Thanks voor jullie hulp! Stelt me weer even gerust. Omdat dit ons eerste kindje is herken ik het gevoel ook niet. Fijn om te horen dat ik me nergens zorgen om hoef te maken!
Een dagje meer of minder is ook niet erg. Zullen vast nog velen van ons een paar dagen verplaatst worden en misschien toch hier willen blijven. Wat mij betreft ben je hier welkom! Gefeliciteerd met de zwangerschap!
Jaa klopt! Zo slecht geslapen vannacht hierdoor en nu lig ik alweer een uur wakker in bed! Ik hoop zo dat alles goed zit, maar heb er nogsteeds een goed gevoel over!
Hoe laat ben je aan de beurt? Laat je ons weten hoe het is gegaan? Hopelijk zegt je gevoel het juiste en zien jullie een mooi kloppend hartje!❤️
Pas om 18:30, ik laat jullie zeker weten hoe het is gegaan maar misschien wel pas morgenochtend. We krijgen namelijk ook nog bezoek vanavond en als de echo goed is gaan we het aan ons dochtertje vertellen.
Fijn om zo mee te lezen in deze onzekere periode voor iedereen. Dit is mijn 2e zwangerschap en heb vooral last van vermoeidheid, 's nachts ineens klaar wakker zijn en af en toe een vlaag misselijkheid. Bij mijn 1e zwangerschap was ik vrij snel misselijk en moest ik ook overgeven van week 5-16.. blij dat dat nu (nog) niet zo is maar juist daar wordt ik dan nu toch onzeker van merk ik en ben ik angstig dat het dan deze x niet goed zit terwijl daar geen aanleiding toe is.. meer mensen met andere kwalen bij de 2e als de 1e zwangerschap?
Ik heb bij beide kinderen 2 totaal andere zwangerschappen gehad! Dochter (1e): Vanaf 6w+5d t/m 16w kotsmisselijk, beroerd, veel gespuugd. Zoon (2e): Vanaf begin af aan veel trek, alleen soms een beetje een weiig gevoel. In beide gevallen steekjes in buik de eerste weken & zere borsten.
Wij zijn flabbergasted! We hebben niet één maar TWEE kloppende hartjes gezien! Een tweeling dus! We hebben heel hard gelachen en het is nog niet helemaal geland. Maar hier het bewijs!
Wauw! Fijn dat alles dubbel zo goed is! Jullie dochtertje zal ook wel in de wolken zijn, trotse grote zus!
Bedankt allemaal! Kan het nog steeds niet helemaal beseffen. Mn dochter was in de eerste instantie helemaal niet blij en was er boos om maar nu zegt ze de hele tijd dat ze baby’s in haar buik heeft en dat ze grote zus wordt. Vind het ergens ook sneu voor haar dat er straks in een keer zo’n grote verandering zal plaatsvinden en dat onze aandacht waarschijnlijk wordt opgeslokt door 2 kleine baby’s. Van enigs kind naar de oudste van 3 is een enorme verandering in 1 keer..