Nee 2 dan en eentje waarbij die helemaal weg was zeg maar .. hoe heet dat? Nieuwe maan ofzo … Anyway leek me wel toepasselijk dus doe die 25e maar
Ok hoop dat ze met die crème en bevalling weg gaan want gezien dat het een pijnlijke ingreep is. Pffff
♡ Uitgerekend 1 - 15 April 2024 ♡ 29 maart Kippie13 - 39 jaar - 2e kindje ♡ GhostRocker - 32 jaar - 1e kindje ♡ 1 april Sm1990 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 april LaQueen - 32 jaar - 3e kindje ♡ 4 april Manderijntje - 33 jaar - 3e kindje ♡ Leeuwtje01 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡♡ WannabeMammi - 37 jaar - 1e kindje ♡ 5 april Lylytje86 - 37 jaar - 5e kindje ♡ Aylert - 30 jaar - 2e & 3e kindje ♡♡ 6 april Marie1990 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Flowyflower - 25 jaar- 1e kindje ♡ Jasmijn1 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 7 april Minimensje83 - 39 jaar - 3e kindje (4e in gezin en 1e samen) ♡ 8 april Kelly95 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 9 april LotjeNmD - 34 jaar - 5e kindje ♡ TT5001 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 13 april Esthervis - 34 jaar - 1e kindje ♡ 15 april Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 16 april Bijtje90 - 33 jaar - 2e kindje ♡ ----------------------------------------- jongen (16) | meisje (7) | verrassing (0) In liefdevolle herinnering 92anoniem ⭐️ bij 9+2 Geriatertje ⭐ M. bij 16+4 ⭐ O. bij 18+5 Afspraken: Maart: 14/3: GhostRocker - 17.00u groeiecho (37+6wk) 15/3: Lylytje86 - 10.00u cerclage uithalen ( 37wk ) 19/3: LotjeNmD - 10.00u controle 20/3: LaQueen - 13.40u controle VK 21/3: Kippie13 - 13.10u controle VK + ev strippen 26/3: Kippie13 - 9.50u controle VK + strippen ----------------------------------------- ♡ Geboren! ♡ Bevaldatum - lidnaam - termijn - letter baby ----------------------------------------- HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [tot en met de] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie'
Ik was nog door mijn collega's uitgenodigd om mee te gaan met teamuitje. Alleen uit eten, dus dat leek mij wel leuk. Is de datum 19 april geworden. Heb hem in mijn agenda gezet, maar geen idee of ik dat nog ga redden, haha. En anders koffertje mee in de auto, want het is een half uurtje rijden. Vandaag bij het zwemmen ook ineens veel mensen die vroegen hoe lang ik nog moet. Blijkbaar zie ik eruit alsof ik op springen sta. Mag van mij nog wel even duren hoor. Geniet nog zo van de bewegingen in mijn buik en het is mijn laatste, dus alle kwaaltjes neem ik voor lief. Zo dichtbij als onze kindjes nu zijn, zullen ze hierna nooit meer zijn Allebei een eigen persoonlijkheid, maar toch samen één!
♡ Uitgerekend 1 - 15 April 2024 ♡ 29 maart Kippie13 - 39 jaar - 2e kindje ♡ GhostRocker - 32 jaar - 1e kindje ♡ 1 april Sm1990 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 april LaQueen - 32 jaar - 3e kindje ♡ 4 april Manderijntje - 33 jaar - 3e kindje ♡ Leeuwtje01 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡♡ WannabeMammi - 37 jaar - 1e kindje ♡ 5 april Lylytje86 - 37 jaar - 5e kindje ♡ Aylert - 30 jaar - 2e & 3e kindje ♡♡ 6 april Marie1990 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Flowyflower - 25 jaar- 1e kindje ♡ Jasmijn1 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 7 april Minimensje83 - 39 jaar - 3e kindje (4e in gezin en 1e samen) ♡ 8 april Kelly95 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 9 april LotjeNmD - 34 jaar - 5e kindje ♡ TT5001 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 13 april Esthervis - 34 jaar - 1e kindje ♡ 15 april Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 16 april Bijtje90 - 33 jaar - 2e kindje ♡ ----------------------------------------- jongen (16) | meisje (7) | verrassing (0) In liefdevolle herinnering 92anoniem ⭐️ bij 9+2 Geriatertje ⭐ M. bij 16+4 ⭐ O. bij 18+5 Afspraken: Maart: 14/3: GhostRocker - 17.00u groeiecho (37+6wk) 15/3: Lylytje86 - 10.00u cerclage uithalen ( 37wk ) 19/3: LotjeNmD - 10.00u controle 19/3: bijtje90 - 09.30u (eerste) echo ziekenhuis ivm overdragen vanwege “positieve discongruentie” 20/3: LaQueen - 13.40u controle VK 21/3: Kippie13 - 13.10u controle VK + ev strippen 22/3: Bijtje90 - 09.45u eerste afspraak ziekenhuis 26/3: Kippie13 - 9.50u controle VK + strippen ----------------------------------------- ♡ Geboren! ♡ Bevaldatum - lidnaam - termijn - letter baby ----------------------------------------- HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [tot en met de] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie'
Wij hebben ook weer controle gehad vandaag. Onze jongen doet het nog altijd goed en is geschat op 3500g. We hebben nu ook een einddatum gekregen waarop ik ingeleid wordt indien hij zich niet vroeger meldt. Ze willen mij toch niet over de 40 weken laten gaan (door de zwangerschapsdiabetes en redelijk hoog gewicht van de baby) dus 28 maart is de uiterste datum waarop we onze zoon zullen ontmoeten. Ze heeft ook eens gekeken of ik al eventueel opening had en blijkbaar zit ik al op 3cm. Mijn bmh is ook nog een 3-tal cm lang dus eigenlijk zegt het nog niet zo veel. Al kan dat wel snel gaan ook natuurlijk. Ik hoop nog altijd dat hij zich vanzelf wat vroeger aan dient maar zo’n einddatum geeft ook ergens wat rust in mijn hoofd. Ik heb nogal graag controle over wat er te gebeuren staat. Ook al is het nog altijd een heel onvoorspelbaar iets.
Nog een weekje en dan m’n eerste afspraak bij de verloskundige in het ziekenhuis na het overdragen vanuit de eerstelijns verloskundige. Ben benieuwd of ze vanuit het ziekenhuis net zoveel spoed hebben met inleiden als vanuit de eerstelijns verloskundige. Ik denk het niet want moest op deze afspraak ook 2,5 week wachten (ben dan 36w3d), terwijl de eerstelijns verloskundige inleiden bij 37w wil dat het ziekenhuis gaat inleiden. Ben benieuwd!
♡ Uitgerekend 1 - 15 April 2024 ♡ 29 maart Kippie13 - 39 jaar - 2e kindje ♡ GhostRocker - 32 jaar - 1e kindje ♡ 1 april Sm1990 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 april LaQueen - 32 jaar - 3e kindje ♡ 4 april Manderijntje - 33 jaar - 3e kindje ♡ Leeuwtje01 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡♡ WannabeMammi - 37 jaar - 1e kindje ♡ 5 april Lylytje86 - 37 jaar - 5e kindje ♡ Aylert - 30 jaar - 2e & 3e kindje ♡♡ 6 april Marie1990 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Flowyflower - 25 jaar- 1e kindje ♡ Jasmijn1 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 7 april Minimensje83 - 39 jaar - 3e kindje (4e in gezin en 1e samen) ♡ 8 april Kelly95 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 9 april LotjeNmD - 34 jaar - 5e kindje ♡ TT5001 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 13 april Esthervis - 34 jaar - 1e kindje ♡ 15 april Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 16 april Bijtje90 - 33 jaar - 2e kindje ♡ ----------------------------------------- jongen (16) | meisje (7) | verrassing (0) In liefdevolle herinnering 92anoniem ⭐️ bij 9+2 Geriatertje ⭐ M. bij 16+4 ⭐ O. bij 18+5 Afspraken: Maart: 14/3: GhostRocker - 17.00u groeiecho (37+6wk) 15/3: Lylytje86 - 10.00u cerclage uithalen ( 37wk ) 19/3: LotjeNmD - 10.00u controle 19/3: bijtje90 - 09.30u (eerste) echo ziekenhuis ivm overdragen vanwege “positieve discongruentie” 20/3: LaQueen - 13.40u controle VK 21/3: Kippie13 - 13.10u controle VK + ev strippen 22/3: Bijtje90 - 09.45u eerste afspraak ziekenhuis 26/3: Kippie13 - 9.50u controle VK + strippen 27/3: GhostRocker - 9u laatste controle 28/3: GhostRocker - 6u30 inleiding ----------------------------------------- ♡ Geboren! ♡ Bevaldatum - lidnaam - termijn - letter baby ----------------------------------------- HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [tot en met de] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie'
Wel heel jammer dat je VK niet zo fijn reageerd. Ik snap ook niet perse waarom sommige vk's dit doen. We zijn niet achterlijk en ons bewust van eventuele risico's. Uiteindelijk is onze toestemming nodig, ook voor zogenaamde protocollen.. Vrouwen krijgen 9 van de 10 keer niet het hele verhaal te horen wat betreft risico's en/of voordelen van alles wat gedaan wordt. Ik reageer onwijs sterk op alle soorten hormonen en zeker op alle synthetische. De pil ook bv. De oxytocineprik wilde ik bij de tweede ook niet meer hebben, ondanks grotere kans op sowieso extra bloedingen (vanwege poliepen etc.). Mijn vk was daar helemaal oke mee. Ze heeft ook extra lang gewacht maar toen ik toch heftiger ging bloeden heeft ze uitdrukkelijk 2x toestemming gevraagd om de prik zetten. 1x of het oke is en nog een keer net voor het zetten. En het feit dat ze juist mijn keuzes respecteerde zorgde er voor dat ik haar judgement kon vertrouwen en ik me net zo geborgen voelde. In het geboortebericht las ik later dat ze de vermeerde bloeding al eerder merkte maar dus niets zei en ze nog 10 minuten heeft gewacht. Uiteindelijk heeft ze ook maar een halve hoeveelheid geprikt. Ik vond dat achteraf gezien onwijs mooi en bevestigde het gevoel van vertrouwen. En ik had dus ook het gevoel van: zie je nou wel, het kàn ook anders. Ik hoop voor jou dat het allemaal niet nodig blijkt en jullie optimaal kunnen genieten zonder verstoringen.
Wat hebben veel van jullie opeens een afspraak dat wel eens tot een geboorte zou kunnen leiden over 2 weken! Begint nu wel opeens heel erg ‘echt’ te worden! Die van mij loopt al een ruim uur onrustig in m’n buik te doen wat harde buiken en voorweeën oplevert. Echt een feestje in m’n buik.. nu de bewegingen pijnlijk zijn weet ik zeker dat ik het straks als hij uit de buik is toch niet ga missen en tegelijkertijd probeer ik de laatste fase heel bewust mee te maken omdat het voor ons ook echt de laatste is.
Haha jaaa niet normaal! Nog max 2 weken waarschijnlijk voor mij. Heel apart om te beseffen. Ineens dacht ik; "Hmm, ik denk dat ik dit weekend nog wel de laatste dingen maar moet gaan fixen!" (Co-sleeper neerzetten, box in elkaar, waterafstotende molton op m'n bed, wipstoel in elkaar) Hier ook een heeeeel drukke baby in mn buik vandaag. Zo jammer dat je hier geen filmpjes kan uploaden! Ik ga het bewegen waarschijnlijk niet zo missen, want ik word er echt een beetje chagrijnig van. Pijnlijke trappen richting de uitgang en hij ligt continu te duwen onder mijn ribben. Ik ben ook helemaal klaar met alle kwaaltjes die erbij gekomen zijn. Maar ik zie stiekem wel een beetje op tegen de pijn van de weeën
Ik zie daar ook wel lichtelijk tegenop ja.. hopelijk bevallen we snel en zijn we er snel van af! Ik hoop dat de frambozenbladthee z’n werk gaat doen haha
Met de bevalling krijg je er eerder meer bij ben ik bang … maar 9 van de 10 keer slinken ze weer en dan is er nog wel een friebeltje zeg maar maar daar heb je geen last meer van. Alleen als ze net ontstaan doen ze pijn. Gewoon even aankijken zou ik zeggen
Zo'n friebeltje heet een mariske, en die gaan helaas niet vanzelf weg. Je kan ze laten verwijderen, maar dat schijnt nogal een pittige ingreep te zijn. Het is een ingreep die ik wel zou willen (en ook wel nodig heb, vind ik zelf), maar waar ik echt tegenop zie. Misschien dat ik het na deze zwangerschap wel aan durf. Eindelijk van die lelijke krengen af!
nee klopt dat is waar ze gaan niet meer weg maar ik heb er ook geen last van dus ik laat ze maar .. want die ingreep is inderdaad niet fijn genoeg gedoe aan het lijf gehad hier dus hier is altijd de afweging of het hoogstnoodzakelijk is Charmant is het niet inderdaad ..
Veel succes @Lylytje86! Hier iedere uur gezien vannacht, had geloof ik indalingsweeën/oefenweeën. Maar heb zo onderhand zo veel klachten en kwaaltjes dat ik geen besef meer heb waarom ik nou wakker word en waar ik nou precies pijn heb. Gelukkig lig ik al 2 dagen vroeg in bed en had ik gisteren nog een dutje gedaan overdag, dus voel me best uitgerust. Ik mag officieel thuis bevallen sinds vandaag. Maar hoop dat ze nog even tot week 39 wacht.