Haha, dat heb ik ook. Alsof ik een verhaal van iemand anders aan het vertellen ben. Heel onwerkelijk nog allemaal.
Haha ik herken dat gevoel ook. Terwijl ik meer dan de helft van de dag misselijk rondloop. Ik ben ook alweer 9 weken vandaag, best een raar idee. Ik ben qua gevoel nog bij 6,5 week, 9 weken klinkt al best ver. Maar ik kan niet wachten op de termijnecho as dinsdag, dat duurt me dan wel weer veel te lang. Heb zo'n zin in volgende week. Dinsdag de termijnecho. En dan vlieg ik donderdagavond hopelijk met een goede echo voor 3 dagen richting mijn familie en kom ik maandag weer terug met mijn papa. En die is dan ook weer een weekje bij ons. Hopelijk valt het met de misselijkheid mee en (zoals mijn man al zei) als het niet zo is, dan ben ik misselijk bij mijn familie ipv van overdag alleen thuis.
Whahaha op t filmpje wijst ze een arm en een been aan en ik reageer met: nou, dan heeft ie in ieder geval alvast één arm en één been. Ik moest denken aan die opmerking van jou
Ohh, wat spannend! Maar ik geloof dat gevoel veel zegt, maar snap dat je voorzichtig bent natuurlijk. Hoe laat moet je?
Hahaha, ohnee! Dan hebben wij ook een grotere auto nodig als dit nummer 5 en 6 is We zullen het gaan zien dinsdag.
♡ Uitgerekend 1 - 15 April 2024 ♡ 1 april Kippie13 - 38 jaar - 2e kindje ♡ Sm1990 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 april LaQueen - 31 jaar - 3e kindje ♡ 3 april X 4 april Manderijntje - 33 jaar - 3e kindje ♡ Jasmijn1 - 30 jaar - 2e kindje 5 april Nib - 32 jaar - 3e kindje 6 april Marie1990 - 32 jaar - 1e kindje 7 april Aylert - 30 jaar - 2e kindje ♡♡ 8 april X 9 april Leeuwtje01 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡♡ LotjeNmD - 34 jaar - 5e kindje 10 april X 11 april Kelly95 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Minimensje83 - 3e kindje (1e samen) 12 april Geriatertje - 45 jaar - 4e & 5e kindje ♡♡ 13 april 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje ♡ Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje 14 april X 15 april Esthervis - 34 jaar - 1e kindje ♡ ----------------------------------------- Afspraken: September: 1/9: Zinnia261 - 14:00 intake VK 1/9: minimensje83 - herhaling vitaliteitsecho 4/9: Marie1990 - 15:15 intake VK 4/9: 92anoniem- 15.35 2e echo zh (8+2) 5/9: Leeuwtje01 - 2e echo + intake gyn (9+0) 5/9: LotjeNmD - Eerste echo (9+0) 5/9 Manderijntje - 2e echo (9+5) 6/9: Aylert - 17:15 intake VK 6/9: LaQueen - 18.50u intake VK 7/9: LaQueen - 15.30u termijnecho (10+2 wk) 7/9: Kelly95 - 2e echo (9 wk) + intake 11/9: Geriatertje - 8.45 echo (9+3) 11/9: Kippie13 - 17:15 termijnecho 12/9: Kippie13 - 9:00 intake VK 15/9: 92anoniem - eerste echo VK (9+6) 22/9: 92anoniem - intake VK ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie'
Mijn afspraken stonden er niet goed in, dus ik heb de lijst even aangepast. Succes met je echo vandaag @Minimensje83!
Einde middag pas dus echt even tijd uitzitten. Ik heb nog niet eerder een echo zo spannend gevonden geloof ik. Voelt ook als erop of eronder. Het kost mentaal maar ook fysiek mij heel veel om zwanger te zijn. We hebben dan ook besloten dat dit de laatste poging is. Weer een opvlamming van chronische ziekte (wat altijd gebeurt als zwangerschap langer dan 6 weken is) en weer het verdriet gaat het niet nog een keer waard zijn. Ik ben ook de jongste niet meer. Als dit niet lukt gaan we genieten van ons mooie samengestelde gezin. Dus we hopen heel hard dat het ons dit keer wel gegeven is ..
Hij doet het! Netjes op schema 8w3d en sterk kloppend hartje hier mogen we wel in gaan geloven van de verloskundige. Wel ook gelijk de boodschap gekregen dat ik naar gyn wordt overgedragen. Mag zelf kiezen wanneer maar wel in ieder geval vanaf 20 weken. Gyn had het liefst gelijk maar qua beleid zal het eerste 16 weken niet anders zijn en termijnecho staat al dus denk dat ik die nog maar even die
Wat fijn @Minimensje83 ! Hier eind van de ochtend ineens met afvegen wat bruin bloed dat had ik tot nu toe nog niet gehad! Geen stipje bloed gezien tot nu. Schrok er best van.. nu 7w 6d. Dus bijna 8 weken. Verloskundige gebeld, die zegt zolang t bruin is zonder krampen en niet helderrood is er niks aan de hand. Kan nog bloed zijn van de innesteling . Hopen we dan maar..
Ik heb dit ook gehad in de 6e en 7e week. T was meer dat mn afscheiding bruinig kleurde dan dat ik het bloed kon noemen. De echo van gisteren (9+4) zag er nog steeds heel goed uit! Ik duim dat dat voor jou ook zo gaat.
Iets minder ver dan gedacht maar niet gek met mijn onregelmatige cyclus ipv 8+0 nu op 7+3 gezet maar echo zag er goed uit en we hebben een prachtig kloppend hartje gezien! Wij zijn in de wolken ☁️ Op naar een goede termijn echo op 21 September