Doet me denken aan mijn vorige ker zwanger. Geen idee wat er was maar ik was nogal onredelijk en hij zei " ben je zwanger ofzo" nooit eerder egzegd eerste keer. En was ook zo dus laten we hopen dat je vriend het goed heeft
Oke dames, Ik vind zelf dat er niet al teveel oploop is tussen de test van gisteren en vandaag.. maar dat is te begrijpen!!! De "regel" is dat als je een lichte streepje hebt om na 2 dagen weer te testen, right?! Nou daar zie ik wel die enorme oploop Tussen de test van 9dpo en die van vandaag! Morgen 12dpo vergelijken met die van 10 dpo?! Idee??
Ja? Die van vandaag vergeleken met die van gisteren? Oke dus denk je dat ik dan morgen middag genoeg HcG zou hebben om positief uit te slaan op Clearblue Digital met weken indicator!?
Ik heb hem bij de vorige zwangerschap met 11 of 12 dpo gedaan(de digital) na dat ik de 2v5 had gedaan en die ongeveer direct zwanger aan gaf gedaan om aan mijn man te laten zien
Oke, ja ik zag wel wat verschil.. hij is ook wel iets breder de streepje van vandaag lijkt mij nimu is die even breed als controle streep maar nog aan de lichte kant!
Zie ook wel duidelijk verschil! Fijn! Ik ben wel een klein beetje jaloers maar gun t je van harte! Op naar veel roze.