Ik vrees het ergst want ik heb zo het voorgevoel dat ik helaas niet zwanger ben, maar wie weet.. dankje!
Ja begrijpelijk. Ik had bruinverlies op 10 en 11 dpo maar zette niet door en had ergens hoop. Maar de testen waren ook negatief. Vandaag dan toch doorgebroken. Is natuurlijk ook een iets andere cyclus geweest. Maar goed, geen bloed geeft moed zeggen ze dan.
Ergens wel een opluchting (in mijn geval dan toch), we kunnen terug verder. Hopelijk kun jij er ook met frisse moed tegenaan!
Zeker! Nu tenminste duidelijk dat het niet gelukt is deze ronde, aankomend weekend lekker samen even weg (kan ik ook een drankje meedoen ) en dan met nieuwe energie de volgende ronde in!
deze is zo te zien na afleestijd gemaakt… ik vertrouw die testen sws niet echt. Hoor vaker dat ze valse lijntjes geven. jammer dat het waarschijnlijk toch niet is deze ronde. Hopelijk lukt het snel
Wat stom zeg, miss was je urine minder geconcentreerd? Hier zo de bus in richting de luchthaven. Hoorde dat t in Nederland erg koud is... brrrr niet leuk! Hier nu 38 graden... maar warme kleding bij voor in t vliegtuig. Geen zin in de reis. Morgen testen op 10 dpo! Ben benieuwd...
Nee deze is niet na afleestijd gemaakt. Deze is precies na 5 min gemaakt en deze testen “moeten” binnen 10 min afgelezen worden heb nog geen bloed dus ik hou moed..
Ik had geplast vanochtend om 5:00 uur en daarna om 7:15 weer geplast en dat heb ik gebruikt. Tis behoorlijk koud hier ja.. het lijkt wel herfst
@Tweedewondertjee heb ze even in Negatief gezet . Ik denk dat schaduw van jou telefoon weerkaatst op het schermpje van de test!! Dus aangezien ik zal nu of even open maken en kijken hoe het dan op de foto is of een andere merk test proberen ! Want zo ga je vage schaduw blijven zien.
Oh nee! En gisteren nog wel een tuurstreepje.. hopelijk ben je nog vroeg en komt het nog! Ik duim voor je!