Ja, hoe hij eruit gegaan is weet ik ook niet.. maar het schijnt te kunnen gebeuren met het zetten, als het niet helemaal goed gebeurd. Dan maakt hij een klein gaatje in de baarmoeder en dan past hij daar doorheen. Dat is waarschijnlijk gebeurd. Ik had al een tijdje vage buikklachten en toen ik in januari mijn spiraal wilde laten verwijderen, was hij zoek.. uiteindelijk middels een röntgenfoto gevonden in mijn rechter bovenbuik. Toen moest ik alleen vanwege corona vier maanden wachten tot hij verwijderd kon worden. Gelukkig is alles goed gegaan en ben ik dus nu misschien al zwanger! En mijn ei zou donderdag 5 of vrijdag 6 augustus gesprongen zijn. Ik weet niet precies welke dag, omdat ik deze ronde geen ovulatietesten heb gebruikt. Daarom vandaag of 10 dpo (als hij vrijdag gesprongen is) of 11 dpo (als hij donderdag gesprongen is). Ik weet het dus niet zeker!
Goeiemorgen lieve dames, Hoe gaat het met iedereen vandaag?! Ik wens jullie een fijne week! En veel positieve zwangerschapstesten met een prachtig kindje over ongeveer 8 maandjes!! Dikke knufel
Dit ziet er zeker goed uit, maar snap dat je nog een beetje terughoudend bent hoor! Vanuit hier iig voorzichtig gefeliciteerd!
Grrrr... ik net met ochtendurine de laatste test willen doen die ik in huis had (een oude van ah eigen merk), blijkt dat ding niet goed - geen controlestreepje, niks! Nu twijfelen of ik t later op de ochtend nog een keer doe als ik naar de winkel ben geweest of dat ik m'n nieuwsgierigheid toch ga kunnen bedwingen tot morgenochtend....
Knap als je tot morgen zou kunnen wachten haha. Ik zou gewoon een halen en testen. Hoeveel dpo ben je nu?
Alle positieve testers voorzichtig gefeliciteerd degene op rood, heel veel succes komende ronde bij mij is mijn ovulatie bevestigd en zit dus nu op 3dpo. Pff wat duurt wachten lang
Heb geen testen gebruikt, dus weet t niet zeker... maar als m'n cyclus klopt nu 11 dpo. En weet stiekem zelf al dat ik niet ga volhouden tot morgen hoor!
Pfff wat stom!! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he, om gek van te worden Ik gebruik de testen van action en Telano (en soms die van clearblue met smiley), vind ik zelf heel fijn. Dikke knuf meis!
Ik ook deze keer haha Durf het niet eerder, dus óf wacht mn menstruatie af en als die niet komt 2/3 dagen daarna voor t eerst testen haha. Mn menstruatie begint namelijk vrijwel altijd netjes 14/15 dagen na positieve ovu test
@Roni7888 ik duim mee! Fijn iig een betere cyclus al! @Rnsk wauww !! Super gaaf!! Gefeliciteerd hoor!♡ @shirley1987 wat goed! Ik zoek mijne nog steeds.. al 1.5 week hoge ovulatietesten (action, werkte normaal prima) denk toch dat mijn lijf van slag is van de miskraam 9 wkn terug. Had nog wat gezocht, kwam eistagnatie tegen? Nooit van gehoord!
Dit vind ik interessant klinken hahah! Mijn vorige cyclus was ook korter als normaal en vrij weinig gemerkt van mn eisprong, in vergelijking tot voorgaande maanden haha. Zal we niks beteken maar toch. Hoop doet leven hahaha