Ik had een week geleden op mijn nod zwanger 1-2 heb hierna niet meer getest. Ik weet dat er meiden zijn die gaan testen tot ze 2-3 zijn of 3 maar schijnt ook niet helemaal betrouwbaar te werken dus heb besloten dat zelf niet te doen zal er alleen maar onrustig van worden als die bijvoorbeeld niet verder gaat. Zwanger is zwanger en dan is het toch afwachten tot de eerste echo uiteindelijk
Ik heb met 4+4, 2-3 getest. Maar dat is ook de enige clearblue die ik gedaan heb dus een dag vroeger of later had ook wel iets anders kunnen zijn.
Wat toevallig! Hopelijk hebben we binnen een paar weken een mooie eerste echo en kunnen we echt gaan genieten.
Hallo lieve, onzekere, rusteloze, warme en vroeg wakker wordende dames. Ook ik zit helemaal in spanning en onzekerheid en kom graag met jullie mee kletste. Dat ik zwanger ben is echt een wonder. Zal even de korte versie vertellen. Ben inmiddels al 41 jaar. Met 39 jaar lukte het niet om zwanger te worden. Toen IUI gaan doen en poging een lukte. Helaas met 25,5 week te vroeg bevallen en ons zoontje is toen overleden (28 mrt 2022). Een half jaar later werd ik weer zwanger van IUI een maar dat werd na 10 weken een miskraam (30 dec 2022). Begin dit jaar 3 mislukte IUI pogingen en op de wachtlijst voor IVF. Daar zou ik vandaag als ik ongesteld zou worden mee starten. Maar begin deze week sliep ik slecht en had ik hele rusteloze benen. Precies het gevoel als eerdere zwangerschappen. Woensdag begonnen met testen en het wonder lijkt te zijn gebeurd. Spontaan zwanger dat had ik nooit verwacht. Vanochtend de IVF afgebeld en mijn eigen vertrouwde verloskundige gebeld. Ik mag met 5 weken al komen voor de 1e echo. Ze zegt al kom je iedere week ik ga je geruststellen.
♡ Uitgerekend 1 - 15 April 2024 ♡ 1 april Kippie13 - 38 jaar - 2e kindje Sm1990 - 34 jaar - 3e kindje 2 april 3 april 4 april Manderijntje - 33 jaar - 3e kindje 5 april Nib - 32 jaar - 3e kindje 6 april Ninii - 32 jaar - 4e kindje Marie1990 - 32 jaar - 1e kindje 7 april Aylert - 30 jaar - 2e kindje 8 april 9 april Leeuwtje01 - 32 jaar - 3e kindje 10 april 11 april Kelly95 - 27 jaar - 1e kindje 12 april 13 april 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje 14 april Kletskous82 - 41 jaar - 2e kindje (1e ⭐) 15 april ----------------------------------------- Afspraken: Augustus: Kippie13 - 10-8 - 8:45 1e echo (6+3) Kletskous82 - 11-08 vroege echo (5) Ninii - 15-8 12.10 1e echo + intake (6+3) Manderijntje - 16-8 Intake vk (6+6) Sm1990 - 18-8 10.30 1e echo (7+5) Aylert - 18-8 18:30 vroege echo (6+5) Marie1990 - 21-8 15:15 vroege echo (7+3) Leeuwtje - 22-8 1e echo + intake vk (7 wk) Kelly95 - 22-8 1e echo (6+5) Kippie13 - 25-8 - 15:10 echo ziekenhuis (8+4) Aylert - 28-8 - 8:00 1e echo vk(8+1) Manderijntje - 30-8 1e echo (8+6) September: Kippie13 - 11-9 - 9:00 intake VK Aylert - 6-9 - 17:15 intake VK Marie1990 4-9 15:15 intake VK ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie'
Wat schrijf je hartelijk en wat heb je al veel meegemaakt!!! Tis je onwijs gegund en hopen op een mooie eerste echo
Jeetje, wat hebben jullie al veel meegemaakt! En wat een wonder zo kort voor IVF dat het toch spontaan gelukt is maar ook super spannend natuurlijk! Fijn dat je verloskundige zo meegaand is, gelukkig maar! Nu hopen op heel veel goede echo's en een gezond klein broertje/zusje na 8 maanden.
Wat een superfijne reactie van je VK! Dat scheelt: nog een weekje wachten. (Al duurt die alsnog eeuwen)
jeetje wat een reis hebben jullie al afgelegd! Wat prachtig dat jullie nu spontaan zwanger zijn. Welkom in de groep en ik gun je hele mooie echo’s de komende maanden!
Wellicht kunnen jullie mij helpen met de uitgerekende datum.. ik heb morgen mijn nod (5 aug) nog steeds geen bloed en testen lopen goed op 22 juli een positieve ovu test gehad. 29 juni eerste dag laatste menstruatie. Reken ik dan met de eisprong datum of menstruatie datum? Ik kom verschillende berekeningen tegen op sites..
Gaat allebei, meestal kun je kiezen. Je kunt de laatste dag van je menstruatie gebruiken maar dan wel het liefst een rekenmachine die rekening houdt met je cycluslengte van 38 dagen (en niet standaard 28 dagen doet bijv.). Of je kunt 22/23 Juli nemen als dag van je eisprong als die mogelijkheid ook staat aangegeven. Als ik het op die manier deze manier in geef, staat er 14 April als uitgerekende datum.
Ik kom steeds op 13 of 14 april 2024. Maar weet wel dat je bij de termijnecho pas wat zekerder bent van je uitgerekende datum, zeker als je zo'n lange cyclus hebt. Ik heb een superregelmatige cyclus (gemiddeld 26 dagen) en ik werd bij mijn vorige zwangerschap ook 4 dagen vooruit gezet, terwijl de bevruchting mega gepland en duidelijk was wanneer die was. Uiteindelijk beviel ik 6 dagen eerder dan mijn zelf-uitgerekende datum.