♡ NOD-lijst 16 t/m 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mena92, 20 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    Haha dit heb ik dus ook. Ik wil eigenlijk wachten tot m'n nod woensdag, maar denk dat ik zondag (9dpo, korte lf) toch een testje waag!

Dutchgirl1991 en Jaimpiej vinden dit leuk.
  2. LLxx32

LLxx32 Actief lid

5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Wat tegenslag hier ook. Na pieken lh nog niet kunnen insemineren. Onze donor is verhinderd door familie omstandigheden.

Dus nu hopen op een zeer late eisprong na piek. (Dus meer richting de 48 uur) En dan snelle zaadjes en een vruchtbaar eitje. Maar deze maand de kans zo goed als niets helaas. :(

3. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Oh nee, in het ergste geval schuift heel je maand op, wat balen zeg. pfft.

4. mamamarloes

mamamarloes Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.048
    1.268
    113
    Vrouw
    Administratief en fotograaf
    Die heb ik ook, de roze die 2 dgn moet aangeven, niet gelukt nog deze maand. Wat goed dat je andere gekocht hebt en nu je piek gevonden hebt! Succes!

Jaimpiej vindt dit leuk.
  5. mamamarloes

mamamarloes Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.048
    1.268
    113
    Vrouw
    Administratief en fotograaf
    Oh nee wat balen! Hopelijk toch nog een kansje

6. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Jee wat shit zeg. Kan me voorstellen dat je baalt

7. Jaimpiej

Jaimpiej Actief lid

14 feb 2019
    258
    412
    63
    Vrouw
    Ik heb net nog een keer de roze gedaan (had er nog 1) om te checken, maar nog steeds een rondje. Heel vreemd, maar volgens de verwachting zou ik wel vandaag/morgen m’n ovulatie moeten hebben.

8. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    Ah wat balen zeg!

9. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Dat is wel vreemd... heb je de test open gemaakt zodat je de strip zag? En heb je een stilstaande smiley of knipperende?

Ik ben fan van de paarse clearblue die heeft mijn piek als enige juist gevonden terwijl de action en dipstick niet positief waren... en heb de clearblue aangehouden en kreeg daar een duidelijke temp stijging op. Dus ben tevreden... wel een dag of 12 een knipperende smiley gehad...

Morgen 6 dpo... had vanmiddag wel wat steekjes in men baarmoeder maar niets waarvan ik denk nou dat is een zwangerschap. Moet zeggen dat ik dat de vorige keer ook niet had. Was toen erg verbaasd dat t raak was. Spannend nu weer. Hopelijk blijft men menstruatie weg en is men LF weer lang deze ronde.

Jaimpiej en Kiekieboe vinden dit leuk.
  10. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.127
    4.626
    113
    Vrouw
    Echt een piek of een knipperende smiley? De paarse zijn een stuk minder gevoelig en knipperen bij mij echt vet vroeg en lang. De roze vind ik een stuk fijner, die geven de daadwerkelijke piek aan

Jaimpiej vindt dit leuk.
  11. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.523
    1.118
    113
    Vrouw
    @Niena01 hoe is het met je hartslag?
    Hier dus opeens een hogere rusthartslag, 10 hoger dan normaal. Ik keek terug en zag dat ik dat andere maanden niet had. En het begon na m'n eisprong!

Roni7888 vindt dit leuk.
  12. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    De paarse detecteren 2 hormonen. Dus t kan zijn dat hormoon A eerder begint te stijgen, terwijl hormoon B later stijgt. Ik denk dat de paarse duidelijk een 'fertile window' geeft. Elk lichaam is anders, t is even zoeken wat bij je past.

Een vriendin van mij gebruikte eerst de roze, maar miste altijd haar piek. Haar piek was kort. Ze heeft toen de paarse gebruikt en daarmee kreeg ze een paar dagen voor de eisprong al een knipperende smiley. Dus ze heeft 2x sex gehad tijdens de knipperende smiley dagen en raakte zwanger. Inmiddels bevallen. Haar man werkte namelijk heel veel, dus seks plannen ging gewoon niet.

Jaimpiej en Wishfull123 vinden dit leuk.
  13. Rnsk

Rnsk Bekend lid

7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Ik hou ook mijn hartslag bij via een Fitbit en ik heb dit normaal ook altijd na mijn eisprong. Zodra ik ongesteld werd, dan zakte hij weer. Deze maand heb ik het niet, heel raar! Mijn hartslag blijft nu juist zakken.

14. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    GoodMorning ladies,

Nou voel ik me echt heel stom:oops:
    Mijn lang verwachte Clearblue test heb ik verkeerd uit gevoerd:cry: die had tot net een stomme blauwe blur, denk dat ie niet goed geeft kunnen doorlopen:|:oops: ofso. Heb geen flauw idee maar weet wel dat het komt omdat ik hem niet goed had uitgevoerd.
    Je moet 'm namelijk 20sec. in de urine monster dippen en ik deed net als alle andere testen 5sec. :$ vond het al wat traag en raar doorlopen:D maar goed, streep is er heeeeeelllll vaag op te zien (door die stomme blur) maar aller belangrijkste ik heb mn oploop gezien op Kv 2voor5 :)
    Ik zal straks een foto plaatsen van de twee testen naast elkaar! ( Kv 2 voor5 )

En ik hoop dat die blur van die van de Clearblue al doorgetrokken is zodat ik ook beter het lijntje kan zien:o:.

Hoe is het voor de rest met iedereen vandaag??
    Moet wat bijlezen :oops::p

Nog een fijn weekend toegewenst dames en een fijne dag! ❤

Bijgevoegde bestanden:

noukie 1992, BKD, Wishfull123 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Beetje teleurgesteld… had gehoopt dat mijn temp gestegen zou zijn vandaag, maar de stijging is maar minimaal… dus denk toch nog geen eisprong na mijn piek van eergisteren

16. Rnsk

Rnsk Bekend lid

7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Duidelijk te zien!! Van harte gefeliciteerd!

Sparkles en GabrielaH vinden dit leuk.
  17. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    @GabrielaH . Wat fijn!! Gefeliciteerd meid! Dat het maar mag uitpakken tot een geweldige baby.

Ik had weer een voorgedrukte streep helaas. Nu 9 dpo. Meestal heb ik maar een lf van 10-11 dagen. Maar nu heb ik totaal geen idee wanneer ik maandstonden kan verwachten. We gaan het wel zien.

GabrielaH vindt dit leuk.
  18. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Heel erg bedankt!

19. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @GabrielaH ik zie ze hoor!!

@shirley1987 misschien morgen een mooie stijging?

@Rnsk ik heb ook een fitbit en die geeft een temp stijging aan van 0,5. Nog niet in ff. Ben benieuwd... hartslag is ook ietsje hoger.

GabrielaH vindt dit leuk.
  20. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Dankjewel meid!
    Wel vervelend van de testen! Ik zou gewoon die van de Big Bazar proberen!! Die zijn ookbest goedkoop, 0,50€ meer dan die van de Action maar vergeleken met hoe de Action testen tegenwoordig zijn heb ik er echt best die 0,50€ voor over!
    Zolang je niet blij gemaakt wordt met stomme voorgedrukte/indrooglijntje o_O

Emotions vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina