@Meisjeeigenwijsje oke ja die kop thee heeft geen grote invloed nee.. hmm ik durf nu niet 123 te zeggen of je nou een korte piek hebt gehad. Is natuurlijk wel mogelijk. Maar hebben jullie d'r goed gebruik van gemaakt? Dan komt het heus wel goed! @Niena01 wow, ik denk ook wel een mini tuurstreep te zien maar je bent nog vroeg hea, misschien morgen al wat duidelijker @shirley1987 jaa gewoon doen joh! Stap op die rollercoaster hahahah het is nog echt vroeg en dus kan nu geen kwaad!
@GabrielaH zeker dit is exact het vage tuurstreepje waar ik vorige maand ook op 4 dagen voor nod mee begon. In het echt goed te zien maar amper op de foto te krijgen. Morgen lukt het vast beter. En deze keer loopt het wel goed af, let op dat komt door de roze glitter. Heb er alle vertrouwen in!
Sorry meiden dat ik het allemaal niet meer zo bij hou.. ik hoop op veel roze hier en meiden die op rood zijn/gaan, ik leef met jullie mee.
Ik ben afgelopen Weekend in alle achtbanen (Ook over de kop) geweest, in de snelste turbo-glijbanen (doodsangsten!) en dat heeft gezorgd voor een innesteling bij mij, gewoon van genieten lieverd!
Natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt, maar tot 12 weken zwangerschap mag je overal gewoon in en kan er niks gebeuren. Dus ik zou het daar persoonlijk niet om laten (-: