Ja terwijl ik ook weet dat het eigenlijk niks zegt, tenminste als ze aflopen weet je al wel iets maar als de testen goed blijven dan zegt het alsnog niks over het verloop en of het echt goed gaat maar heb nog veel testen, ga wel wat testen aan iemand anders geven. Geen idee hoelang ik zelf nog doortest, maar vind het ergens nog mooi om te zien.. van mijn zoontje ook bewaard en vind ik nog weleens leuk om naar te kijken
Ik heb dat testen dus nooit gedaan, en kwam er eigenlijk door het andere clubje achter dat sommige mensen langer doortesten. Ik probeer het maar gewoon los te laten, en hopen dat alles goed gaat. Scheelt wel dat er nu al 2 kleintjes rondracen, en dat in combinatie met een drukke baan, bijna vakantie en een verhuizing zal de tijd wel heel snel gaan
Ja is ergens ook wel fijner hoor, want het hangt ook af van hoe geconcentreerd je urine was en sommige testen zijn gewoon minder goed ofzo. Het kan ook onzeker maken, bij I. vooral weleens druk om gemaakt maar daardoor juist bleef doortesten. Sta er nu wel meer ontspannen in ondanks dat ik nog test. Had wel dag na positieve test kwam er niet meteen een streepje zoals de dag ervoor dus toen heb ik er 2 in zelfde urine gedaan en die andere sloeg wel goed aan. Dus als je het zo kan laten, vooral doen
Me dochtertje wordt 5 in september. Wil niet echt een nieuwe wagen je hebt voor een leuke nette prijs op marktplaats ook best veel
Hier 2 jongens, maar namen vinden was echt extreme uitdaging terwijl we meer dan genoeg leuke meidennamen op t lijstje hebben staan. We gaan er voor t gemak maar even vanuit dat de 3e een jongen wordt en zijn vast begonnen met namen bedenken . hier niet echt verder getest, heb getwijfeld mee te nemen naar vakantie maar niet gedaan uiteindelijk. Ben wel heel blij dat t nog ‘maar’ 1 week wachten is op de echo als we thuis komen
Wij hebben afgelopen jaren steeds vastgehouden aan de meisjesnaam die we 5 jaar geleden bij mijn zwangerschap al hadden bedacht. Jongensnaam hadden we nog niet. Vorige week gingen we namentinder doen met de Zwitsal app, super leuk! Meest memorabele naam die voorbij kwam: Cuthbert we blijken enorm op één lijn te zitten qua namen. Dat was de vorige keer helemaal niet zo. Dus nu hebben we al een hele lijst met kanshebbers voor zowel jongens als meisjes. Ik ben ook geen doortester. Bij vorige zwangerschap heb ik zelfs maar 1x getest op 15 DPO. Nu van 12-15 DPO getest. Ook omdat ik het na al die jaren zo leuk vond om positief te testen. Hier beginnen de kwalen overigens toch wel te komen denk ik. Ben voor de tweede dag op rij hangerig en vermoeid, wil eigenlijk alleen maar liggen haha.
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 5 februari Daantje - 35 jaar - 3e kindje 9 februari ? Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje Luitje - 38 jaar - 3e kindje Noa1987 - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Dinabloem - 35 jaar - 2e kindje Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Afspraken: 15 juni - Maankindje - 1e echo bij 7wk 16 juni - Daantje - 1e echo + intake vk 19 juni - Luitje - 1e echo bij 6,5wk 22 juni - Kendi3 - vitaliteitsecho 21 juni - Nixter - vitaliteitsecho 28 juni Dinabloem - 1e echo bij 8 wk 29 juni - Maankindje - Intake vk + echo 4 juli - Nixter - intake VK 4 juli - Noa1987 - intake VK 13 juli - Nixter - termijnecho ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?)
Wow er is veel gekletst dus weet even niet waarop te reageren. Maar meiden die erbij zijn gekomen gefeliciteerd! Hier lekker een weekend weg geweest. En daarna toch de stap durven te wagen om het ziekenhuis te bellen want mijn testen knallen inmiddels (ja hoor hier ook een doortester). Ik mocht vanaf 6 weken komen voor een vroege echo om de plaats te bepalen maar ben blij dat we net nog een paar daagjes langer kunnen wachten omdat ik hoop dat we dan net wat meer zekerheid hebben. Ik voel af en toe steekjes in mijn buik en heb regelmatig gevoelige borsten en ben wel moe en een beetje weeïge maar soms voel ik ook weer helemaal niks. Het blijven lastige weken zo het afwachten, kan ook niet wachten tot het de 19e is dan gaan we het ook aan mensen dichtbij ons en aan de kids vertellen.
Hier een hele onzeker dag ineens, vind mijn action testen echt niet zo duidelijk oplopen met 2 dagen geleden, maakt toch weer onzeker. Twijfel dan of hij wel donker genoeg is voor de termijn van 4+2. Blijft zo onzeker hè. En vorige keer had ik hele goede testen en stopte het hartje toch met kloppen na een eerste goede echo.
We zijn op vakantie tussen 6 en 8 weken… en vorige keer had ik een goede echo bij 7+5 en week later toch hartje gestopt, dus daarin geeft het me geen rust. Ben alleen bang dat het weer op vakantie dan mis kan gaan. Vorige zomervakantie in september is daardoor ook beetje in het water gevallen…
@Kendi3 zo moeilijk he jongensnamen weet ook niet waarom ja lekker vakantie als afleiding! @Maankindje fijn dat jullie op 1 lijn zitten! Ja die app is leuk! Ik denk inderdaad dat het dat ook een beetje is! Bij mijn zoontje alleen maar witte testen gezien, tot die ene dag dat ik eindelijk positief testte en kon het gewoon niet geloven en had bloedverlies en kon het niet loslaten haha. En nu achteraf vind ik het wel leuk om te hebben dus doe ik maar gewoon nog een keer maar denk dat ik klaar ben vind ze mooi genoeg. @Luitje slim om nog even te wachten! Mooi moment om naar uit te kijken hopelijk, deze weken zijn zo spannend ja.. @Noa1987 heb je foto? maar ja uiteindelijk zegt het niet zoveel inderdaad. Bij mijn zoontje had ik dus niet echt knaltesten met action en AH en bloedverlies en toch ging alles goed. En nu heb ik wel mooiere testen maarja zegt niks over hoe het gaat.
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 5 februari Daantje - 35 jaar - 3e kindje 9 februari Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje Luitje - 38 jaar - 3e kindje Noa1987 - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Dinabloem - 35 jaar - 2e kindje Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Afspraken: 15 juni - Maankindje - 1e echo bij 7wk 16 juni - Daantje - 1e echo + intake vk 19 juni - Luitje - 1e echo bij 6,5wk 22 juni - Kendi3 - vitaliteitsecho 21 juni - Nixter - vitaliteitsecho 28 juni Dinabloem - 1e echo bij 8 wk 29 juni - Maankindje - Intake vk + echo 30 juni - Orchid24 - 1e echo vk 7+6 4 juli - Nixter - intake VK 4 juli - Noa1987 - intake VK 4 juli - Orchid24 - Echo ziekenhuis 13 juli - Nixter - termijnecho ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?)
Hier de echo's gepland! Alleen baal een beetje dat ik toch wel lang moet wachten Mijn man is op dinsdag/woensdag vrij (werkt in de horeca) dus ik had gehoopt rond de 27/28 te kunnen, maar verloskundige kon pas de 30e dus ben ik al bijna 8 weken. En dan week erop in ziekenhuis, daar dan wel weer mazzel mee! Had wel een week eerder gekund maar dan is hartje er misschien nog niet dus dat schiet dan ook weer niet op. Voor mij word het wennen zolang wachten, ik heb bij I. toen met 5+6+7+8 echo's gehad vanwege bloedverlies en volgensmij daarna ook nog termijnecho en nog een echo voor bloedverlies. Toen geslachtsecho, 20 weken echo en toen nog een pretecho en had diabetes dus toen ik bij ziekenhuis kwam weer veel echo's. Reden was niet altijd leuk, maar vond wel mooi vanaf begin zo te zien en later ook nog zo vaak te kunnen kijken. Hopelijk blijft bloedverlies weg maar word dus even wennen tot 8 weken wachten
losse foto is 2de urine van de dag met normale action. Rijtje is de 4 early’s, moet wel zeggen dat ik gisteren erg veel had gedronken door het wandelen en warme weer. Edit hij doet beetje gek, foto’s staan bovenin
Denk wel prima hoor! Maar ze worden inderdaad niet heel donker, maar denk dat dat aan de action ligt. De action testen vond ik daarom vorige keer ook geen succes
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 5 februari Daantje - 35 jaar - 3e kindje 9 februari Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje Luitje - 38 jaar - 3e kindje Noa1987 - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Dinabloem - 35 jaar - 2e kindje Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje Zeester - 38 jaar - 3e kindje ----------------------------------------- Afspraken: 15 juni - Maankindje - 1e echo bij 7wk 16 juni - Daantje - 1e echo + intake vk 19 juni - Luitje - 1e echo bij 6,5wk 22 juni - Kendi3 - vitaliteitsecho 21 juni - Nixter - vitaliteitsecho 28 juni Dinabloem - 1e echo bij 8 wk 28 juni Zeester 1e echo 29 juni - Maankindje - Intake vk + echo 30 juni - Orchid24 - 1e echo vk 7+6 4 juli - Nixter - intake VK 4 juli - Noa1987 - intake VK 4 juli - Orchid24 - Echo ziekenhuis 13 juli - Nixter - termijnecho ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?)[/QUOTE]