Ik kan je de hand schudden. Ik heb vannacht maar even een kopje thee met melk en honing gemaakt en ben even een half uurtje tv gaan kijken omdat ik niet meer in slaap kon vallen. Toch bijzonder dat je vanaf 36/37 weken opeens duidelijk voelt dat het de laatste loodjes zijn waar ze het altijd over hebben.
Dank u zit al in ziekenhuis eerst aan monitor en dan cerclage uithalen dan weer monitor en zien wat het geef. Ik heb zo een stress.
Ik vind ze echt verschrikkelijk lelijk! Ik heb er geen last van in de zin van pijn, maar wel qua hygiëne. Wat een gedoe. En ik ben nog vrijgezel, dus vind dat ook wel een dingetje qua intimiteit in de toekomst
Ja dat snap ik heel goed! Hier ook weer tijdje alleenstaand geweest maar je komt wel op een leeftijd dat ook de mannen snappen dat niet alles meer is zoals je 18 was haha! Maar begrijp heel goed dat het voor jezelf niet fijn voelt hoor. Sexy is echt anders
Hij is eruit ze hebben mij afschuwelijk pijn gedaan pffff. Nu weer monitor hier en daar harde buiken maar ik denk het niet zoals mijn voorgevoel dat het voor vandaag zal zijn.
Wat vervelend dat je alvast zoveel pijn hebt moeten ondergaan! Hopelijk blijft de kleine nog eventjes zitten!
Haha ja het is echt bijzonder dat je lichaam gevoelsmatig alles uit de kast trekt die laatste paar weken. Ik denk soms dat het ook mentale voorbereiding is op de bevalling. Ik kwam bij beide op een punt dat ik dacht; jeetje laat die bevalling maar eindelijk beginnen. Dan weten we in ieder geval dat het einde aan zicht is en de pijn heeft een eind. Tot de eerste echte pijnlijke wee. Maar ik denk dat ik de volgende slechte nacht ook gewoon uit bed ga. De nachten duren anders ook zo lang.
Oh jeetje wat naar van de pijn! Hopelijk wordt het snel rustiger en kun je toch nog even bij komen van de pijn en spanning!
♡ Uitgerekend 1 - 15 April 2024 ♡ 29 maart Kippie13 - 39 jaar - 2e kindje ♡ GhostRocker - 32 jaar - 1e kindje ♡ 1 april Sm1990 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 april LaQueen - 32 jaar - 3e kindje ♡ 4 april Manderijntje - 33 jaar - 3e kindje ♡ Leeuwtje01 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡♡ WannabeMammi - 37 jaar - 1e kindje ♡ 5 april Lylytje86 - 37 jaar - 5e kindje ♡ Aylert - 30 jaar - 2e & 3e kindje ♡♡ 6 april Marie1990 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Flowyflower - 25 jaar- 1e kindje ♡ Jasmijn1 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 7 april Minimensje83 - 39 jaar - 3e kindje (4e in gezin en 1e samen) ♡ 8 april Kelly95 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 9 april LotjeNmD - 34 jaar - 5e kindje ♡ TT5001 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 13 april Esthervis - 34 jaar - 1e kindje ♡ 15 april Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 16 april Bijtje90 - 33 jaar - 2e kindje ♡ ----------------------------------------- jongen (16) | meisje (7) | verrassing (0) In liefdevolle herinnering 92anoniem ⭐️ bij 9+2 Geriatertje ⭐ M. bij 16+4 ⭐ O. bij 18+5 Afspraken: Maart: 14/3: GhostRocker - 17.00u groeiecho (37+6wk) 15/3: Lylytje86 - 10.00u cerclage uithalen ( 37wk ) 19/3: LotjeNmD - 10.00u controle 19/3: bijtje90 - 09.30u (eerste) echo ziekenhuis ivm overdragen vanwege “positieve discongruentie” 20/3: LaQueen - 13.40u controle VK 21/3: Kippie13 - 13.10u controle VK + ev strippen 22/3: Bijtje90 - 09.45u eerste afspraak ziekenhuis 26/3: Kippie13 - 9.50u controle VK + strippen 27/3: GhostRocker - 9u laatste controle 28/3: GhostRocker - 6u30 inleiding ----------------------------------------- ♡ Geboren! ♡ Bevaldatum - lidnaam - termijn - letter baby 14-03-2024 - Leeuwtje01 - 37 weken - W & H ----------------------------------------- HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [tot en met de] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie'
Gisteren was het zover, onze geplande keizersnede. Het ging enorm snel en rond 08:40 zijn W & H geboren. Ze doen het goed. Ons meisje is wel enorm klein en met P0,16 geboren. Maar enorm pittig en drinkt al gelijk aan de borst en weet goed temp te houden. Ons jongetje is op P19 geboren maar heeft juist wat meer ondersteuning nodig door de keizersnede. Wij zitten op een enorm blauw/roze wolk en laten ons goed verzorgen in het zkh
Wat gaaf!! Van harte gefeliciteerd!! Hopelijk is de kleine man ook snel nog wat bijgetrokken, is ook niet niets zo. Zorg goed voor jezelf en knuffel se!
Ooh gefeliciteerd! Geniet van beide baby’s en hopelijk zijn ze beide snel sterk genoeg om thuis verder te genieten. Laat jullie maar goed verzorgen in het ziekenhuis.
Wat een ukkies, maar fijn dat ze het toch nog zo goed doen. Van harte gefeliciteerd met de kleintjes! Toch mooi dat het eerste bevalnieuws in dit topic gewoon keurig met 37w is, zelfs de tweeling! Welke letter is voor jullie zoon en welke voor jullie dochter?
Proficiat aan jullie voor mij is het helaas niet voor vandaag wat teleurgesteld want had alles in mijn hoofd ingepland en alles kwam perfect uit maar toch nog niet bevallen nu is het ons afwachten.
Gefeliciteerd!! Lekker laten verzorgen en fijn dat je dochter iig goed wil drinken. Je zoon nog even verder op weg helpen en hopelijk snel beiden goed drinkend (en groeiend!)
Snap dat het teleurstelling is door eerdere ervaringen. De kleine kan ook gewoon nog 3 weken blijven zitten toch?
We hebben een datum! Vind dit echt zo raar dat je gewoon de geboortedatum weet. We kunnen aftellen .. nog 10 nachtjes!
Ik vind het ook heel bizar dat we nu in de fase zitten dat er iedere dag spontaan een kindje kan komen! Zeker nu @Kippie13 en @GhostRocker al 38(!) weken zwanger zijn. Maanden naartoe geleefd en nu zijn we gewoon in de periode beland waarop we ze gaan ontmoeten! Maar dus voor jullie zeker weten een ‘volle maan’ kindje haha.