Hopelijk vannacht een betere nacht! Of een baby Kids zijn even in het ziekenhuis geweest. Dochter is echt straalverliefd. Oudste zoon (autisme) weet niet wat hij moet nog. Hij kan zich nog geen beeld vormen. Net thuis gekomen en hij heeft ons plat geknuffeld. Terug naar de vaste structuur en hij heeft de baby even ‘geaaid’. Heeft wel vol trots op school de helft van onze kraambezoek kadootjes uitgedeeld haha! En zijn beste vriend heeft ie morgen uitgenodigd dus daar zeggen we even geen nee tegen De middelste heeft bij mama niet lang geleden nog een zusje gehad. Die zit er tussenin … ‘hij doet nog niks, wordt straks wel leuk hoor als ik met hem kan spelen’ dus vanalles wat fijn nieuws! Hopelijk de groei echo ook weer wat beter dan straks. Beetje gerustgesteld?
vannacht weer een verschrikkelijke nacht gehad. Geslapen van 22.30 tot uiterlijk 2.30 en vanaf dat moment steeds hele onregelmatige krampen/harde buiken/(voor)weeën waar ik echt niet meer door kon slapen. Steeds weg dommelen en wakker worden van de pijn. Te weinig regelmaat om de VK te bellen of om een weeëntimer aan te zetten. Te veel om er doorheen te kunnen slapen. Pffff.
Mooi om te lezen! Schattig dat de middelste de andere 2 alvast vertelt dat het echt leuk wordt. En ook de reactie van de andere 2 zijn even mooi op hun eigen manier. Nu lekker genieten als gezin van meestal 6 en soms 3!
Ohhhh dit is zo herkenbaar, dit had ik dus de nacht hiervoor! Hopelijk vandaag eindelijk een zetje dat je wel gaat helpen! Althans.. lukt het je vandaag lichamelijk of ben je te gesloopt? Gisteren was ik dat namelijk wel en was wel blij dat het toen niet begon. Afgelopen avond wel weer vervelende harde buiken hier, maar uiteindelijk gewoon in slaap gevallen en op 2x plassen na prima geslapen! En echt.. het gevoel van hoe ik nu wakker ben geworden is zo anders en ik voel mij mentaal vandaag ook wel weer sterker daardoor. Ik merk wel - nu we voorbij de 39 weken zijn - het toch wel elke dag een beetje spannend is omdat het zomaar kan beginnen. En toch blijf ik denken dat hij nog wel een paar dagen blijft zitten. De kinderen voelen die spanning ook en ik merk het ook elke dag duidelijk aan hun gedrag nu. Vooral dochter is moe van de spanning en alles is haar nu telkens te veel. Hopelijk kunnen we ze snel verrassen met een klein broertje!
Ja absoluut! Voel & zie ook echt wel dat m’n buik is gegroeid ten opzichte van vorig week. Dus m’n gevoel nu zegt dat hij goed aan het groeien is en dat ze mij gewoon door laten lopen. Rust = dan toch echt key geweest Jij succes met je allerlaatste loodjes & hoop voor je dat de kleine zich snel meld. [QUOTE="Minimensje83, post: 24841857, member: 82475" fijn nieuws! Hopelijk de groei echo ook weer wat beter dan straks. Beetje gerustgesteld?[/QUOTE] jaaa ik ben heel erg gerustgesteld gister voelde ik hem ook meer bewegen dus dat stelt sowieso gerust.
Ze zijn hier allemaal zot van hun zusje. Eerste nacht thuis en was beter dan in het ziekenhuis mijn bedje terug gevonden. Ze doet het allesinds heel goed. Zondag is het haar doop op Paasdag een mooie dag.
♡ Uitgerekend 1 - 15 April 2024 ♡ 29 maart Kippie13 - 39 jaar - 2e kindje ♡ GhostRocker - 32 jaar - 1e kindje ♡ 1 april Sm1990 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 april LaQueen - 32 jaar - 3e kindje ♡ 4 april Manderijntje - 33 jaar - 3e kindje ♡ Leeuwtje01 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡♡ WannabeMammi - 37 jaar - 1e kindje ♡ 5 april Lylytje86 - 37 jaar - 5e kindje ♡ Aylert - 30 jaar - 2e & 3e kindje ♡♡ 6 april Marie1990 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Flowyflower - 25 jaar- 1e kindje ♡ Jasmijn1 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 7 april Minimensje83 - 39 jaar - 3e kindje (4e in gezin en 1e samen) ♡ 8 april Kelly95 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 9 april LotjeNmD - 34 jaar - 5e kindje ♡ TT5001 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 13 april Esthervis - 34 jaar - 1e kindje ♡ 15 april Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 16 april Bijtje90 - 33 jaar - 2e kindje ♡ ----------------------------------------- jongen (16) | meisje (7) | verrassing (0) In liefdevolle herinnering 92anoniem ⭐️ bij 9+2 Geriatertje ⭐ M. bij 16+4 ⭐ O. bij 18+5 Afspraken: April: 3/4: LotjeNmD - 14.20u controle VK 3/4: LaQueen - controle VK + strippen (40+1) ----------------------------------------- ♡ Geboren! ♡ 14/03/2024 - Leeuwtje01 - 37w - W & H 21/03/2024 - GhostRocker - 38+6w - J 24/03/2024 - Lylytje86 - 38+3w - G 25/03/2024 - Minimensje83 - 38+1w - A ----------------------------------------- HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [tot en met de] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie’
@Kippie13 Hoe is het nu? Hier zojuist weer controle gehad. Bloeddruk was randje, maar ik heb thuis een bloeddrukmeter liggen en moet het zelf goed in de gaten houden. Als ik mij verder niet ziek begin te voelen, geen druk rond de borst krijg en geen vervelende hoofdpijn dan zou het maar zo de aanloop naar een naderende bevalling kunnen zijn zei ze. Dat kan een kwestie van uren of nog een paar dagen zijn. Spannend, we wachten af! Als hij woensdag nog steeds lekker warm zit komen ze voor controle bij mij thuis en gaan ze strippen op mijn verzoek. Het geeft wel rust dat die afspraak alvast staat.
♡ Uitgerekend 1 - 15 April 2024 ♡ 29 maart Kippie13 - 39 jaar - 2e kindje ♡ GhostRocker - 32 jaar - 1e kindje ♡ 1 april Sm1990 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 april LaQueen - 32 jaar - 3e kindje ♡ 4 april Manderijntje - 33 jaar - 3e kindje ♡ Leeuwtje01 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡♡ WannabeMammi - 37 jaar - 1e kindje ♡ 5 april Lylytje86 - 37 jaar - 5e kindje ♡ Aylert - 30 jaar - 2e & 3e kindje ♡♡ 6 april Marie1990 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Flowyflower - 25 jaar- 1e kindje ♡ Jasmijn1 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 7 april Minimensje83 - 39 jaar - 3e kindje (4e in gezin en 1e samen) ♡ 8 april Kelly95 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 9 april LotjeNmD - 34 jaar - 5e kindje ♡ TT5001 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 13 april Esthervis - 34 jaar - 1e kindje ♡ 15 april Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 16 april Bijtje90 - 33 jaar - 2e kindje ♡ ----------------------------------------- jongen (16) | meisje (7) | verrassing (0) In liefdevolle herinnering 92anoniem ⭐️ bij 9+2 Geriatertje ⭐ M. bij 16+4 ⭐ O. bij 18+5 Afspraken: April: 3/4: LotjeNmD - 14.20u controle VK (39+1) 3/4: LaQueen - controle VK + strippen (40+1) 9/4: LotjeNmD - 12.00u controle VK (40) ----------------------------------------- ♡ Geboren! ♡ 14/03/2024 - Leeuwtje01 - 37w - W & H 21/03/2024 - GhostRocker - 38+6w - J 24/03/2024 - Lylytje86 - 38+3w - G 25/03/2024 - Minimensje83 - 38+1w - A ----------------------------------------- HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [tot en met de] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie’
Vandaag om 13:24 is O.din L.enn geboren 4040gr en 52 cm Ik zal later wat meer delen over de bevalling (heel fijn en vlot!) maar nu eerst: sushi eten!!
Wat goed! Van harte gefeliciteerd met je tweede zoontje! En ook positief om te lezen dat het een fijne bevalling was. Ik had al zo’n vermoeden aangezien je niet meer had gereageerd.
