel erger. UGH irritant haha. Ik ga maar weer braaf op m'n wachtbankje zitten Hoeveel DPO was jij nou ook al weer vandaag?