♡ Uitgerekend 1 - 15 januari 2025 ♡

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Preitjuh90, 29 apr 2024.

  1. Ruyax

    Ruyax Lid

    14 apr 2024
    86
    48
    18
    Vrouw
    @Bitterballetje: ik wil niet vroeg gaan juichen en daardoor extra verdrietig zijn, dus vanuit zelfbescherming. Ik probeer ook te vergeten dat ik zwanger ben (ik let echt heel panisch op wat ik eet en drink daar niet van:roflmao:) maar ik wil gewoon niet hechten aan iets wat er nog niet is en wat niet gegarandeerd is.
    Dan kan je zeggen niets in het leven is gegarandeerd en dat is zeker zo!
    Het is een gekke manier van zelfbescherming ..
     
  2. Milena92

    Milena92 Fanatiek lid

    13 nov 2019
    2.041
    1.528
    113
    Vrouw
    Ik duim voor je dat t gewoon goed zit, en volgens mij is dat echt zo ;)

    @leandrotje soms was het ook ineens even weg bij mij, herinner ik me. Ineens kon ik dan opstaan, tanden poetsen en iets ontbijten. Maar later kwam t dan gewoon weer terug. Geen zorgen!

    @Miley30 mn verloskundige zei eerst suprimal gebruiken, en dan naar de huisarts als dat niet werkt. Nou ik merkte daar niks van, dus ga dan de huisarts bellen. Heb jij emesafene via de huisarts? Geven ze dat makkelijk of juist niet?
     
    Ruyax vindt dit leuk.
  3. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Ik begrijp je wel... maar ik denk toch altijd maar, creëeren! En je gevoel zegt toch wel veel...voor mn miskraam had ik steeds zo'n gevoel van wat als, kan ik dat wel aan als het mis gaat... en niet echt in de toekomst durven denken...toen ging het mis... nu had ik vanaf dag 1 een ander gevoel! Ik hoop dat jij, stiekem heel diep van binnen, ook een positief gevoel hebt waarmee je kunt creëren dat dit gewoon goed gaat!!! ♡
     
    Ruyax en Milena92 vinden dit leuk.
  4. b30

    b30 Lid

    15 mei 2024
    44
    17
    8
    Vrouw
    Snap ik hoor. Ik ken dat ook. Wat mij betreft prima toch na de echo's :)
     
    Ruyax vindt dit leuk.
  5. Miley30

    Miley30 Bekend lid

    15 aug 2023
    764
    546
    93
    Vrouw
    ja bij mij gaven ze het wel makkelijk, zou er gewoon naar vragen.
     
    Milena92 vindt dit leuk.
  6. Ruyax

    Ruyax Lid

    14 apr 2024
    86
    48
    18
    Vrouw
    Ik was gisteren en eergisteren kotsmisselijk, vandaag minder en maak me natuurlijk meteen zorgen ..
    Kan het wisselend zijn? Hebben jullie hiermee ervaring?
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.
  7. Miley30

    Miley30 Bekend lid

    15 aug 2023
    764
    546
    93
    Vrouw
    ik heb het zelfde, paar dagen terug kei misselijk maar nu ineens minder. volgensmij kan het wel afwisselen hoor
     
  8. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Ik dacht gisterqvond, goh mn misselijkheid was vandaag echt weinig/tot niet... vanmorgen weer gewoon raak, en nu nog steeds...ondanks als ik wat eet. Ga zo maar een dutje doen, misschien helpt dat pff..
    Dus ja, het kan wisselend zijn blijkbaar
     
    Ruyax vindt dit leuk.
  9. Ruyax

    Ruyax Lid

    14 apr 2024
    86
    48
    18
    Vrouw
    Dankjewel @Miley30 voor je reactie!
    We lopen ook zowat gelijk (je loopt 2 dagen voor:D) dus doet me goed om dit te horen. Ben uiteraard overal gaan opzoeken en idd zie dat andere vrouwen dit ook hebben.
    Ik hoop zo zo erg dat de echo goed is (hoop ik voor on allemaal) en dan zal ik echt een heel ander persoon zijn: veel relaxter en leuker :roflmao:.


    Werkt er trouwens iemand van de dames in de zorg? Van mijn vriendinnen ben ik de enige momenteel zwanger en werken allemaal in het ziekenhuis. Wil graag weten hoe jullie het ervaren als zwanger zijnde & werkende in het ziekenhuis, ik hoor het graag!
     
  10. Ruyax

    Ruyax Lid

    14 apr 2024
    86
    48
    18
    Vrouw
    Ja het komt echt in aanvallen lijkt het wel.
    Ook vervelend dat het niet verdwijnt na het eten van iets en continue met misselijkheid loopt. Hoop niet dat je aan het braken bent :(.
     
  11. b30

    b30 Lid

    15 mei 2024
    44
    17
    8
    Vrouw
    Zeker kan dat. Ligt ook aan je nacht, wat je de dag ervoor hebt gegeten, het tijdstip etc! @Preitjuh90 vervelend zeg de hele dag door aanvallen!
     
    Preitjuh90 en Ruyax vinden dit leuk.
  12. Lilyanne

    Lilyanne Actief lid

    20 dec 2023
    414
    572
    93
    Vrouw
    Heb vandaag de foto voor de bekendmaking genomen:)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    dreumesje, Miley30, Ruyax en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. leandrotje

    leandrotje Fanatiek lid

    25 nov 2009
    1.609
    118
    63
    NULL
    Assen
    Ik werk wel in de zorg, maar niet in het ziekenhuis.

    Ik werk in een verzorgingshuis en daar wonen alleen maar mensen met dementie. 7 mensen op mijn woning die je elke dienst met z'n 2en verzorgd. Bij de ene moet je meer adl doen dan de andere, maar lichamelijk best wel zwaar. Dus denk dat het wel een beetje te vergelijken is.
     
  14. Bitterballetje

    5 feb 2024
    48
    31
    18
    Vrouw
    Ah wat schattig!
    Al mensen verteld?

    Hier weet niemand het nog. Dochterlief is volgende week jarig en we vroegen haar wat ze heel graag wilde. Het antwoord was “ een telefoon of mama een baby”. Nou ze krijgt wss beide, want de telefoon is al ingepakt.

    Betreft groepsapp; wil jij dit opstarten? @Preitjuh90

    Ik ben ook vrijwel hele dag misselijk. En de avond erger dan ochtend. Verschrikkelijk.
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.
  15. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Enig!! Wat schattig! En heb je hem al rond gestuurd?
     
  16. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Ja hoor, prima! Stuur de 06 nummers maar naar een privé bericht :)
     
  17. Bitterballetje

    5 feb 2024
    48
    31
    18
    Vrouw
    Dat lukt niet bij jou, kan niet op je profiel kijken. Krijg deze melding; Dit lid begrenst wie zijn/haar volledig profiel mag bekijken.
     
  18. b30

    b30 Lid

    15 mei 2024
    44
    17
    8
    Vrouw
    Oh wat superleuk!!

    Als het bij mij wel kan wil ik de groepsapp wel opstarten anders..
     
  19. Milena92

    Milena92 Fanatiek lid

    13 nov 2019
    2.041
    1.528
    113
    Vrouw
    Awh ja de misselijkheid gaat hier ook in vlagen en wisselend per dag! Kan me dat ook herinneren van de vorige keer, dat k ineens sochtends wakker werd en alles normaal was. Helaas van korte duur haha.

    Ik heb t ook bijna continue, dus moeilijk te verenigen met werk (in de wijkverpleging). Daarom dinsdag maar de huisarts bellen in de hoop dat ik emesafene mag . .
     
    Ruyax vindt dit leuk.
  20. Lilyanne

    Lilyanne Actief lid

    20 dec 2023
    414
    572
    93
    Vrouw
    Ik werk ook in het ziekenhuis . Op de longafdeling. Ik vind het best pittig. Moet tot 20 weken werken.

    Ik ben uit belgie zou ik ook in het whatsapp groepje raken?
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina