♡ Uitgerekend 1 - 15 April 2024 ♡

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kippie13, Jul 24, 2023.

1. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    Jeetje, naar dat het zoveel moeite kostte! Maar.. 5cm, dus jullie gaan haar gauw ontmoeten!❤️ Je bent al op de helft! Succes met de andere 5cm!

2. Lylytje86

Lylytje86 Actief lid

Jul 22, 2023
    301
    264
    63
    Female
    België
    Onze meisje Gemma is vandaag geboren om 16u15 ze doet het heel goed eet la goed aan de borst. We zijn hier allemaal blij nu nog de ontmoeting met de broers en zussen.

3. Lylytje86

Lylytje86 Actief lid

Jul 22, 2023
    301
    264
    63
    Female
    België
    Onze Gemma

Attached Files:

4. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

Jan 29, 2021
    1,387
    1,716
    113
    Female
    Toch nog snel gegaan dan! Een zondagskind!

Welkom kleine meid!

Lylytje86 likes this.
  5. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,757
    1,067
    113
    Female
    Awww poepie!! Wat fijn! Van harte gefeliciteerd en mooie naam!

Lylytje86 likes this.
  6. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    Dat heb je snel gedaan! Van harte met jullie dochter!

Lylytje86 likes this.
  7. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

Jan 23, 2014
    1,168
    1,332
    113
    @Lylytje86 van harte gefeliciteerd! Geniet van de mooie tijd samen.

Lylytje86 likes this.
  8. Lylytje86

Lylytje86 Actief lid

Jul 22, 2023
    301
    264
    63
    Female
    België
    Dank u en succes voor jij morgen.

9. LotjeNmD

LotjeNmD Actief lid

Mar 1, 2023
    267
    390
    63
    Female
    Gefeliciteerd! Eindelijk genieten! Leuke naam ook:)

Lylytje86 likes this.
  10. umm N

umm N Lid

Feb 23, 2017
    84
    577
    83
    Female
    Hi dames! hier een stille lezer..:oops: uitgerekend 30 maart. Afgelopen nacht is onze zoon geboren! Heel veel succes allemaal met de laatste loodjes!!

Bijtje90, LotjeNmD, Kippie13 and 4 others like this.
  11. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,757
    1,067
    113
    Female
    Van harte!!

Wij zijn er klaar voor! De kinderen kwamen hiep hiep hieperdepiep bij papa vandaan gisteravond haha…wat een spanning. Zo mooi hoe ze er mee bezig zijn. Ik voel me als een 7 jarige die jarig is en zo zijn eerste kadootje mag open maken geloof ik :)

umm N, Lylytje86 and Manderijntje like this.
  12. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    Heel veel succes vandaag en geniet van jullie eerste ontmoeting!

13. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    Van harte gefeliciteerd! Hopelijk is de bevalling goed verlopen en mogen jullie nu genieten!

umm N likes this.
  14. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    Hier dit keer weer een goed nachtje gehad! Zoon net wel kletsnat (vannacht in bed geplast in slaap) terwijl hij uiteraard gisteren net een schoon bed had gekregen.:roflmao:

Baby heeft zich aan de afspraak gehouden nog even te blijven zitten, ik heb straks mijn (voorlopig) laatste afspraak bij de nagelstyliste.:D Ik voel wel buikpijn dus m’n lichaam is wel weer aan het voorbereiden op de naderende bevalling. Kijken of het een kwestie van dagen wordt of dat ik de VK volgende week kan bellen om te strippen omdat hij nog lekker warm zit.:p

Hebben jullie de vooruitzichten voor volgend weekend gezien? Het wordt zo prachtig weer!

15. Manderijntje

Jan 23, 2014
    1,168
    1,332
    113
    Veel succes vandaag!

16. Manderijntje

Jan 23, 2014
    1,168
    1,332
    113
    Hier is het best rustig. Geen harde buiken, geen voorweeën. Wel is ze wat ingedaald dus heb nu opeens weer meer bewegingsruimte en minder pijn. Dat is wel heel fijn.

Mijn ouders vliegen vanavond over voor 8 weken, die komen voor (eigenlijk na) de bevalling, daar heb ik wel heel veel zin in. En een portie gezonde spanning natuurlijk, want ik ben benieuwd hoe ik het ga ervaren zo lang met m'n ouders. Nu zullen ze tussendoor echt nog wel 2x een weekje oid weg zijn, dus het zal allemaal wel meevallen. Maar ik merk dat ik er wel een beetje bezig mee ben, alhoewel het natuurlijk niet voor niets is dat ze komen. Ik heb, zeker de eerste 3/4 weken na de bevalling wel echt ondersteuning nodig in het huishouden en vooral de andere 2 kinderen, afspraken, therapie, sport. Mijn man kan helaas niet zo lang thuisblijven en anders ben ik bang te snel te veel te gaan doen. En heel eerlijk, ik gun mijn man ook eens een minder hectische kraamtijd als bij de eerste 2 waarin hij ook ruimte heeft voor zijn rust en het genieten. Bij de andere 2 was hij vooral aan het regelen en zorgen.

LaQueen and Minimensje83 like this.
  17. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

Jan 29, 2021
    1,387
    1,716
    113
    Female
    Hier nog steeds alles rustig, maar ik heb net voor de zekerheid toch alvast de laatste foto uit mijn serie gemaakt. :roflmao:

De oudste kwam ook direct na de 2e strippoging en aangezien ik morgen weer gestript word, wilde ik de gok niet nemen.

9 maanden.jpg
    Buik-9.jpg

Als ie er vrijdag nog steeds in zit, maak ik wel een nieuwe foto :roflmao:

18. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    @Manderijntje Wat fijn dat je ouders zo lang naar Nederland komen en je kunnen helpen die eerste weken!

@Kippie13 Toch mooi zo’n reeks aan maand foto’s, leuke herinnering voor later! Ik hoop voor jou dat hij morgen na het strippen wel zin heeft om te komen!

Mijn nagels zijn weer gedaan dus vanaf nu is hij welkom!:p Van het zitten daar wel opeens enorme last van m’n onderrug dus nu maar weer met een kruikje op de bank.:rolleyes: Opeens kreeg ik een hele erge McDonald’s craving dus nu het nog kan heb ik daar vandaag maar even aan toegegeven.:|

Manderijntje and Kippie13 like this.
  19. Leeuwtje01

Leeuwtje01 Actief lid

Feb 1, 2021
    219
    328
    63
    Female
    Gefeliciteerd met het mooie baby nieuws!!! Wat spannend nu wanneer de rest zich gaat aandienen.

Wij zijn sinds eind vorige week heerlijk thuis met de twins. Ze zijn tot nu toe mega zen en makkelijk en daar genieten we vollop van, voor zolang het duurt. Weten uit ervaring inmiddels dat het ineens kan omslaan :roflmao:

Kelly95 and LaQueen like this.
  20. Manderijntje

Jan 23, 2014
    1,168
    1,332
    113
    @Kippie13: wat een mooie fotoreeks is dat geworden zeg, prachtig. Leuk aandenken aan de zs.

@LaQueen: fijn dat de nagels weer goed zitten! Haren goed (je was nog kort geleden ook bij de kapper toch?), nagels goed, huis waarschijnlijk al weken op orde. Nu mag je bevallen. :thumup: Raar fenomeen eigenlijk, ik denk bij alles wat ik doe nog even dit voor de bevalling, nog even dat, alsof we nooit meer tijd ergens voor gaan hebben. :roflmao:

@Leeuwtje01: welkom thuis en wat fijn dat het zo gaat! Geniet zo lang het aanhoudt en ik hoop voor jullie nog heeeeel lang. :D

Kippie13 likes this.

Share This Page