♡ Uitgerekend 1 - 15 April 2024 ♡

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kippie13, Jul 24, 2023.

1. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,757
    1,067
    113
    Female
    Begint spannend te worden! Benieuwd wat ze zeggen woensdag. Zou toch een stunt zijn als deze eigenwijs is en wel langer blijft zitten al lijkt die kans mij klein gezien je voorgeschiedenis .. nog eventjes en dan zien we al die kleine nieuwe mensjes!

Lylytje86 likes this.
  2. Lylytje86

Lylytje86 Actief lid

Jul 22, 2023
    301
    264
    63
    Female
    België
    Ja maar dat denk ik niet hehe zo mooi zijn. Vandaag weer veel harde pijnlijke buiken hopen gaan ze weg anders zal ik moeten gaan want ik vind dat ze kort na elkaar komen.

3. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

Jan 29, 2021
    1,387
    1,716
    113
    Female
    @LaQueen ik zie je laatste toevoeging aan het lijstje, alleen is het toch logischer om eerst de bevaldatum en dan lidnaam te doen? :|:roflmao:

4. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    Haha ja mag natuurlijk ook! Dacht gewoon ik doe de toevoeging maar vast voor de eerste baby zich aandient.:roflmao:

5. Lylytje86

Lylytje86 Actief lid

Jul 22, 2023
    301
    264
    63
    Female
    België
    Het park staat er ook al nog paar kleertjes en alles is klaar voor de komst van onze meisje en nu is het genieten van de laatste weken.

Attached Files:

Minimensje83 likes this.
  6. Minimensje83

Jan 19, 2014
    1,757
    1,067
    113
    Female
    Zondag en maandag hier echt giga indalingsweeen (wist niet dat dit kon, zo leer je nog iets nieuws). Kind hing in mijn kont geloof ik en buik helemaal laag. Tot ik gister dacht ik ga lekker in bad. Blubber de blubbel zei mijn buik een paar keer heel hard en hoppa kind weer helemaal bovenin en in stuit … wat een eigenwijze drol! :roflmao: Benieuwd wanneer ie weer gaat koppeltje duikelen, het ging hem nog vrij makkelijk af.

@kippie13 hoe is de vakantie?
    @LaQueen overleef je de vakantie met de kids een beetje thuis?
    @Lylytje86 ziet er heel leuk uit! Benieuwd wat ze zeggen morgen

7. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

Mar 6, 2019
    447
    354
    63
    Female
    Hier wat hetzelfde al meegemaakt. Bij de echo op 28 weken te horen gekregen dat hij al met zijn hoofdje naar beneden lag. De controle erop was dit nog zo. De gynaecoloog gaf ook aan dat hij al best laag lag. Ondertussen had ik ook af en toe last van wat menstruatieachtige krampen dus ik dacht dat de indaling begonnen was. Nu vond hij het vorige week ineens leuk om dwars te gaan liggen, al had ik de indruk dat het toch niet zo gemakkelijk was bij hem. De eerste dagen draaide hij wel altijd terug met zijn hoofdje naar beneden maar sinds een paar dagen blijft hij nu precies dwars liggen. Hier dus ook een eigenwijsje :roflmao:. Ik ben benieuwd of hij tegen de controle volgende week toch weer gaat draaien. Ik hoop het in elk geval want tegen dan ben ik bijna 36 weken en is er dus niet zo heel veel tijd meer :|.

8. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    Oh no, hopelijk blijft een versie je bespaard @GhostRocker! Voor jou maakt het niet echt uit met een keizersnede, toch @Minimensje83? Of heb ik dat nou gewoon verkeerd opgeslagen in mijn hoofd?

De vakantie gaat wel okay, ik doe gewoon niet zoveel. Alleen het hoognodige en kinderen zitten iets meer op de iPad.:| Verder dan een blokje om met droog weer lukt mij ook gewoon even niet nu dus het is wat het is.:) Morgen komt een vriendinnetje van dochter waarschijnlijk spelen dus die vermaken zich dan prima. En verder is zoon niet fit, maar de waterpokken gaan hier heel erg rond dus ik hoop dat het een voorbode is. Zou toch fijn zijn dat we dat alvast gehad hebben voor de baby komt! Zelf heb ik het vroeger al gehad, dus verder zijn we veilig.:thumup: Donderdag gaan de kinderen een nachtje logeren bij m’n schoonmoeder en haar man en gaan wij nog even samen uit eten. Denk de laatste keer met z’n tweeën voor de baby komt!

9. Minimensje83

Jan 19, 2014
    1,757
    1,067
    113
    Female
    Ja hopelijk draait ie wel weer .. is jullie eerste toch? Dan is het wel fijn als ie even draait nog. Tip: neem een bad ;)

@LaQueen: Hier de derde dus is ruimte zat om te draaien, zit ook redelijk ruim in vruchtwater en voor mij niet zo belangrijk inderdaad gezien keizersnede. Maar dat ingedaalde lagere kind is wel een stuk relaxter vind ik dan een kind wat weer hoog zit en op mijn blaas duwt ;)
    Hopelijk inderdaad iedereen straks klaar inderdaad met de waterpokken. Groot gelijk dat je rustig aan doet… hier hebben we allemaal nog even 5e ziekte gehad week of 4 terug. Blijkbaar had alleen mijn zoon het al gehad..

10. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    Heerlijk al die kinderziektes :rolleyes: en straks zitten we er gewoon weer opnieuw mee met de derde!:roflmao:

Minimensje83 likes this.
  11. Bijtje90

Bijtje90 Actief lid

Jan 12, 2021
    295
    376
    63
    Female
    Aww even bijgelezen hoor! Wij zijn op wintersport, dus liep nogal achter. Wat heerlijk om te lezen dat een aantal van jullie al met verlof zijn. Kijk er zelf ook erg naar uit!

wij zijn met de schoonfamilie in een centerparcs in Duitsland. We zaten echt helemaal aan de rand van het park en merkte de eerste dag al gelijk dat al het lopen echt niet fijn aanvoelde (en ik dus met dingen niet mee wilde, puur vanwege het lopen). Dus hebben we een golfkarretje gehuurd (autovrij park). Voelde wel als een drempel in eerste instantie, maar toch wel heel erg blij mee! Ga nu gewoon lekker overal mee naar toe. Heb wel besloten straks thuis weer wat vaker savonds een stukje te gaan wandelen. Moet straks nog een marathon “gerend” worden met de bevalling hè…

LaQueen and Minimensje83 like this.
  12. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

Jan 29, 2021
    1,387
    1,716
    113
    Female
    Ik ben KAPOT!
    En ik 'moet' nog 3 dagen :|:roflmao:

13. Minimensje83

Jan 19, 2014
    1,757
    1,067
    113
    Female
    Haha och ja kan me er zo iets bij voorstellen :| op naar echt verlof ;)
    Heel slim! Ik ben ook echt alle barrières voorbij en dat levert vooral veel op voor mezelf heb ik geleerd. De wc rollen hier in de Lidl zijn de perfecte zachte plek om op te zitten als de rij te lang is heb ik geleerd :roflmao:
    En als lopen zwaar is echt niet meer gaan lopen heb ik van fysio geleerd. Lopen is zo ongeveer het zwaarste (met traplopen) wat je kan doen voor je bekken. Fietsen kan prima en kan je kracht waarschijnlijk beter mee trainen. Ik doe hier dus alles op de fiets en fiets soms extra klein rondje. Ook met elke dag wat oefeningen houd je spieren sterk genoeg zei ze. En zwemmen helpt ook. Met nog de boodschap ‘bijna alle vrouwen overbelasten zichzelf in de zwangerschap wat is dat toch? Luister nou gewoon naar dat lijf’ (en ik heb een hele nuchtere fysio die overal mogelijkheden ziet). Wees lief voor jezelf je bekken moet nog wat jaren mee ;)

hier is de kleine gisteravond in bed weer omgedraaid, hij maakt er wel een spektakel van haha! Benieuwd of mijn gevoel daarin zo bij de controle klopt.. was gister wel heel lief, zijn hoofdje zat even helemaal bovenin (niet echt comfortabel was dat maar ach). Dus kon echt dat hoofdje pakken en hem over zijn bolletje aaien, hij ging er lekker bij tukken dus denk dat het fijn was :)

Bijtje90 likes this.
  14. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    Haha, mijn ouders (prima ter been en 57 en 59 jaar oud) huren ook zo’n karretje zonder zwanger te zijn, dus hopelijk is met dat idee de drempel een beetje verdwenen!:p Met andere woorden, andere gezonde mensen doen dat ook gewoon!

Wat het wandelen betreft ligt het er denk ik ook aan hoe je verder lichamelijk bent. Als de kinderen volgende week weer naar school zijn ben ik ook van plan overdag elke dag een klein rondje te lopen, maar dan is dat dus echt maar 2km of zo. Verder kan niet met m’n bekken, maar beter iets dan niets om toch een beetje voor conditie te zorgen.:rolleyes:

Haha, ik vond op vakantie gaan met 26 weken al best pittig. Snap wel dat je helemaal kapot bent met een peuter. Op vakantie wil je toch ook vaak nog best wat dingen doen en ben je toch actiever dan de bedoeling is.:| Hopelijk lukt het ook om tussendoor gewoon veel rust te pakken!

@Minimensje83 Schattig dat je hem even kon aaien! Blijf het een gek idee vinden dat we continu contact kunnen maken met de kleintjes, maar nog geen idee hebben hoe hij eruitziet of hoe z’n karakter zal zijn. En dan zie ik van die newborn foto’s dat ze zo lekker knuffelend op hun papa of mama slapen en realiseer ik mij opeens dat wij dat straks ook weer mogen meemaken.❤️ Ik weet het en heb al 2x eerder dat moment gehad en toch blijft het hele idee dat er echt een baby in mij groeit zo onrealistisch ofzo.:rolleyes:

Hier is de oudste nu ook ziek. Ligt ook met koorts op de bank.o_O Ben dus bang dat we de waterpokken misschien toch nog even overslaan en ze iets anders onder de leden hebben. Hopelijk morgen koortsvrij want dan zouden ze logeren en zouden vriend en ik samen voor het laatst met z’n tweeën uit eten gaan voor de baby komt. Hoop toch wel dat ons dat nog even gegund is.:|

15. Minimensje83

Jan 19, 2014
    1,757
    1,067
    113
    Female
    Oh ja dat is niet fijn met de ziekenboeg .. en zijn het anders mensen die wellicht toch op willen passen en de kids zich ook fijn bij voelen als ze wat ziekig zijn? Met hoge koorts zou ik ze ook liever thuis houden maar als ze met paracetamol wel ok zijn vinden ze het misschien helemaal niet erg?

controle hier was prima, hij is inderdaad braaf teruggedraaid maar niet meer ingedaald :)
    Bizar dat ze zo hard groeien in korte tijd. Buik past nog net op echo beeld, hoofd ook net maar echt geen hoofdje met buik eraan vast ofzo..kijk er zo naar uit! Ga steeds vaker tegen hem kletsen of met hem ‘spelen’ merk ik. Zo leuk hoe hij reageert. En de saxofoon van grote zus vindt ie dus echt fantastisch (of niet) haha zodra de eerste klank eruit komt is ie wakker. Heel nieuwsgierig aan het worden naar dit druktemakertje!
    Dit weekend op kraambezoek bij beste vriendin, heel fijn uitje :) en vanaf volgend weekend zal babykamer af zijn joehoeee

LaQueen likes this.
  16. Lylytje86

Lylytje86 Actief lid

Jul 22, 2023
    301
    264
    63
    Female
    België
    Mijn zoontjes amuseren zich blijkbaar goed met mijn buik.

Attached Files:

Bijtje90, Minimensje83 and LaQueen like this.
  17. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    Hahaha, leuk dat ze er op die manier mee bezig zijn!

Lylytje86 likes this.
  18. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    Mijn lichaam is zich blijkbaar aan het voorbereiden op de komst van de kleine. Ik heb felle steken in m’n borsten (hoeft niet van mij, ik wil geen borstvoeding geven) & af en toe verlies ik een beetje van de slijmprop. Gelukkig zegt het niets verder, maar het had van mij best nog even mogen wachten.:|

Minimensje83 likes this.
  19. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

Jan 29, 2021
    1,387
    1,716
    113
    Female
    Vorig jaar zaten wij in het Heijderbos ook aan de rand van het park en hebben we ook zo'n golfkar gehuurd. Echter ideaal!

We zitten nu in Erperheide en dat is niet zo'n heel groot park en we zitten best dichtbij alle leuke dingen. Zo'n kar huren is nu dus financieel niet echt aantrekkelijk.

Alles bij elkaar is het toch heel pittig, want wat je zegt; je wilt toch ook dat je kind een leuke vakantie heeft en het is zonde van je verblijf als je alleen maar in je huisje blijft.
    Gelukkig gaat mijn zoontje tussen de middag nog naar bed, en ik dus ook. En savonds lig ik in 22.00 uur in bed. Saai misschien, maar ja, mijn peuter wordt wel gewoon om 7.15 wakker.

Ik kijk wel al een beetje uit naar volgende week; peuter lekker naar t KDV en ik gewoon thuis niks doen :roflmao::roflmao:

Minimensje83 and LaQueen like this.
  20. LotjeNmD

LotjeNmD Actief lid

Mar 1, 2023
    267
    390
    63
    Female
    Na afgelopen donderdag nog regelmatig pijnlijke harde buiken. Meestal juist overdag als ik even rustig ga zitten of liggen. Kleine is ook heel actief en duwt het liefst zijn billen of benen tegen mijn ribben. Merk meer druk bij mijn bekkenbodem, maar hij daalt nog niet echt in ofzo. Mijn bekken gaat nu juist beter dan 10 weken geleden gek genoeg. Ik kan weer meer lopen en zwemmen gaat ook weer vlotter. Dit is echt mijn meest vreemde zwangerschap tot nu toe van de 5, haha. Waar ik ook happy van werd is de weegschaal. Pas 10 kilo aangekomen. De vorige keer was ik aan het einde 20 kilo aangekomen en die raakte ik niet zomaar kwijt. Dit is nu een beter vooruitzicht. Vrijdag nog een halve dag werken en dan verlof!

Minimensje83 likes this.

Share This Page