♡ Uitgerekend 1 - 15 April 2024 ♡ 29 maart Kippie13 - 39 jaar - 2e kindje ♡ GhostRocker - 32 jaar - 1e kindje ♡ 1 april Sm1990 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 april LaQueen - 32 jaar - 3e kindje ♡ 4 april Manderijntje - 33 jaar - 3e kindje ♡ Leeuwtje01 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡♡ WannabeMammi - 37 jaar - 1e kindje ♡ 5 april Lylytje86 - 37 jaar - 5e kindje ♡ Aylert - 30 jaar - 2e & 3e kindje ♡♡ 6 april Marie1990 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Flowyflower - 25 jaar- 1e kindje ♡ Jasmijn1 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 7 april Minimensje83 - 39 jaar - 3e kindje (4e in gezin en 1e samen) ♡ 8 april Kelly95 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 9 april LotjeNmD - 34 jaar - 5e kindje ♡ TT5001 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 13 april Esthervis - 34 jaar - 1e kindje ♡ 15 april Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 16 april Bijtje90 - 33 jaar - 2e kindje ♡ ----------------------------------------- jongen (16) | meisje (7) | verrassing (0) In liefdevolle herinnering 92anoniem ⭐️ bij 9+2 Geriatertje ⭐ M. bij 16+4 ⭐ O. bij 18+5 Afspraken: April: 3/4: LotjeNmD - 14.20u controle VK (39+1) 3/4: LaQueen - controle VK + strippen (40+1) 9/4: LotjeNmD - 12.00u controle VK (40) ----------------------------------------- ♡ Geboren! ♡ 14/03/2024 - Leeuwtje01 - 37w - W & H 21/03/2024 - GhostRocker - 38+6w - J 24/03/2024 - Lylytje86 - 38+3w - G 25/03/2024 - Minimensje83 - 38+1w - A 28/03/2024 - Kippie13 - 39+6w - O ----------------------------------------- HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [tot en met de] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie’
Van harte gefeliciteerd @Kippie13! Wat fijn dat het een fijne bevalling was, nu lekker genieten! Hier gaat alles z'n gangetje. Heb sinds gisteren wel wat gerommel maar niks spannends. Heb zelfs de komende 2 dagen bezoek uit Nederland. Ik ben zelf verbaasd over mijn overdreven zen-gehalte. Maar vind het zo leuk, er heerst al sinds maandag een feeststemming thuis en kan ook zo veel rust nemen als ik wil dus heb het gevoel dat de hele familie wel mag komen. Lekker kneuterig ook met de kinderen, die hebben 2 weken paasvakantie.
@Esthervis: fijn dat er iig een positief bericht is! Hopelijk krijgen jullie ook nog goed nieuws over de curve. @LaQueen: balen van de bloeddruk, hopelijk blijf je je gewoon goed voelen! Een strippoging gepland hebben staan, is natuurlijk ook wel fijn. Gedrag van de kinderen herken ik heel erg, had ik na zo'n fijne zs niet meer verwacht. Ze hebben nu bij ons 2 weken paasvakantie en gaven beide gisteren aan behoefte te hebben aan een op een tijd met mij. Daar hebben we vandaag gehoor aan gegeven en dat deed ze erg goed. En mij ook!
De baby is al de hele avond druk, mijn darmen zijn flink van slag (vanavond al 3x naar het toilet geweest) en dat in combi met m’n bloeddruk zou het mij niets verbazen als hij toch een maartbaby wil worden. We gaan zien wat de komende dagen ons gaat brengen en of dit voorwerk is. Zal er nog niet te veel hoop uit halen, maar er zit denk ik nu toch wel een kans in dat ik ga bevallen als de kinderen uit logeren zijn.
Zo leuk om steeds meer berichten te zien over de kindjes die zijn geboren! Lees ook veel terug over voorweeën. Ik heb dat bij de eerste niet gehad, en vooralsnog nu ook niet. Lijkt me ook lastig, want ik zou zelf gelijk denken dat het zover is en richting ziekenhuis gaan, maar kan dan ook gewoon zo weer over gaan. Wij hebben morgen nog een afspraak in het ziekenhuis om meer te horen over de inleiding dinsdag. Spannend! Ps. Heb wel weer mooie teennagels (geïnspireerd door LaQueen! )
Ohh, bij dit soort berichtjes denk ik ook steeds ik wil oohook. Klinkt in ieder geval veel versprekend bij jou!
Gefeliciteerd! Leuke naam en mooie foto! Hopelijk heeft de sushi gesmaakt. Ik was vandaag toevallig afhaalmenu's van locale sushi restauranten aan het bekijken, haha. Moet alleen nog even geduld hebben.
Nou de slechte nachten zijn hier toch ook begonnen. Niet door voorweeën, maar gewoon niet kunnen slapen. Wel veel last van mijn darmen al dagen. Gisteren maar 3 uur gemaakt en vannacht wordt hem ook niet. Ben in een van de lege bedden van de kinderen gaan liggen, want mijn vriend kwam ziek uit het werk en ik hoop zo dat hij me niet aansteekt. Na mijn zoon afgelopen week lijkt hij het nu te hebben.