♡ Uitgerekend 1 - 15 April 2024 ♡

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kippie13, 24 jul 2023.

1. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Zou duidelijk aangeven dat jij met plezier en gezond wil werken. Voor hun 10 andere werkgevers hè. Dus dat het fijn is om samen te kijken hoe het voor iedereen prettig kan werken..

2. Leeuwtje01

Leeuwtje01 Actief lid

1 feb 2021
    219
    328
    63
    Vrouw
    Wat een fijn nieuws al die goede echo's!!

Nou mijn hormonen zijn duidelijk aanwezig aangezien ik vanochtend alleen maar kon huilen omdat we nu een nieuwe auto moeten :roflmao:

Esthervis, LaQueen, Bijtje90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Geriatertje

Geriatertje Actief lid

26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Wat fijn, goed nieuws allemaal!!!

4. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

29 jan 2021
    1.387
    1.716
    113
    Vrouw
    Ik heb maandagochtend om 9 uur gelijk een gesprek met de baas en manager. Ze willen spijkers met koppen slaan geloof ik.
    Nou was ik sowieso al van plan om mijn manager maandag in te lichten over mijn zwangerschap, dus nou kan ik ze mooi allebei tegelijk vertellen wat de situatie is :roflmao:
    Ik ontkom er niet aan om het al zo vroeg te vertellen, want de kinderen van mijn broer (11 jaar) zitten op een school waarvan er kinderen bij mij op de BSO zitten. Ik ga het hun morgen vertellen, dus zullen zij maandag ongetwijfeld in de klas vertellen dat hun tante zwanger is. En dan weet hun klasgenoot, die in mijn groep zit, het dus ook. En das weer een dochter van een vriendin van mijn manager. Ingewikkeld, maar je snapt em vast :roflmao:

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik om die reden gewacht met vertellen aan mijn neefje/nichtjes en manager toen ik 17 weken was. Want toen was mijn proeftijd pas voorbij :|

Minimensje83 vindt dit leuk.
  5. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Van blijdschap dat je een nieuwe mag kiezen of janken omdat je nu extra geld uit moet geven?:roflmao:

Minimensje83 vindt dit leuk.
  6. Esthervis

Esthervis Actief lid

25 mei 2023
    133
    237
    43
    Vrouw
    Goedemorgen ladies,

Hier vanmorgen meer bloed en inmiddels ook helder rood, steeds als ik afveeg dan komt er helder rood mee. Moet ik dit laten gezien de goede echo gisteren waarop niets was te zien? Krijg er nu toch weer een beetje zenuwen van. Moet vandaag ook nog eens voor werk 150 km rijden dus ben helaas niet echt dichtbij huis :oops:

7. 92anoniem

92anoniem Actief lid

31 dec 2022
    211
    262
    63
    Vrouw
    O jee.. ik zou wel even bellen met de situatie. Misschien mag je begin volgende week nog wel een keer komen.

8. Esthervis

Esthervis Actief lid

25 mei 2023
    133
    237
    43
    Vrouw
    ja ik heb dinsdagavond natuurlijk alweer een afspraak staan, die mochten gewoon zo laten omdat mijn vriend dan ook mee zou komen. Heb verder helemaal geen buik of rugpijn voor alsnog..

92anoniem vindt dit leuk.
  9. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Wat vervelend zeg! Ik denk dat ze dan gaat zeggen dat je moet afwachten en ze dinsdag meer kunnen zeggen. Heb je zoveel bloed dat je maandverband nodig hebt?

10. Minimensje83

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Aiii dat is helemaal niet fijn. Toevallig seks gehad of harde ontlasting? Bloed is 50/50 goed zeggen ze altijd. Dus ik hoop heel erg dat het niet erger wordt voor je. Je kan niet zoveel doen dan afwachten nu. Wordt het echt maandverband werk zou ik van het ergste uitgaan. Dinsdag had weer een echo toch .. ?

11. Esthervis

Esthervis Actief lid

25 mei 2023
    133
    237
    43
    Vrouw
    Nou ik moet zeggen, nu komt er weer niets. Het is nu 2 maal alleen in de ochtend. Gisteren licht roze afscheiding en als ik dan met mijn vinger naar binnen ging kwam er wat mee zeg maar (sorry voor de details). En vanmorgen helder rood en wat meer slijmerig. Zojuist naar het toilet geweest en met afvegen zag ik niets. Daarna opnieuw binnen gevoeld en dan was het weer van hetzelfde niveau als gisteren zeg maar. Ik maak mij inmiddels dus wel wat minder zorgen geloof ik. Lijkt wel of het komt doordat ik gelegen heb, wat het kan zijn geen idee?

Toevallig geen seks gehad haha, ontlasting weet ik zo even niet. Dat gaat bij mij nooit zo vlot ;)

Sorry sorry voor de paniek en onrust die ik opwaai maar bij elk dingetje denk ik HELPPP, juist omdat ik er zo'n schrik voor heb dat het mis gaat..

LaQueen vindt dit leuk.
  12. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Dat lijkt idd vergelijkbaar met gisteren. Misschien ben jij een van die pechhebbers die veel bloedingen krijgt, maar wel gewoon straks een gezond kindje in april!

13. Minimensje83

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Dat is logisch toch. Als het steeds heel weinig is en juist roze/rood zou ik er iets geruster op zijn dan veel of continu bruin

14. Esthervis

Esthervis Actief lid

25 mei 2023
    133
    237
    43
    Vrouw
    Ik houd het gewoon even in de gaten komende dagen en dan vraag ik het dinsdag even goed uit en wanneer ik wel aan de bel moet trekken.

ja precies :rolleyes:

LaQueen vindt dit leuk.
  15. LotjeNmD

LotjeNmD Actief lid

1 mrt 2023
    267
    390
    63
    Vrouw
    Ik heb ooit van iemand gehoord die hetzelfde had in de ochtend. Bij haar had het te maken met een gevoelige baarmoedermond en een volle blaas die daar dan op drukt. Snachts ga je natuurlijk minder vaak naar het toilet en als je dan in de ochtend opstaat kan dat al voor een bloeding zorgen. Bij haar hielp het om in de nacht een keer de blaas te legen en in de ochtend via zijligging uit bed te komen. Weet niet of het allemaal ergens op slaat, maar het schaad niet om het te proberen.

16. Cynthia96

Cynthia96 Lid

6 aug 2023
    8
    6
    3
    Vrouw
    Lieve vrouwen,

Ik ga jullie verlaten.
    Helaas heb ik op vakantie mijn 2e miskraam van dit jaar gehad!
    Aankomende maandag heb ik een echo om te kijken hoe & wat.

Ik wens jullie heel veel geluk met jullie zwangerschappen! ❤️

17. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Wat verdrietig Cynthia, heel veel sterkte! Hopelijk ben je gauw weer zwanger en is de 3x scheepsrecht regel dan van toepassing!

Cynthia96 vindt dit leuk.
  18. Cynthia96

Cynthia96 Lid

6 aug 2023
    8
    6
    3
    Vrouw
    Ben er kapot van.. :cry:
    Bedankt voor je mooie woorden!

19. Kelly95

Kelly95 Actief lid